نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کار نکردن دکمه همگام سازی Xbox

کار نکردن دکمه همگام سازی Xbox. وقتی نوبت به اتصال کنترلرهای بی سیم ایکس باکس به کنسول های ایکس باکس می رسد، تنها دو گزینه وجود دارد. استفاده از کابل USB یا micro USB برای اتصال سیمی یا استفاده از دکمه جفت کنسول. با این حال، یکی از رایج ترین مشکلات کنسول های ایکس باکس این روزها این است که دکمه همگام سازی Xbox همیشه کار نمی کند. در حالی که این یک مشکل رایج است که گاهی اوقات ممکن است رخ دهد، رفع مشکل نسبتاً آسان است. اول، مهم است که مشکلی را که باعث می شود دکمه همگام سازی xbox اصلا کار نکند، مشخص کنید.

کار نکردن دکمه همگام سازی Xbox
کار نکردن دکمه همگام سازی Xbox

چرا دکمه همگام سازی شما در ایکس باکس کار نمی کند

دلایل مختلفی برای کار نکردن دکمه همگام سازی Xbox وجود دارد، مانند باتری های مرده، خارج از منطقه یا حتی سیستم عامل قدیمی. صرف نظر از دلیل، این مقاله توضیح و راهنمایی عمیقی برای هر اصلاح ممکن ارائه می دهد. در حالی که ممکن است وسوسه شوید که یک کنترلر دیگر را جایگزین کنید یا یک کنترلر جدید بخرید، چند ترفند و نکته ساده به شما کمک می کند تا کنترلر خود را در کمترین زمان تعمیر کنید.

چگونه دکمه همگام سازی را در ایکس باکس وان خود تعمیر کنید

قبل از اینکه بخواهید چیزی را جدا کنید یا هر عمل جراحی فنی بزرگی را روی کنترلر Xbox خود انجام دهید، مهم است که دلایل خود را مشخص کنید.

وضعیت کنترلر خود را بررسی کنید

قبل از اینکه کاری با کنترلر خود انجام دهید، مطمئن شوید که وضعیت کنترلر خود را بررسی کنید تا ببینید آیا ارتباط آن با کنسول شما قطع شده است یا خیر. اگر کنترلر دارای نور سفید باشد، این نشان می دهد که هنوز به کنسول متصل است و شما باید خوب باشید (زنگ هشدار نادرست). با این حال، اگر چراغ‌های کنترلر روشن نمی‌شوند و کنسول به هیچ ورودی از طریق کنترلر پاسخ نمی‌دهد، روش‌های زیر را برای رفع آن امتحان کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع خطای خارج از محدوده در مانیتور ایکس ویژن

قدرت کنترلر/باتری خود را تست کنید

گاهی اوقات، قدرت کنترلر ممکن است از بین رفته باشد و از کار کردن هر چیزی جلوگیری کند. یا باتری ها خشک شده اند و دیگر برقی به دستگاه نمی دهند. به سادگی باتری های کنترلر Xbox خود را شارژ یا تعویض کنید و دوباره آن را آزمایش کنید. اگر باز هم کار نکرد، به خواندن این مقاله ادامه دهید.

دلیل دیگری که ممکن است دکمه همگام سازی ایکس باکس کار نکند می تواند خارج از محدوده بودن باشد. همچنین ممکن است چیزی با سیگنال بین کنسول شما و کنترلر تداخل داشته باشد. بررسی کنید که آیا کنترلر شما در محدوده است و مطمئن شوید که هیچ چیزی با سیگنال تداخل ندارد. کنترلر خود را در کنار کنسول قرار دهید و سعی کنید دوباره آن را همگام سازی کنید. اگر به نور ثابت تغییر کند، به این معنی است که کنترلر شما متصل و همگام شده است. با این حال، اگر هنوز کار نمی کند، می توانید به روش بعدی بروید.

کنترلر را دوباره همگام سازی کنید

برای این راه حل، سعی می کنید کنترلر را دوباره با کنسول همگام سازی کنید. مراحل نحوه اجرای صحیح این راه حل را دنبال کنید:

برای کنترلرهای بی سیم Xbox:

  • در کنسول Xbox خود، دکمه Connect را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. دکمه اتصال در سینی کناری Xbox One و در سمت راست جلو، بالای درگاه USB برای Xbox Series X قرار دارد. در Xbox Series S، دکمه Connect در سمت چپ جلو، در سمت راست USB قرار دارد. بندر.
  • به فشار دادن دکمه Connect ادامه دهید تا ببینید که دکمه Xbox چشمک می زند. وقتی دیدید که نور جامد است، دوباره همگام سازی می شود.
این مطلب توصیه شده برای شما :  چگونگی کار کردن با کامپیوتر

برای کنترلرهای Xbox سیمی (کابل USB):

  • کنترلر را از طریق کابل USB به کنسول Xbox متصل کنید.
  • دکمه Xbox را روی کنترلر به مدت طولانی فشار دهید.
  • صبر کنید تا روشن شود. هنگامی که آن را مشاهده کردید، به این معنی است که همگام شده است.

کنسول Xbox خود را مجددا راه اندازی کنید

این ممکن است واضح باشد اما یک راه اندازی مجدد ساده کنسول ایکس باکس، که اغلب مشکلات جزئی را حل می کند. به سادگی کنسول خود را با فشار دادن دکمه Xbox خاموش کنید و حدود 10 ثانیه صبر کنید تا دوباره آن را راه اندازی کنید. هنگامی که دوباره بوت شد، سعی کنید دوباره کنترلر خود را با دکمه همگام سازی دوباره وصل کنید.

به روز رسانی نرم افزار را بررسی کنید

یکی از رایج ترین مشکلاتی که مانع از همگام سازی صحیح کنترلر شما می شود، نرم افزار قدیمی است. هر گونه به روز رسانی برای آخرین نسخه سیستم عامل را بررسی کنید. برای انجام این کار، به سادگی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • از طریق کابل USB به Xbox Live متصل شوید.
  • به منو بروید.
  • به تنظیمات > دستگاه‌ها و لوازم جانبی بروید و کنترلر خود را انتخاب کنید.
  • Update را انتخاب کنید. باید صفحه ای ببینید که می گوید در حال به روز رسانی کنترلر شما است. یک نوشیدنی بردارید و صبر کنید تا تمام شود.

کنسول Xbox خود را به صورت دستی بازنشانی کنید

می توانید یک هارد ریست کنسول ایکس باکس خود را انجام دهید. این دستورالعمل ها بدون توجه به اینکه ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس یا ایکس باکس سری ایکس دارید، یکسان هستند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  چگونه CPU را خنک کنیم؟

دکمه پاور روی کنسول را برای حدود 10 ثانیه یا تا زمانی که کنسول کاملا خاموش شود فشار دهید و نگه دارید. پس از تأیید خاموش بودن کنسول، 10 ثانیه دیگر صبر کنید تا دوباره کنسول را روشن کنید. پس از روشن شدن مجدد کنسول Xbox، سعی کنید کنترلر Xbox خود را دوباره با کنسول همگام کنید.

کنسول را با یک کابل Micro USB جفت کنید

آخرین راه حل پس از امتحان تمام روش های بالا این است که به سادگی کنترلر ایکس باکس خود را از طریق یک کابل میکرو USB به کنسول ایکس باکس خود متصل کنید. هنگامی که به کنسول متصل شدید، کنسول پیامی را نشان می دهد که نشان می دهد با موفقیت به کنترلر متصل شده است. ممکن است سعی کنید کابل USB را جدا کنید تا ببینید آیا اکنون می توان آن را دوباره همگام سازی کرد. با این حال، کابل USB سیمی معمولا اکثر مشکلات مربوط به معیوب بودن فناوری های بی سیم را حل می کند.

پیشنهاد مطالعه: صفحه سیاه مرگ Xbox One

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

صفحه سیاه مرگ Xbox One
مقالات سایت
صفحه سیاه مرگ Xbox One

صفحه سیاه مرگ Xbox One . Xbox One یک سیستم کنسول خانگی عالی است که بسیاری از گیمرها از استفاده از آن لذت می برند.

ادامه مطلب »