نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نقاط ابری صفحه نمایش تلویزیون‌ ایکس ویژن

نقاط ابری صفحه نمایش تلویزیون‌ ایکس ویژن: یک صفحه نمایش LCD ابری اغلب به چند تغییر ساده در تنظیمات نمایشگر برای رفع سریع نیاز دارد. با این حال، در برخی موارد، ابر نیاز به تعمیر حرفه ای یا یک تلویزیون‌ ایکس ویژن جدید دارد.

رفع نقاط ابری صفحه نمایش تلویزیون‌ ایکس ویژن

قبل از جستجوی تعویض یا تعمیر گران قیمت، با تنظیمات شروع کنید. در برخی موارد، به حداقل رساندن ابری شدن، تلویزیون‌ ایکس ویژن را حداقل مدتی طولانی تر می کند. در ادامه این مقاله برای شما راه حل های مناسب را شرح خواهیم داد.

نقاط ابری صفحه نمایش تلویزیون‌ ایکس ویژن

نقاط ابری صفحه نمایش تلویزیون‌ ایکس ویژن: نمای بیرونی را تمیز کنید

نقاط ابری صفحه نمایش تلویزیون‌ ایکس ویژن: برای اطمینان از اینکه صفحه توسط گرد و غبار و سایر اجسام خارجی کدر نمی شود. با تمیز کردن قسمت بیرونی شروع کنید. در حالت ایده آل، آن را با یک پارچه نرم و میکروفیبر تمیز کنید. شما می توانید بیرون را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید، فقط از یک پارچه خشک روی صفحه نمایش استفاده کنید. به بافت صفحه نمایش دقت کنید و به دنبال نقاطی باشید که به وضوح ناشی از چسبیدن مواد خارجی به بیرون هستند.

در حالی که اجسام خارجی اغلب در مقادیری وجود ندارند که صفحه را کدر کند. تمیز کردن نمای بهتری از صفحه نمایش ارائه می دهد و در تنظیم تنظیمات نمایشگر کمک می کند. یک صفحه نمایش تمیز همچنین کیفیت کلی تصویر را بهبود می بخشد و تجربه تماشای بهتری ایجاد می کند. صفحه نمایش خود را به طور منظم با یک پارچه میکروفیبر نرم تمیز کنید تا از تجمع گرد و غبار جلوگیری کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل مهم هنگی ps4

تنظیمات را تنظیم کنید

تنظیمات نمایشگر می تواند ابری شدن صفحه را آشکار و تقویت کند. انجام چند تنظیم ساده می تواند به سرعت مشکل را برطرف کند و در عین حال کیفیت صفحه نمایش را به شدت بهبود بخشد. زمانی که صفحه نمایش در یک اتاق تاریک با حداکثر میزان روشنایی نمایش داده می شود، ابری شدن طبیعی است. کنتراست در این شرایط بسیار سنگین است و باعث ایجاد لکه های ابری می شود، به خصوص در صفحه خالی بدون منبع ویدیو.

به منوی تنظیمات دسترسی پیدا کنید و برای کاهش سطح نور پس زمینه به تنظیمات تصویر بروید. با کاهش کوچک شروع کنید و صفحه را برای تغییرات بررسی کنید. برگردید و سطح نور پس‌زمینه را تنظیم کنید تا زمانی که تلویزیون‌ ایکس ویژن LCD ابری دیگر مشکلی نداشته باشد. فقط تنظیم نور پس زمینه کافی نیست و چند تغییر سریع دیگر به حسگر نور و حالت های صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کند تا روشنایی را کاهش دهند.

در مرحله بعد، از تنظیمات به گزینه های Setup دسترسی پیدا کنید و سنسور نور را در وضعیت روشن قرار دهید. در همان منو به تنظیمات Power Saving دسترسی پیدا کنید و نام را یادداشت کنید. اگر تنظیم زیاد است، آن را به کم و اگر تنظیم پایین است به زیاد تغییر دهید. این باید سطوح را متعادل کند و نقاط ابری را پاک کند.

رفع ناحیه تاریک روی صفحه تلویزیون‌ ایکس ویژن

اگر یک ناحیه تاریک روی صفحه تلویزیون‌ ایکس ویژن شما وجود دارد. این شبیه به افکت تلویزیون‌ ایکس ویژن LCD ابری است و تنظیم تنظیمات به همان شیوه بهترین اقدام است. پس از انجام تنظیمات، تلویزیون‌ ایکس ویژن را تست کنید تا مطمئن شوید که تغییرات انجام شده است. اگر ابری باقی ماند، به بازی با تنظیمات روشنایی ادامه دهید تا مناطق ابری به حداقل برسد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  نحوه تمیز کردن ایمن ایکس باکس وان

نقاط ابری صفحه نمایش تلویزیون‌ ایکس ویژن، تعمیر و تعویض

زمانی که صفحه فیزیکی آسیب دیده باشد ممکن است ابری رخ دهد. این از ضربه ها و ترک ها به صفحه نمایش LCD رخ می دهد و این موارد نیاز به تعمیر یا تعویض حرفه ای دارند. برای مسائل مربوط به آسیب فیزیکی ناشی از استفاده نادرست یا فرسودگی کلی، بازرسی بسیار دقیقی انجام دهید. تنظیم تنظیمات این مشکلات را حل نمی کند و تعمیر عمیق تری لازم است.

در مورد وضعیت گارانتی خود تحقیق کنید و در صورت امکان گزینه های تعمیر یا تعویض گارانتی را دنبال کنید. تلویزیون‌ ایکس ویژن ممکن است دارای ضمانت نامه ای باشد. که با فروش ارائه می شود و بسیاری از خرده فروشان گارانتی خود را به عنوان ضمانت فروش در محل خرید ارائه می دهند. اگر در یکی از این ضمانت‌های تمدید شده سرمایه‌گذاری کرده‌اید، تلویزیون‌ ایکس ویژن ممکن است واجد شرایط تعمیر یا تعویض بدون هزینه باشد.

اگر گارانتی در دسترس نیست، قیمت تعمیر را دریافت کنید و هزینه تعمیر را با هزینه خرید مدل جدید مقایسه کنید. یک تلویزیون‌ ایکس ویژن جدید ممکن است قیمتی داشته باشد که خرید بیش از تعمیر را توجیه کند.

مقالات مرتبط:

شکستگی صفحه نمایش تلویزیون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 12 =