نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگ کردن مداوم Xbox One

رفع مشکل هنگ کردن مداوم در Xbox One

برخی از کاربران Xbox One وجود دارند که ممکن است گاه و بیگاه کنسول خود را یخ بزنند. در بعضی موارد، این مشکل ممکن است بیشتر یا بیشتر به طور مداوم رخ دهد. چه مشکلی در Xbox شخصی خود داشته باشید که به صورت تصادفی رخ دهد یا به طور مداوم، این راهنمای عیب یابی باید به شما کمک کند. ما همه دلایل احتمالی این مشکل و همچنین لیستی از راه حل های ممکن را که می توانید امتحان کنید لیست می کنیم.

دلایلی که باعث می شود Xbox One همچنان یخ بزند یا عقب بماند

اگر Xbox One شما همچنان یخ می زند و شما نمی دانید چرا، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تشخیص دهید چه چیزی باعث ایجاد این مشکل شده است. تعدادی از عوامل وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید. ما آنها را در زیر لیست کردیم.

اشکال سیستم تصادفی

یک کنسول Xbox One ممکن است هر از چند گاهی با مشکلات جزئی روبرو شود. چنین اشکالاتی ممکن است بیایند و بیایند و گاهی اوقات با تازه سازی سیستم می توانند برطرف شوند. اگر مدت زمان زیادی است که از Xbox One خود استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که با انجام مجدد راه اندازی مجدد آن تازه می شود.

اشکال در بازی

برخی از بازی ها ممکن است به دلیل ناکارآمد بودن برنامه نویسی، کنسول Xbox One را خراب کنند. این اتفاق گاهی اوقات پس از بروزرسانی جدید بازی رخ می دهد. اگر به نظر می رسد که ایکس باکس شما فقط هنگام انجام یک بازی خاص یخ می زند، ممکن است یک مشکل بازی پیش رو داشته باشید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل رایج برای روشن نشدن ایکس باکس وان

اشکال در نرم افزار

گذشته از مشکلات جزیی اشکال، یک کنسول Xbox One همچنین ممکن است با مشکلات نرم افزاری عمیق تری روبرو شود که راه اندازی مجدد نمی تواند آنها را برطرف کند. در بیشتر موارد، به روزرسانی های مربوط به بازی ممکن است محرک باشند اما مواردی نیز وجود دارد که سیستم عامل Xbox است که باعث خراب شدن یا مسدود شدن سیستم می شود.

مشکلات نرم افزاری معمولاً با نصب به روزرسانی های سیستم برطرف می شوند. اگر Xbox One شما مدتی است که به اینترنت وصل نیست، حتماً با ورود دوباره به اینترنت آن را به روز کنید.

گرم شدن بیش از حد

برخی از مشکلات انجماد Xbox One می تواند نتیجه مستقیم گرم شدن بیش از حد باشد. این مشکل معمولاً با مسئله راه اندازی مجدد تصادفی آشکار می شود. اگر Xbox One شما به طور خودکار مجدداً راه اندازی مجدد می شود، سعی کنید علت گرم شدن بیش از حد را بررسی کنید.

اطمینان حاصل کنید که کنسول Xbox و واحد منبع تغذیه دارای تهویه مناسب هستند تا گرم شدن بیش از حد را به حداقل برسانند. با طراحی، اگر دمای داخلی آن به یک نقطه خاص رسیده باشد، سیستم دوباره راه اندازی می شود تا از آسیب داخلی جلوگیری کند. با خاموش کردن و جدا کردن از پریز برق، کنسول خود را برای مدت یک ساعت خنک کنید.

در صورت ادامه داغ شدن بیش از حد، ممکن است سو hardware عملکرد سخت افزاری وجود داشته باشد که باعث ایجاد آن شود.

مشکل سخت افزار

در برخی موارد، سخت افزار نامناسب می تواند دلیل اصلی خرابی یا یخ زدگی Xbox One باشد. اگر کنسول در معرض گرما، آب، رطوبت یا سو physical استفاده فیزیکی قرار گرفته باشد، ممکن است سخت افزار از کار بیفتد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  کار نکردن ریموت کنترل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =