نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهای رفع داغی تبلت

رفع داغی تبلت / اگر تبلت شما شروع به داغ شدن کرد، نترسید و آن را به عنوان دلیل خرابی نبینید. در اینجا یک چک لیست ساده از کارهایی است که باید انجام دهید تا تبلت خود را خنک کنید.

مقداری قدرت پردازش را پاک کنید!

تمام برنامه ها و برنامه های غیر ضروری را ببندید و مطمئن شوید که هیچ چیزی در پس زمینه در حال اجرا نیست. این یکی از ساده ترین و شگفت آورترین راه ها برای خنک کردن دستگاه شما است.

به تبلت خود استراحت بدهید!

24/7 بودن روی دستگاه شما بیشتر از آن که برای سلامتی شما خوب است برای سلامت آن مفید نیست! بین استفاده شدید، مانند تماشای ویدیو یا بازی، استراحت کنید.

روشنایی آن را کاهش دهید

روشنایی صفحه خود را کم کنید؛ انرژی سوزی را کاهش می دهد و فشار روی باتری شما و چشمان شما را نیز کاهش می دهد!

رفع داغی تبلت

قرار دادن در خنک تر

اگر در یک منطقه گرم هستید، دستگاه شما داغ‌تر می‌شود، در صورت امکان سعی کنید آن را در مکانی خنک خنک کنید و/یا از استفاده طولانی مدت در شرایط گرم اجتناب کنید.

آن را از جعبه اش خارج کنید.

چیزی به سادگی یک قاب نامناسب می تواند عامل داغ شدن تبلت شما باشد. وقتی کیس را بیرون می‌کشید، اگر می‌بینید که سوراخ‌های تهویه روی شما پوشانده شده است، مشکل خود را پیدا کرده‌اید.

هرگز از تبلت خود در هنگام شارژ استفاده نکنید!

بی حوصلگی و استفاده از دستگاه در حین شارژ شدن می تواند یکی از بدترین کارهایی باشد که می توانید برای آن انجام دهید. در حالی که تبلت در حال شارژ شدن است، به جز موارد اضطراری، از آن فاصله بگیرید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  روش های مختلف روشن کردن پلی استیشن 5

مراقب مدت زمان شارژ تبلت خود باشید.

به روال شارژ خود توجه کنید و اگر دستگاهی با محافظ برق ندارید، سعی کنید آن را یک شبه شارژ نکنید. شارژ بیش از حد می تواند بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید به باتری شما آسیب برساند، پس مراقب باشید!

تعویض باتری را در نظر بگیرید.

اگر تا کنون لیست را اجرا کرده اید و هیچ چیز کار نمی کند، ممکن است زمان تعویض باتری فرا رسیده باشد. با این حال نگران نباشید، باتری های جایگزین معمولاً خیلی گران نیستند و مطمئناً جایگزین کل تبلت شما می شود.

با گیک ها یا وب سایت گیک های محلی خود مشورت کنید.

گیک ها دوستان شما هستند! آنها اطلاعات مفید زیادی دارند و برای کمک کردن در آنجا هستند! اگر فراخوانی وجود دارد یا به خوبی مشکل نوع دستگاه شما را می داند، متخصصان شما ممکن است تنها با یک نگاه به دستگاه شما راه حلی برای مشکل شما داشته باشند.

چرا تبلت/تبلت اندروید بیش از حد داغ می شود؟

دلایلی که منجر به داغ شدن بیش از حد تبلت اندرویدی می شود می تواند متفاوت باشد. برای اصرار:

  • دستگاه بیش از حد استفاده می شود. با توسعه تلفن هوشمند، کاربران می توانند چندین برنامه را به طور همزمان بر روی دستگاه اجرا کنند. اما این باعث می شود تبلت بیش از حد بارگذاری شود و داغ شود.
  • باتری خالی شده برخی از برنامه ها هزینه باتری زیادی دارند که نه تنها عمر باتری را کوتاه می کند بلکه تلفن هوشمند را نیز گرم می کند. پس بهتر است چند نرم افزار کم مصرف دانلود کنید یا باتری تبلت اندرویدی خود را بهینه کنید.
  • دستگاه را بیش از حد شارژ کنید. زمانی که تبلت موبایل کاملا شارژ شد باید شارژ را متوقف کنید وگرنه انرژی اضافی باعث گرم شدن دستگاه می شود.
  • تبلت را در جایی گرم قرار دهید. اگر تبلت خود را در زیر نور خورشید، نزدیک اجاق گاز یا مکان های دیگر در دمای بالا قرار دهید، تبلت نیز گرم می شود.
این مطلب توصیه شده برای شما :  زمان تعویض باتری تبلت ایکس ویژن

راهکارهای رایج هنگام داغ شدن تبلت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 13 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »