نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عیب یابی مشکلات فنی تلویزیون

راهکارهای رفع مشکلات فنی تلویزیون

تلویزیون های مدرن مانند ایکس ویژن می توانند مشکلات فنی مختلفی را تجربه کنند که همه آنها نیاز به رویکرد منحصر به فرد خود برای عیب یابی دارند. حالت آماده به کار یا صرفه جویی در مصرف برق ویژگی ای است که در تلویزیون و سایر لوازم الکترونیکی تعبیه شده است که نشان می دهد تلویزیون روشن نیست.

گام های عیب یابی تلویزیون

اگر تلویزیون خود را در حالت آماده به کار پیدا کردید، چند مرحله عیب یابی ساده را قبل از سرویس تلویزیون یا خرید تلویزیون جدید انجام دهید-گام هایی که به راحتی می توانند در ایکس ویژن یا هر مدل و مدل تلویزیون دیگر اعمال شوند.

مرحله 1

با فشردن دکمه روشن / خاموش کنترل از راه دور، تلویزیون را روشن کنید. همانطور که اشاره شد، حالت آماده به کار در اصل همان خاموش شدن کامل تلویزیون است، بنابراین اولین قدم در عیب یابی تلاش برای روشن کردن تلویزیون از راه دور است.

مرحله 2

سعی کنید تلویزیون را از طریق دکمه پاور صفحه جلویی روشن کنید تا مشکلی در کنترل از راه دور آزمایش شود. اگر تلویزیون شما از پنل جلویی روشن می شود اما نه از راه دور، ممکن است لازم باشد باتری های ریموت را تعویض کرده یا ریموت را به طور کلی تعویض کنید. اگر تلویزیون شما چه از طریق کنترل از راه دور و چه از طریق تلویزیون در حالت آماده به کار باقی بماند، عیب یابی بیشتر مورد نیاز است.

مرحله 3

سیم برق تلویزیون را از پریز برق یا محافظ برق که به آن وصل شده است جدا کنید. این به عنوان “چرخه قدرت” شناخته می شود و اغلب می تواند مشکلات فنی جزئی را که تلویزیون تجربه می کند حل کند. بعد از 30 ثانیه، سیم برق را وصل کرده و سعی کنید تلویزیون را از حالت آماده به کار روشن کنید. اگر تلویزیون هنوز از حالت آماده به کار خارج نمی شود، تنها گزینه باقی مانده سرویس دهی تلویزیون یا تماس با پشتیبانی فنی ایکس ویژن است.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تغییر رزولوشن مانیتور ایکس ویژن

مشکلات فنی تلویزیون

چگونه بفهمیم تلویزیون ایکس ویژن شما به طور کامل خراب شده است

چندین مسئله می تواند مانع از روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن شما شود، برخی از آنها هیچ ارتباطی با کیفیت یا وضعیت خود تلویزیون ایکس ویژن ندارند. با کمی عیب یابی، ممکن است بتوانید مشکل را پیدا کرده و برق را بازیابی کنید. در غیر این صورت، یک تکنسین واجد شرایط باید بررسی کند. صرفنظر از علت مشکل، سعی نکنید خودتان تلویزیون ایکس ویژن تعمیر کنید مگر اینکه واجد شرایط باشید.

مرحله 1

بررسی کنید تا مطمئن شوید تلویزیون ایکس ویژن به پریز برق وصل است.

مرحله 2

در صورت روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن، آن را به پریز دیگری متصل کنید. اگر این کار باعث روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن می شود، مشکل اصلی پریز برق است.

مرحله 3

تلویزیون ایکس ویژن خود را روشن کنید. اگر هنگام استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون ایکس ویژن روشن نمی شود، دکمه “Power” را در زیر صفحه آن فشار دهید. اگر تلویزیون ایکس ویژن روشن شد، باید باتری های کنترل از راه دور خود را تعویض کنید.

مرحله 4

اگر تلویزیون ایکس ویژن هنوز روشن نشده است، با یک تکنسین تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید. سعی نکنید به اجزای داخلی تلویزیون ایکس ویژن دسترسی پیدا کنید مگر اینکه در این مورد آموزش دیده باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »