نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرابی های تبلت ایکس ویژن

5 مشکل رایج تبلت ایکس ویژن

خرابی تبلت. بزرگتر از یک تلفن هوشمند اما بسیار سبک تر از یک لپ تاپ ، همه ما می توانیم موافق باشیم که تبلت ایکس ویژن یک ترفند فوق العاده از فناوری هستند. اما مانند همه قطعات فناوری ، آنها گاهی دچار سکسکه می شوند. این مشکلات اغلب باعث می شود احساس ناامیدی داشته باشیم و بخواهیم تبلت ایکس ویژن را به دیوار بیندازیم! به جای انجام این کار ، ما 5 مشکل رایج و برخی از راه حل های آسان را جمع آوری کرده ایم که باید تبلت شما را در مدت زمان کوتاهی دوباره راه اندازی کند.

صفحه من هنگ است!

وقتی تبلت به لمس شما پاسخ نمی دهد ، ممکن است هنگ باشد. راه اندازی مجدد دستگاه ها به شما اجازه می دهد تا دوباره جوان شوید ، بنابراین به سادگی دستگاه خود را روشن و خاموش کنید.

اگر این کار نکرد ، می توانید تبلت خود را ریست کنید. برای iPad ها ، دکمه Sleep و Home را همزمان به مدت حدود هشت ثانیه یا تا زمانی که لوگوی Apple ظاهر شود ، نگه دارید. هنگامی که لوگو ظاهر می شود ، می دانید که iPad شما ریست شده است. برای دستگاه های Windows و Android ، دکمه روشن / خاموش و کلید افزایش صدا را نگه دارید تا تبلت ارتعاش و تنظیم مجدد شود.

خرابی تبلت

تبلت ایکس ویژن من وصل است اما شارژ نمی شود!

بررسی کنید که سیم شما به دو سر محکم متصل شده باشد. اگر تبلت خود را از طریق رایانه یا لپ تاپ خود شارژ می کنید ، به پاور پوینت بروید. گاهی اوقات کامپیوترها قدرت کافی برای شارژ تبلت ایکس ویژن ها را تامین نمی کنند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  حذف داده های خراب PS4

اگر تبلت هنوز شارژ نمی شود ، بررسی کنید که نقاط شارژ تمیز هستند. ممکن است گریم ایجاد شود که مانع اتصال صحیح شارژر می شود. آن را با کاغذ تا شده یا یک جسم تیز تمیز کنید.

تبلت من کندتر از معمول کار می کند!

دلیل متداول کندی تبلت ایکس ویژن وجود برنامه های زیاد در تبلت است. این باعث می شود دستگاه شما با خوردن فضا کند شود. برنامه هایی را که استفاده نمی کنید حذف کنید و این باعث می شود حافظه برای تبلت شما آزاد شود تا بدون مشکل کار کند.

من نمی توانم به Wi-Fi خود دسترسی داشته باشم!

دلایل زیادی می تواند برای این وجود داشته باشد. ابتدا بررسی کنید که آیا تبلت شما وقتی در کنار روتر Wi-Fi قرار دارد ، شبکه شما را بر می دارد یا خیر. اگر کار می کند ، تنظیمات شما خوب است اما روتر شما باید در مکان بهتری قرار گیرد تا دستگاه شما بتواند آن را انتخاب کند.

اگر هنوز کار نمی کند ، روتر خود را راه اندازی مجدد کنید. گاهی اوقات اتصال قطع می شود و به سادگی نیاز به تنظیم مجدد دارد. یک گزینه دیگر این است که وای فای خود را قطع کرده و مجدداً وصل کنید زیرا اتصال ممکن است معیوب باشد. کافی است “این شبکه را فراموش کنید” را انتخاب کرده و اطلاعات و رمز عبور خود را دوباره وارد کنید تا به Wi-Fi دسترسی پیدا کنید.

برنامه های من دائما خراب می شوند!

اگر برنامه های شما خراب می شوند – نمی توانند به تنهایی باز یا بسته شوند – ابتدا تبلت خود را راه اندازی مجدد کنید. اگر این مشکل را حل نکرد ، ممکن است به دلیل قدیمی بودن برنامه شما باشد. بررسی کنید که آیا به روزرسانی اخیر در App Store وجود دارد (به App Store و سپس تب Update بروید) و در صورت وجود ، برنامه خود را به روز کنید. گاهی اوقات برنامه ها با گذشت زمان خراب می شوند بنابراین برنامه را به طور کامل حذف کرده و مجدداً بر روی iPad خود نصب کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دکمه دستگاه صوتی و تصویری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + دوازده =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »