نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم ورود آب گرم به ماشین لباسشویی

چرا آب گرم وارد ماشین لباسشویی نمی شود

داشتن انبوهی از لباسهای کثیف هنگام کار ماشین لباسشویی می تواند بیشتر شما را مضطرب کند. به خصوص زمانی که قصد شما تمیز شدن لباس هاست و خبری از آب گرم در ماشین لباسشویی نیست در این شرایط فقط از خود سوال می کنید چرا آب گرم وارد ماشین لباسشویی نمی شود ؟

همان طور که می دانید شیر ورودی آب در ماشین لباسشویی بخشی است که دو شیلنگ آب را به دستگاه متصل می کند و جریان آب سرد و گرم را کنترل می کند. مشکل شیر می تواند باعث شود که لباسشویی به درستی پر نشود یا اصلاً پر نشود. اگر لباس ها در پایان چرخه شستشو بسیار گرم باشند این نشان می دهد که لباس در آب گرم شسته شده است، که معمولاً زمانی اتفاق می افتد که شیلنگ ورودی آب سرد به طور تصادفی به شیر آب گرم متصل شده باشد.

چرا آب گرم وارد ماشین لباسشویی نمی شود

گرمایش آب در خانه از انرژی استفاده می کند. برای صرفه جویی در مصرف انرژی ، ماشین لباسشویی های جدید به گونه ای طراحی شده اند که هنگام انتخاب آب گرم، مقدار آب گرم مصرفی را با افزودن مقداری آب سرد به قسمت مخزن لباسشویی، محدود کنند.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که ماشین لباسشویی فقط با آب سرد پر شود بدون آب گرم! با اینکه دستگاه را روی آب گرم تنظیم می کنید اما باز هم آب سرد است. حتما از خودتان سوال می کنید آیا بخشی در لباسشویی وجود دارد که برای روشن شدن آب گرم باید روشن شود؟ ممکن است مشکلی در ماشین لباسشویی شما وجود داشته باشد و یا لباسشویی برای عملکرد بهتر نیاز به تمیز کردن دارد. البته گاهی اوقات هم کار به تعمیر ماشین لباسشویی ختم می شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  مشکلات تلویزیون های صفحه تخت ایکس ویژن

چگونه ماشین لباسشویی را ضدعفونی کنیم

همان طور که می دانید انتخاب درجه حرارت آب گرم مخلوطی از آب سرد و گرم لوله کشی خانه شما است. وقتی تنظیمات دمایی لباسشویی را بر روی آب گرم قرار می دهید، مقداری آب سرد دریافت خواهید کرد و این موضوع کاملا طبیعی است. از آنجا که دستگاه برای پر کردن با آب گرم دستگاه طراحی شده است، توصیه نمی شود که در هنگام پر شدن آب گرم، منبع آب سرد خاموش باشد. این دستگاه برای پر کردن مخلوطی از آب سرد و گرم برای صرفه جویی در انرژی طراحی شده است و هنگام انجام آن به طور معمول کار می کند.

دلایلی که باید بعد از پر نشدن ماشین لباسشویی با آب گرم بررسی شود

– اگر از خود سوال می کنید چرا آب گرم وارد ماشین لباسشویی نمی شود ابتدا لازم است مطمئن شوید که شیر ورودی آب گرم خانه کار می کند و شیرهای آب دیگر گرم می شوند اگر آب گرم ندارید، آبگرمکن و یا سایر دستگاه هایی که از آن برای گرم کردن آب استفاده می شود را بررسی کنید.

– اطمینان حاصل کنید که شیر آب گرم باز باشد که آب داغ لباسشویی را تأمین می کند.

– اطمینان حاصل کنید که شلنگ ورودی آب گرم مسدود نشده است در این صورت ، هیچ آب گرم نمی تواند وارد ماشین لباسشویی شود.

– فیلترهایی که بین شیلنگ و لباسشویی قرار دارند بررسی کنید فیلترها می توانند مسدود شده و جریان آب را محدود کنند.

علت لک شدن لباس در ماشین لباسشویی

– پانل عقب را از روی ماشین لباسشویی برداشته و سیم کشی و به سوپاپ ورودی آب را بررسی کنید هر نوع سیم سست را مهار کنید و سیم کشی آسیب دیده را تعویض کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  برق کشیدن یخچال به مدت طولانی

– اطمینان حاصل کنید که شیر ورودی آب از کارایی خوبی برخوردار است.

– در مواردی که شیر برقی آب گرم از بین برود ، خطای احتمالی را بررسی کنید بنابراین آب گرم به لباسشویی وارد نمی شود و شیر ورودی آب باید تعویض شود.

– مکانیزم تایمر / بخاری را بررسی کنید (که آب گرم را برای لباسشویی تنظیم می کند) و مطمئن شوید که سیم های شل و آسیب دیده پیدا نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هفت =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »