نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تست خرابی مانیتور کامپیوتر ایکس ویژن

تاثیرات خرابی مانیتور کامپیوتر

خرابی مانیتور کامپیوتر چیست؟ هنگامی که یک مانیتور ایکس ویژن خراب می شود، بهره وری را به شدت مختل می کند. با این حال، مانیتور ایکس ویژنهای بد لزوماً نشان نمی دهند که اتفاق دیگری در رایانه شما افتاده است. به احتمال زیاد، اطلاعات مهم شما تحت تأثیر قرار نگرفته است و هنگامی که مانیتور ایکس ویژن ثابت شد، هنوز می توانید به تمام اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

برای کسانی که نیاز به دسترسی سریع به داده ها دارند، کافی است یک مانیتور ایکس ویژن جدید وصل کنید تا مطمئن شوید که فقط مانیتور ایکس ویژن تحت تأثیر قرار گرفته است. علائم عدم خرابی مانیتور ایکس ویژن را برای جلوگیری از تعمیرات غیر ضروری تشخیص دهید.

خرابی مانیتور کامپیوتر

آزمایش کردن

اگر مانیتور ایکس ویژن شما کار نکرد، ابتدا مطمئن شوید که مانیتور ایکس ویژن و کابل های برق به درستی وصل شده اند. مانیتور ایکس ویژن دیگری را به کامپیوتر وصل کنید تا ببینید آیا مشکل در مانیتور ایکس ویژن اول جدا شده است یا خیر. اگر مانیتور ایکس ویژن دوم کار نمی کند، ممکن است کارت گرافیک شما خراب باشد. برای اطمینان از رایانه، باید رایانه را به متخصص بسپارید. اگر مانیتور ایکس ویژن دیگر کار می کند، یک منبع تغذیه جدید را به مانیتور ایکس ویژن خراب وصل کنید تا مطمئن شوید منبع تغذیه مقصر نیست. علاوه بر این، سعی کنید به یاد داشته باشید که آیا مانیتور ایکس ویژن بعد از بروزرسانی یا نصب درایور کارت گرافیک جدید خراب شده است یا خیر. آن سناریوها نشان می دهد که مشکل ممکن است مربوط به نرم افزار باشد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تغییر اندازه صفحه 1024 X 728 به X 600 800

پیکسل و روشنایی

اگر متوجه شدید که لکه های سفید روی صفحه شما ظاهر می شود، ممکن است برخی پیکسل ها خراب شوند. اغلب، با شروع به خرابی مانیتور ایکس ویژنها، پیکسل ها نیز شروع به خرابی می کنند. آنها مانند نقاط کوچک نور سفید به نظر می رسند و کیفیت کلی صفحه کامپیوتر را کاهش می دهند. اگر روشنایی کلی مانیتور ایکس ویژن شما تغییر کرد، تنظیمات مانیتور ایکس ویژن خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به طور ناخواسته با دکمه های روشنایی و کنتراست اشتباه نکرده اید. اگر با چرخاندن دکمه به راست مانیتور ایکس ویژن روشن تر می شود، ممکن است شخصی با تنظیمات مانیتور ایکس ویژن شما بازی کند.

نظارت بر نوسانات و تداخل

اگر مانیتور ایکس ویژن لوله تصویر دارید و متوجه سوسو زدن یا بریدگی و ورودی مانیتور ایکس ویژن می شوید، می تواند نشانه خرابی یک جزء باشد. با این حال، ببینید آیا رادیوها یا دستگاههای دیگری که فرکانس ساطع می کنند در این نزدیکی هست. مانیتور ایکس ویژنهای لوله تصویری نسبت به مانیتور ایکس ویژنهای LCD مستعد تداخل هستند. در صورت مشاهده تغییر رنگ، سعی کنید محل بلندگوها را جابجا کنید تا مطمئن شوید که بلندگوها بر مانیتور ایکس ویژن شما تأثیر نمی گذارد. اگر همه عیب یابی شما نتایج مثبتی نداشته باشد، ممکن است مانیتور ایکس ویژن خراب شود. این علائم می تواند نشانه خرابی مانیتور ایکس ویژن یا تداخل باشد.

مسائل مربوط به صفحه نمایش و احتیاط ها

معمولاً وقتی مانیتور ایکس ویژن خراب می شود، به سادگی روشن نمی شود و کاملاً سیاه به نظر می رسد. اگر مانیتور ایکس ویژن سبز کمرنگ می شود یا صفحه آبی دریافت می کنید، این بدان معناست که مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دیگری وجود دارد. برخی از مردم می ترسند که مانیتور ایکس ویژنها وقتی خراب می شوند منفجر شوند. این بی اساس است. بیشترین چیزی که به طور کلی اتفاق می افتد این است که یک صدای تکان دهنده رخ می دهد و این فقط در مانیتور ایکس ویژنهای لوله تصویر اتفاق می افتد. مانیتور ایکس ویژنهای LCD عموماً سریع و بی صدا محو می شوند. اگر مانیتور ایکس ویژن خراب شده باشد، ممکن است بوی کمی سوزش را احساس کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  چگونه از داغ شدن بیش از حد PS4 جلوگیری کنیم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سه =