نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازنشانی تنظیمات کارخانه ایکس باکس وان

تنظیمات کارخانه ایکس باکس وان / آخرین به روز رسانی مایکروسافت ایکس باکس وان مشکلات شدیدی را برای کاربران منتخب ایجاد کرده است. این باعث شده است که برخی افراد صفحه سیاه دائمی را ببینند. و هیچ مقدار راه اندازی مجدد یا بوت سرد مشکل را حل نمی کند. با استفاده از این مقاله به راحتی می توانید این مشکل را برطرف نمایید.

تنظیمات کارخانه ایکس باکس وان

سلب مسئولیت قبل از بازنشانی کارخانه ای ایکس باکس وان

بازنشانی کارخانه ای ایکس باکس وان در حال حاضر تنها راه شناخته شده برای قابل استفاده مجدد کنسول است. با این حال، ممکن است هزینه داشته باشد: خارج از هر داده ای که در فضای ابری آپلود شده است، بازی ها، حساب ها و تنظیمات ذخیره شده شما می توانند بازنشانی و حذف شوند. وقتی Xbox One خود را ریست کردم، این گزینه به من داده شد که بازی‌ها و برنامه‌هایم را دانلود کنم، اما نمی‌توانم تضمین کنم که شما هم همین شانس را داشته باشید.

انجام این کار نیز کار ساده ای نیست. در شرایط عادی، بازنشانی به تنظیمات کارخانه یک گزینه آسان برای دسترسی است که در منوی تنظیمات Xbox One وجود دارد. متأسفانه، این باگ ناخوشایند رابط کنسول را کاملاً غیرقابل دسترس می کند، به این معنی که برای شروع بازنشانی کارخانه باید از چندین حلقه عبور کنید.

حتی برای شروع این فرآیند به موارد اضافی نیز نیاز خواهید داشت. از آنجایی که کنسول غیرقابل استفاده است، باید فایل های مورد نیاز را روی یک درایو فلش USB یا یک درایو خارجی دیگر دانلود کنید. توصیه می کنیم از یکی با حداقل 4 گیگابایت فضای خالی استفاده کنید. شما همچنین به یک رایانه با اتصال به اینترنت یا حداقل چیزی نیاز دارید که به شما امکان می دهد این فایل را دانلود کنید (در برگه جدید باز می شود) و آن را به درایو خارجی منتقل کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  برعکس شدن صفحه لپ تاپ

اگر آیتم‌های مورد نیاز را دارید و اهمیتی نمی‌دهید که داده‌های ذخیره‌شده را به خطر بیندازید، در اینجا نحوه بازنشانی کارخانه ای ایکس باکس وان حتی زمانی که در صفحه سیاه مرگ به دام افتاده‌اید، آمده است.

نحوه ریست فکتوری ایکس باکس وان

این مراحل اضافی فقط در صورتی ضروری هستند که تنظیمات Xbox One شما غیرقابل دسترسی باشد. در غیر این صورت، می توانید به راحتی تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید. به سادگی دکمه Xbox را فشار دهید، به پروفایل و سیستم > تنظیمات > سیستم > اطلاعات کنسول > بازنشانی کنسول بروید. اکنون می توانید انتخاب کنید که داده ها و برنامه های خود را حفظ کنید یا همه چیز را بازنشانی کنید. اگر Xbox One شما در صفحه سیاه مرگ گیر کرده است، اقدامات بیشتری لازم است.

مرحله اول: مطمئن شوید که درایو خارجی شما به NTFS فرمت شده است.

  1. درایو خارجی را در رایانه یا لپ تاپ قرار دهید.
  2. File Explorer را باز کنید.
  3. درایو خارجی خود را در قسمت Devices and drives کلیک راست کنید. اگر نمایش داده نمی‌شود، می‌توانید آن را در قسمت This PC در File Explorer نیز پیدا کنید.
  4. Properties را انتخاب کنید.
  5. در کنار File system، مطمئن شوید که NTFS را می خواند. اگر نه، باید مرحله دوم را طی کنید. اگر درایو شما قبلاً به NTFS فرمت شده است، می توانید مرحله دوم را به طور کامل رد کنید.

مرحله دوم: دستگاه خارجی خود را مجدداً به NTFS فرمت کنید. چند سلب مسئولیت قبل از شروع: درایو خارجی شما باید کاملاً پاک شود. فرمت مجدد دستگاه شما منجر به از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده در آن می شود. توصیه می کنیم در حالی که از درایو خارجی برای این روش استفاده می کنید، هر داده ذخیره شده در دستگاه خارجی را روی رایانه خود آپلود کنید.

  1. درایو خارجی را در رایانه یا لپ تاپ قرار دهید.
  2. File Explorer را باز کنید
  3. درایو خارجی خود را در قسمت Devices and drives کلیک راست کنید. اگر نمایش داده نمی‌شود، می‌توانید آن را در قسمت This PC در File Explorer نیز پیدا کنید.
  4. Format را انتخاب کنید.
  5. در قسمت File system، NTFS را انتخاب کنید.
  6. Start را انتخاب کنید. پنجره ای باز می شود که به شما هشدار می دهد تمام اطلاعات درایو پاک می شوند. روی OK کلیک کنید. درایو خارجی شما اکنون به NTFS فرمت شده است.
این مطلب توصیه شده برای شما :  خطای صفحه سیاه مرگ در ایکس باکس وان

نحوه ریست فکتوری ایکس باکس وان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =