نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات مانیتور صفحه تخت ایکس ویژن

رفع مشکلات مانیتور صفحه تخت

مشکلات مانیتور صفحه تخت/ مهم نیست که چه رایانه شخصی دارید، مانیتور ایکس ویژن که دارید تأثیر چشمگیری بر هر کاری که انجام می دهید خواهد داشت، که خرید یک مانیتور ایکس ویژن جدید را به سرمایه گذاری هوشمندانه ای تبدیل می کند که می تواند به شما کمک کند و فوراً به نفع شما باشد. شما می‌توانید مانیتور ایکس ویژن مختلفی را پیدا کنید که ممکن است بسیار کمتر از بودجه شما باشند، اما مطمئن شوید که پول خود را با ویژگی‌های کمتر یا بدون مشخصاتی که برای برجسته کردن راه‌اندازی رایانه‌تان نیاز دارید هدر ندهید یا فقط تجربه بازی خود را به طور کلی ارزشمند کنید.

زمان پاسخگویی

برخلاف نرخ‌های تازه‌سازی، هرچه زمان پاسخ کوتاه‌تر باشد، بهتر است. برای مانیتور ایکس ویژن بازی مهم است. زمان پاسخگویی مدت زمانی را که طول می کشد تا یک مانیتور ایکس ویژن پیکسل ها را از سیاه به سفید تغییر دهد به شما می گوید، یا اگر زمان پاسخگویی GTG باشد، پیکسل ها از یک سایه خاکستری به سایه دیگر تغییر می کنند.

اگر زمان پاسخ طولانی‌تر باشد، می‌تواند به معنای تاری حرکت در حین بازی یا تماشای ویدیوهایی باشد که سرعت بالایی دارند. بالاترین زمان پاسخگویی برای مانیتور ایکس ویژن بازی 5 میلی ثانیه است. سریعترین نمایشگرهای بازی ممکن است زمان پاسخگویی 0.5 میلی ثانیه داشته باشند.

مشکلات مانیتور صفحه تخت

زمان پاسخگویی مانیتورهای بازی

هنگامی که در حال انجام یک بازی هستید، هر ثانیه اهمیت دارد، بنابراین برای اطمینان از اینکه مانیتور ایکس ویژن شما می تواند همه چیز را کنترل کند و آن را سریع و واضح نشان دهد، باید مانیتور ایکس ویژنی با زمان پاسخگویی سریع داشته باشید. مانیتور ایکس ویژنی با زمان پاسخ آهسته باعث تاخیر در نمایش تصاویر می شوند و این می تواند منجر به ایجاد شبح شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  6 نشانه خرید تبلت ایکس ویژن جدید

بدون آزمایش دانستن اینکه کدام مانیتور ایکس ویژن 1ms بهترین هستند کمی دشوار است. هنگامی که زمان پاسخ به کمتر از 5 میلی‌ثانیه می‌رسد، چشم غیرمسلح در برداشتن هیچ گونه تأثیر بصری کارآمد نخواهد بود. بنابراین هنگام خرید مانیتور ایکس ویژن بازی فقط به دنبال کمترین میزان ممکن باشید. زمان پاسخگویی تاثیر زیادی بر قیمت پنل ندارد.

  • Overdrive: برخی از مانیتور ایکس ویژن بازی به شما این امکان را می دهند که زمان پاسخگویی بیش از حد مجاز باشد. این به شما امکان می دهد سرعت زمان پاسخ را تنظیم کنید و ارواح باقی مانده توسط اجسام سریع را کاهش دهید. اگر از بازی های سریع لذت می برید، این بهترین کار است. این یک ویژگی عالی است، اما قبل از شروع استفاده از زمان پاسخگویی بیش از حد، باید به نرخ تازه سازی مانیتور ایکس ویژن خود اهمیت دهید، زیرا می تواند باعث ایجاد شبح معکوس یا بیش از حد پیکسل شود.
  • Overshoot: این زمانی است که نمایشگر شما زمان انتقال پیکسل را بیش از حد جبران می کند و رنگ ها را قبل از رسیدن فریم تغییر می دهد. این اساساً معکوس شبح است. به جای اینکه یک جسم در پشت یک شی با گام سریع دنبال شود، در مقابل آن قرار می گیرد.

فن آوری پنل

فناوری پنل برای کیفیت تصور (TN < IPS < VA). مانیتور ایکس ویژن TN به دلیل کیفیت پایین تصویر هنگام مشاهده آنها از زوایای جانبی، سریعترین و ارزانترین هستند.

در نظر گرفته می‌شود که مانیتور ایکس ویژن IPS کمی زمان پاسخگویی سریع‌تری دارند و رنگ‌های بهتری نسبت به پنل‌های VA نشان می‌دهند، اما مانیتور ایکس ویژن VA بهترین کنتراست را در بین انواع سه‌پانل دارند. همچنین باید به یکنواختی پنل که برای مانیتور ایکس ویژن بازی خود انتخاب کرده اید نگاه کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  پاک کردن اثر انگشت از صفحه تلویزیون

یک مانیتور ایکس ویژن با یکنواختی پنل خوب سطح دقت بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان می دهد ریزترین جزئیات بازی را که در حال انجام آن هستید مشاهده کنید و در عین حال رنگ ها و روشنایی را در سراسر صفحه ثابت نگه دارید.

ابعاد مانیتور ایکس ویژن تخت

مانیتور ایکس ویژن تخت در هر دو اندازه 21:9 (Ultrawide) و 16:9 (Widescreen) موجود هستند. مانیتور ایکس ویژن صفحه تخت از همیشه اینجا بوده اند. آنها در مقایسه با مانیتور ایکس ویژن خمیده کمی مقرون به صرفه هستند. آنها ممکن است قیمت پایین تری داشته باشند، اما بدون در نظر گرفتن تجربه بازی شگفت انگیزی را به شما ارائه می دهند.

مانیتور ایکس ویژن فوق عریض به شما دید میدانی افزایش یافته ای را ارائه می دهد که آشکارا در بازی های چند نفره سودمند است.

مانیتور ایکس ویژن مسطح به دلیل داشتن دقت رنگ، نرخ تازه‌سازی و زمان پاسخ‌دهی بهتر، اعتبار بازی را بهتر می‌کنند. آنها همچنین می توانند جایگزینی عالی برای راه اندازی چند صفحه نمایش در نظر گرفته شوند و همچنان فضای زیادی برای میز شما صرفه جویی کنند.

تنها عیب مانیتور ایکس ویژن تخت این است که هر بازی از نسبت تصویر 21:9 (فوق عریض) پشتیبانی نمی کند که می تواند لبه های صفحه نمایش شما را خالی، سیاه و اساساً بدون استفاده بگذارد. در دنیای بازی به “نوار سیاه” معروف است. امیدوارم این موضوع برای مدت طولانی باقی نماند.

نمایشگرهای منحنی

تیمی از گیمرهای حرفه ای ورزش الکترونیکی که در بازی ویدیویی رقابتی MMORPG/ استراتژی در مسابقات بازی های سایبری بازی می کنند. آنها در میکروفون با یکدیگر صحبت می کنند. آرنا با نورهای نئون جالب به نظر می رسد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع نور زرد کنترلر PS4

مانیتور ایکس ویژن خمیده محیطی فراگیرتر را فراهم می کنند و میدان دید وسیعی را برای شما فراهم می کنند. مانیتور ایکس ویژن خمیده به نوعی جدید در جامعه بازی هستند. انحنای مانیتور ایکس ویژن را با استفاده از R اندازه گیری می کنیم. هرچه این عدد کمتر باشد، منحنی بزرگتر است.

محیط غوطه ورتر همچنین به این معنی است که فشار کمتری روی چشمان شما وارد می شود. این به این دلیل است که ما عادت کرده‌ایم چیزهای اطرافمان را در طول، عرض و ارتفاع ببینیم که برای ما سه‌بعدی است و در نمایشگرهای منحنی، بدون نیاز به تطبیق با تصاویر در یک صفحه، تصویر در مجاورت چشم قرار می‌گیرد. -صفحه نمایش آنها همچنین می توانند مستعد تابش خیره کننده باشند زیرا منابع نور به جای یک زوایای مختلف از زوایای مختلف می آیند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =