نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راه حل رفع مشکلات LCD تلویزیون

مشکلات و راه حل های تلویزیون LED ایکس ویژن

در بین لوازم خانگی، تلویزیون های ایکس ویژن از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل، این منبع اصلی سرگرمی شده است. مدلهای زیادی در تلویزیون وجود دارد، اما نوع LED اواخر به بیشترین انتخاب برای مشتریان تبدیل شده است. در حقیقت، تلویزیون ها ایکس ویژن از مدل تلویزیون CRT سنگین به شکل باریک (تلویزیون LED) تغییر کرده اند. اگرچه تلویزیون LED در مصرف برق صرفه جویی می کند، این مدل همچنین می تواند مستعد مشکلات فنی شود. در این مقاله، ما بر مشکلات و راه حل های تلویزیون LED تمرکز می کنیم. لطفاً توجه داشته باشید که مشتریان در سراسر جهان با این مشکلات روبرو هستند.

  1. صفحه تلویزیون ایکس ویژن LED خالی می شود

حدس شما درست است. منبع تغذیه در فضای داخلی تلویزیون LED ایکس ویژن مشکلاتی دارد. همانطور که می دانید، این دستگاه باید در شرایط مناسب باشد. طبق نیاز، باید جریان را دریافت کند و سپس آن را به تمام قسمتهای تلویزیون LED ارسال کند. گاهی اوقات، هنگامی که منبع تغذیه کاهش می یابد، مشکلی رخ می دهد. دلایل اصلی خرابی خازن های موجود در بردهای منبع تغذیه است.

زمان آن رسیده است که از یک تکنسین تعمیر تلویزیون LED ایکس ویژن برای رفع مشکل استفاده کنید. آیا قصد دارید در حین تعمیر تلویزیون LED در خانه بمانید؟ سپس می بینید که خازن برجسته شده است. در برخی شرایط، ممکن است نشتی برخی از قطعات در اثر گرما وجود داشته باشد. بله، فرآیند تعمیر ساده است، اما ممکن است خازن مجبور به تعویض شود. و متخصص مربوطه باید کیت تجهیزات خود را برای انجام کار لحیم کاری بیاورد. یکی از مشکلات و راه حل های رایج تلویزیون LED.

  1. خطوط افقی در تلویزیون LED ایکس ویژن

خوب، این یک مشکل فنی مربوط به کابل ست تاپ باکس است. اگر ستاپ باکس را به یک مدل تلویزیون قدیمی وصل کنید، ممکن است همین مشکل پیش نیاید. آیا دلیل آن را می فهمید؟ مدلهای قدیمی به سیگنالهای ورودی کم نیاز داشتند. اما تلویزیون LED اخیر به سیگنال های ورودی قوی نیاز دارد. اگر به صندوق ورودی تلویزیون LED قوی بروید، مشکل برطرف می شود. اما بله، شما باید از یک تکنسین تعمیر تلویزیون LED ایکس ویژن کمک بگیرید. سپس او به خانه شما می آید، سیگنال های ورودی مورد نیاز برای تلویزیون LED ایکس ویژن شما را مشخص می کند و جعبه تنظیم درست را پیشنهاد می کند. این وضعیت به عنوان یکی از مشکلات و راه حل های رایج تلویزیون LED در هر نقطه از جهان مطرح می شود.

  1. تلویزیون LED ایکس ویژن شما صدا نمی دهد

این یک فرایند ساده است، به شرطی که آمادگی گذراندن مدتی را داشته باشید. ابتدا، مدل تلویزیون LED را از سوئیچ جریان متناوب جدا کنید. سپس، دکمه روشن / خاموش تلویزیون LED را حداقل ده ثانیه نگه دارید. لطفا توجه داشته باشید، ما در مورد کنترل از راه دور صحبت نمی کنیم. اکنون، اتصالات را دوباره تنظیم کرده و دکمه روشن / خاموش را روشن کنید. حالا صدای تلویزیون ایکس ویژن را در سایر بلندگوهای خانه خود بررسی کنید، اگر آنها را دارید. آیا بلندگوها صدا می دهند؟ سپس این نشان می دهد که بلندگوهای داخلی تلویزیون LED کار نمی کنند.

  1. مشکل صوتی

به همین دلیل، مدارهای مجتمع صوتی که وظیفه کار بلندگوهای داخلی را بر عهده دارند دچار نقص شده اند. معمولاً، تقویت کننده جریان متناوب هنگامی که در معرض حرارت قرار می گیرد، می تواند خرابی داشته باشد. اگر می دانید چگونه مدار مجتمع صوتی یا IC را جایگزین کنید، کار تمام شده است. آیا به خدمات یک تکنسین ماهر در تعمیر تلویزیون LED احتیاج دارید؟ سپس برنامه شرکت های متخصص در خدمات مراقبت های خانگی در شهر خود را بارگیری کنید. اکنون درخواست خدمات درب منزل را به دلخواه خود ثبت کنید. مشکل به سرعت برطرف می شود.

  1. تلویزیون LED ایکس ویژن به WiFi متصل نمی شود

خوب، دو مرحله وجود دارد که باید بردارید. ابتدا بررسی کنید که آیا مشکل از تلویزیون ایکس ویژن یا روتر WiFi است. اگر تلویزیون می تواند به تلفن همراه شما متصل شود، تقصیر بر عهده روتر است. می توانید سیستم عامل را به روز کنید یا روتر را ریست کنید. یا راه دیگری وجود دارد. فقط از دوست خود بخواهید که افزونه WiFi را برای آزمایش بدهد. با استفاده از این دستگاه می توانید بررسی کنید که آیا تلویزیون ایکس ویژن به اینترنت متصل شده است یا خیر. توصیه می شود برای مدل خود یک آداپتور وای فای USB بخرید، یعنی تلویزیون LED.

این مطلب توصیه شده برای شما :  بررسی اولیه برای عیب یابی خرابی مانیتور ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =