نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل روشن و خاموش نشدن تبلت

مشکلات رایج تبلت ایکس ویژن و راه حل ها

چند مورد معمولاً برای بسیاری از تبلت های اندرویدی اتفاق می افتد. به مشکلات زیر و چند پیشنهاد برای تعمیر رایانه لوحی دلخواه خود نگاه کرده و آن را به حالت عادی کار برگردانید.

چرا تبلت روشن (یا خاموش) نمی شود!

بله، گاهی اوقات یک تبلت Android قفل می شود. خسته کننده است، اما اگر کلید روشن/خاموش/قفل را برای حدود 8 ثانیه فشار داده و نگه دارید، بسته به اینکه در چه وضعیتی است، رایانه لوحی خاموش یا روشن می شود.

ایجاد عیب و اشکال در لمس

یک صفحه لمسی، مانند صفحه نمایش در رایانه لوحی Android، برای تعامل مناسب به انگشت انسان نیاز دارد. این تبلت پتانسیل ایستایی بین انگشت انسان و دستگاه را برای تعیین محل لمس صفحه لمسی تفسیر می کند.

هنگام پوشیدن دستکش های مخصوص صفحه لمسی می توانید از صفحه لمسی استفاده کنید. بله، آنها در واقع چنین چیزهایی را می سازند. اما برای دستکش معمولی؟ جواب منفی.

هنگامی که قدرت باتری کم است یا هنگامی که تبلت Android آسیب فیزیکی دیده است، صفحه لمسی ممکن است خراب شود.

صفحه خیلی تاریک است

تبلت های اندرویدی دارای سنسور نور نوجوان در جلو هستند. این سنسور برای تنظیم روشنایی صفحه لمسی بر اساس میزان نور محیط در محل شما استفاده می شود. اگر سنسور پوشانده شده باشد، صفحه نمایش می تواند بسیار بسیار تاریک شود.

اطمینان حاصل کنید که ناخواسته سنسور نور را مسدود نکنید. از خرید قاب یا محافظ صفحه که سنسور را مبهم می کند، خودداری کنید. تنظیم روشنایی خودکار نیز ممکن است شما را اذیت کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع مشکل شارژ نشدن تبلت اندروید ایکس ویژن

باتری شارژ نمی شود

از منبع شروع کنید: آیا پریز دیواری برق را تأمین می کند؟ آیا سیم برق وصل شده است؟ ممکن است کابل آسیب دیده باشد، بنابراین کابل دیگری را امتحان کنید.

برخی از تبلت ها ممکن است از سیم خاصی شارژ شوند، نه از کابل USB. بررسی کنید تا مطمئن شوید رایانه لوحی شما می تواند از کابل USB شارژ بگیرد.

تبلت آنقدر داغ می شود که خودش خاموش می شود

بله! یک دستگاه بیش از حد گرم می تواند یک مشکل بد باشد. با دیدن اینکه آیا می توانید آن را در دست خود نگه دارید، میزان داغ بودن آن را قضاوت کنید: وقتی تبلت را در کنار دستگاه گرم قرار دهید بعد از چند دقیقه تبلت، خیلی گرم است. و یا اگر در روز گرم تابستانی در زیر نور افتاب از آن استفاده نمایید دستگاه خیلی گرم است. رایانه لوحی Android خود را خاموش کرده و بگذارید باتری خنک شود.

اگر مشکل گرم شدن بیش از حد ادامه داشت، آیا تبلت اندرویدی به دنبال تعمیر احتمالی است. ممکن است نیاز به تعویض باتری باشد. به نظر می رسد راهی برای حذف و تعویض باتری تبلت اندروید به تنهایی وجود ندارد.

رایانه لوحی من حالت افقی را انجام نمی دهد

وقتی دستگاه را بین حالت های عمودی و افقی-و یا حتی حالت وارونه پایین می چرخانید، هر برنامه ای از قابلیت رایانه لوحی برای تغییر جهت استفاده نمی کند. به عنوان مثال، بسیاری از بازی ها جهت خود را یک طرفه تنظیم می کنند و صرف نظر از نحوه نگه داشتن رایانه لوحی، از تغییر آن خودداری می کنند. بنابراین، اینکه برنامه به حالت افقی یا عمودی نمی رود، به این معنا نیست که چیزی خراب است.

این مطلب توصیه شده برای شما :  مشخصات فنی و مدل های پردازشگرها

تأیید کنید که قفل جهت گیری روشن نیست: اقدامات سریع را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که مورد Rotation Lock روشن نیست ؛ در این صورت، صفحه خود را تغییر جهت نمی دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 7 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »