نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

موارد پوشش دهی گارانتی تلویزیون

فهرست مطالب

گارانتی تلویزیون ایکس ویژن چه چیزی پوشش داده شده است؟

اکثر گارانتی ها قطعات و خدمات را پوشش می دهند. اکثر آنها مستندات مشکل را نیاز دارند و سرویس باید مجاز باشد. این خدمات فقط نقص تولید را پوشش می دهد.

چه چیزی تحت گارانتی تلویزیون ایکس ویژن  پوشش داده نمی شود؟

ضمانت نامه خسارات ناشی از سوء استفاده، بلایای طبیعی یا حوادث را شامل نمی شود. برای این دلایل، بهتر است برنامه حفاظتی خریداری شده از فروشگاه یا ضمانت نامه طولانی مدت پیدا کنید. برای تلویزیون پلاسما، گارانتی شامل سوختگی نمی شود.

آیا باید گارانتی تمدید شده تلویزیون ایکس ویژن  را در نظر بگیرم؟

یک نکته مهم در اینجا این است که مصرف کننده مجبور نیست ضمانت نامه تمدید شده را از فروشگاه یا فروشنده ای که از آن مدل تلویزیون را خریداری می کند خریداری کند.

همه فروشگاه ها و فروشندگان از همان نوع ارائه دهندگان گارانتی گسترده استفاده می کنند. بنابراین، مصرف کننده معمولاً بهترین قیمت را در مورد ضمانت نامه های تلویزیونی تمدید شده از نمایندگی های گارانتی شخص ثالث پیدا می کند. قیمت ها می تواند تا 60 درصد کمتر باشد.

برای محصولاتی که در آن ارائه می شود، باید ضمانتنامه تلویزیونی طولانی تری در نظر گرفته شود. بسیاری از تلویزیون ها از پیشرفت های تکنولوژیکی جدیدی استفاده می کنند که زمان آزمایش نشده است. مانند هر محصول جدید، یک روند یادگیری با فرایند تولید وجود دارد.

ضمانتنامه تمدید شده تلویزیون می تواند در طولانی مدت در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند.

اگر به خدمات گارانتی تلویزیون نیاز داشته باشم، چه چیزی را باید آماده کنم؟

حتی اگر محصول خود را ثبت کرده اید، همچنان به اطلاعات زیر نیاز دارید که به راحتی با هرگونه ضمانت و خدمات تماس بگیرید:

  • اثبات خرید که تاریخ خرید را نشان می دهد (رسید یا قبض فروش)
  • مدل و شماره سریال تلویزیون
  • شرح مشکل
  • نام، آدرس و شماره تلفن شما.
این مطلب توصیه شده برای شما :  نکاتی درباره پایگاه داده ps4

همچنین اگر تلویزیون خود را نصب کرده اید، باید آن را بردارید. هیچ یک از شرکت ها تلویزیون را پیاده نمی کنند. اکثر تکنسین هایی که خدمات خانگی را انجام می دهند، رسید شما را نیز تأیید می کنند، بنابراین باید آن را برای آنها تهیه کنید.

اگر محصول را حمل می کنید، در بسته بندی اصلی یا چیزی با حفاظت یکسان ارسال کنید. در حقیقت نگه داشتن بسته بندی اصلی تا پایان دوره گارانتی ممکن است مفید باشد.

بررسی کننده گارانتی تلویزیون ایکس ویژن

بررسی گارانتی ایکس ویژن  اگر دستگاه شما کار خود را متوقف کرده است، باید یک گارانتی ایکس ویژن  را بررسی کنید تا ببینید آیا دستگاه واجد شرایط تعمیر است یا خیر.

به صفحه (ضمانت های محصول) ایکس ویژن  بروید (به منابع مراجعه کنید) و وارد حساب ایکس ویژن  خود شوید. روی (مشاهده محصولات ثبت شده خود) کلیک کنید و سپس روی محصولی که می خواهید ضمانت آن را بررسی کنید کلیک کنید.

وضعیت گارانتی محصول شما در کنار محصول نمایش داده می شود. روی گزینه (درخواست خدمات) کلیک کنید تا ادعای ضمانت ایکس ویژن  برای دستگاه شما ارسال شود. برای پیدا کردن ضمانت دستگاه خود به اینجا بروید. پیوند گارانتی اینجا را کلیک کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =