نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

باز کردن قفل تبلت ایکس ویژن

باز کردن قفل تبلت ایکس ویژن

در صورت فراموشی رمزعبور، دو راه برای باز کردن قفل تبلت ایکس ویژن وجود دارد که یکی از آن‌ها بدون حذف اطلاعات و دیگری با حذف اطلاعات انجام می‌شود.

اکثر کاربران موبایل‌ها و تبلت‌ها برای حفظ امنیت خود و جلوگیری از دسترسی دیگر افراد به اطلاعات شخصی‌شان از رمزعبور استفاده می‌کنند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر رمز ورود به دستگاه را فراموش کرده باشیم، چه خواهد شد؟ ما در این مقاله به طور تخصصی قصد داریم به بررسی نحوه باز کردن قفل تبلت ایکس ویژن در صورت فراموشی بپردازیم.

نگران نباشین، خوشبختانه دو روش برای باز کردن قفل تبلت ایکس ویژن وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. یکی از این روش‌ها، انتخاب گزینه‌ی فراموشی الگوی رمزعبور و برداشتن رمز تبلت ایکس ویژن با استفاده از اکانت گوگل شما است. روش دیگر کمی پیچیده‌تر است و به تبع آن کلیه اطلاعات شما از روی تبلت پاک می‌شود. پس توصیه می‌کنیم در درجه اول از روش فراموشی قفل استفاده کنید.

باز کردن قفل تبلت ایکس ویژن با استفاده از اکانت گوگل

برای باز کردن قفل تبلت ایکس ویژن بدون نیاز به پاک شدن اطلاعاتتان، یک راه پیش روی شما است. ابتدا صفحه تبلت را روشن کنید، سپس ۵ مرتبه الگوی ورود یا رمزعبور اشتباه خود را وارد کنید. سپس روی گزینه‌ی OK کلیک کنید. در اینجا دکمه‌ی Forgot Pattern را بفشارید. اکنون در صفحه Account Screen از کیبورد روی صفحه استفاده کنید و اطلاعات حساب کاربری گوگل خود را وارد کنید. سپس روی دکمه‌ی Sign in کلیک کنید. اگر رمزعبور حساب کاربری گوگل خود را فراموش کرده‌اید، می توانید از طریق سایت گوگل در کامپیوتر خود و کلیک روی لینک Can’t access your account رمزعبور حساب گوگل خود را نیز بازیابی کنید. در نهایت پس از وارد شدن به حساب گوگل در گوشی خود، یک الگوی پترن جدید را برای باز شدن تبلت ایجاد کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  آموزش رفع گرمای تلویزیون های ایکس ویژن

برداشتن رمز تبلت ایکس ویژن با حذف اطلاعات

و اما دومین راهی که برای باز کردن قفل تبلت ایکس ویژن پیش روی شماست، همانطور که گفته شد اطلاعات شما را نیز حذف خواهد کرد. برای انجام این کار ابتدا کلید پاور تبلت خود را فشار دهید و نگه دارید. اکنون Power off را انتخاب کنید و روی OK کلیک کنید. زمانی که تبلت ایکس ویژن خاموش شد، دکمه‌ی ولوم بالا (+) را فشار داده و نگه دارید و در حالی که همچنان این کار را می‌کنید، کلید پاور را برای چند ثانیه نگه دارید.

زمانی که لوگوی ایکس ویژن روی صفحه ظاهر شد، دکمه‌ها را رها کنید. در صفحه Android system recovery روی دکمه‌ی ولوم پایین (-) کلیک کنید تا گزینه‌ی Reset to factory settings انتخاب شود. برای تأیید انتخاب خود کلید پاور را یک مرتبه بفشارید. سریعاً کلید پاور را فشار دهید. در صفحه Reset to factory settings: Confirm reset کلید ولوم پایین (-) را بفشارید تا گزینه‌ی Yes – delete all user data انتخاب شود. برای تأیید انتخاب خود نیز در پایان کلید پاور را بفشارید.

کار تمام است، تبلت شما ریستارت می‌شود و مجدداً با سیستم عامل جدیدی راه اندازی می‌شود که برای ورود نیازی به قفل نخواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 10 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »