نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خشک کردن تلویزیون مرطوب

خشک کردن تلویزیون مرطوب / این مقاله روش مناسب برای خشک کردن سریع و کامل وسایل الکترونیکی خیس شما را نشان می دهد. پس نگران خرابی تلویزیون ایکس ویژن نباشید و مراحل را طی نمایید.

خشک کردن تلویزیون مرطوب

آن را کاملاً خاموش کنید

اگر هنگام ماهیگیری از آب تلویزیون ایکس ویژن همچنان روشن است، آن را کاملا خاموش کنید. حتی اگر تلویزیون ایکس ویژن همچنان کار می‌کند، خاموش کردن کامل آن ممکن است از قطع شدن مدارها جلوگیری کند. این کار صرفاً به معنای خواباندن تلویزیون ایکس ویژن یا خاموش کردن نمایشگر نیست. تلویزیون ایکس ویژن را به طور کامل خاموش کنید.

در صورت امکان باتری را خارج کنید

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما دارای باتری قابل جابجایی است، باتری را از تلویزیون ایکس ویژن خارج کنید. این کار بیشتر از تلویزیون ایکس ویژن شما در برابر اتصال کوتاه و آسیب غیر قابل برگشت محافظت می کند. در بیشتر موارد این خود آب نیست که تلویزیون ایکس ویژن را از بین می‌برد، بلکه تلویزیون ایکس ویژن قطع می‌کند زیرا در حالی که بار الکتریکی وجود دارد، آب روی تلویزیون ایکس ویژن است.

از شر تمام آب خلاص شوید

اینجاست که کارها سخت می شود. شما باید تا حد امکان آب را حذف کنید. ممکن است لازم باشد آن را با یک پارچه پاک کنید یا آب را تکان دهید. همچنین ممکن است – بسته به تلویزیون ایکس ویژن و نحوه چیدمان آن – لازم باشد برخی از پانل ها یا قطعات را جدا کنید تا فضای داخلی تلویزیون ایکس ویژن را در جایی که ممکن است آب پنهان شده در معرض دید قرار دهید و یا آن را تکان دهید یا آب را خارج کنید. روش های زیر روش های دیگری برای حذف آب و خشک کردن کامل تلویزیون ایکس ویژن شما است.

  • از یک قوطی هوای فشرده استفاده کنید: در اینجا باید مراقب باشید، زیرا هوای فشرده دوست دارد بسیار سرد باد کند و می‌تواند به‌طور لحظه‌ای سطح وسایلی را که روی آن‌ها اسپری می‌شود منجمد کند. به هر نحوی که به این موضوع نزدیک شوید، قبل از رفتن به مرحله بعدی، تلویزیون ایکس ویژن باید تا جایی که می توانید آن را بدون آب داشته باشید.
  • از سشوار استفاده کنید: در صورت نیاز، می توان از سشوار برای تسریع روند خشک کردن مو استفاده کرد، اما فقط با تنظیمات هوای خنک. تلویزیون ایکس ویژن خود را با هوای گرم بمباران نکنید. ممکن است با استفاده از هوای گرم آسیب بیشتری وارد کنید. کاری که واقعاً می‌خواهید انجام دهید این است که هوای خنک و با دمای اتاق را وارد مناطقی کنید که کشش سطحی آب باعث چسبیدن آن به تلویزیون ایکس ویژن، خارج کردن آن و تبخیر آن می‌شود. این تا حدودی بهتر از هوای فشرده است، زیرا جریان ثابتی از هوای سریع می‌تواند به سمت تلویزیون ایکس ویژن شما هدایت شود، بدون اینکه نگران انجماد سریع قطعات آن باشید.
  • الکل را کم مصرف کنید: با استفاده از یک سواب پنبه ای، مقدار کمی الکل را روی نواحی آسیب دیده پاک کنید و سپس روی آنها باد بزنید تا الکل تبخیر شود. الکل آب را از سطحی پاک می کند، اما باز هم باید احتیاط و احتیاط کرد. اگر قبلا این کار را انجام نداده اید، آن را انجام ندهید. در صورت مصرف بیش از حد الکل، ممکن است با خیس شدن بیش از حد اجزاء، آسیب بیشتری وارد کنید. با این حال، از آنجایی که الکل سریعتر از آب تبخیر می شود، مخلوط کردن این دو ممکن است به حذف آب از مکان های سرسخت کمک کند.
این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل داغی مانیتور

تعمیر تلویزیون با استفاده از تعویض فیوز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »