نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پاک کردن اثر انگشت از صفحه تلویزیون

چگونه می توان اثر انگشتان را از تلویزیون صفحه تخت پاک کرد؟

اثر انگشت های چرب می توانند دید و ظاهر تلویزیون صفحه تخت شما را خراب کنند. صفحه حساس به مراقبت ملایم نیاز دارد تا از کسل کننده، تغییر رنگ و پیکسل های مرده جلوگیری شود. پاک کننده های خانگی – به خصوص پاک کننده های شیشه بر پایه آمونیاک – برای استفاده در اکثر تلویزیون های صفحه تخت مناسب نیستند، زیرا می توانند به سطح آسیب برسانند. از محصولات ملایم برای پاک کردن اثر انگشت و لکه ها و بازگرداندن ظاهر تلویزیون صفحه تخت استفاده کنید.

مرحله 1

برای اینکار ابتدا بهتر است تلویزیون صفحه تخت را خاموش کنید تا از بروز خرابی در صفحه نمایشگر جلوگیری شود.

تلویزیون خود را خاموش کرده و آن را از برق بکشید. از آنجا که بعداً در این مرحله از آب برای پاک کردن اثر انگشت های صفحه خود استفاده خواهید کرد، بهتر است تلویزیون خود را خاموش کرده و برق را به طور کامل قطع کنید. اگر در کنار پریز برق سوئیچ وجود دارد که به شما امکان می دهد برق را متصل کنید، می توانید به جای اینکه تلویزیون را از برق بکشید، سوئیچ را خاموش کنید.

با روشن شدن تلویزیون، هر آبی که به صفحه لمس کند می تواند گرم شود و در صفحه بسوزد. برای جلوگیری از آسیب دائمی، همیشه به یاد داشته باشید که تلویزیون خود را قبل از شروع به تمیز کردن، از برق بکشید.

مرحله 2

بعد از خاموش کردن تلویزیون حال باید یک پارچه نرم و بدون پرز را با مقدار کمی آب مرطوب کنید تا عملیات تمیزی را آغاز کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  زمان تعویض باتری تبلت ایکس ویژن

مرحله 3

صفحه تلویزیون را در یک جهت پاک کنید و حداقل فشار را وارد کنید تا به صفحه آسیب نرسد. در صورت باقی ماندن اثر انگشت، یک لیوان را پر از آب کرده و یک لیوان الکل ایزوپروپیل به آن اضافه کنید.

با استفاده از یک پارچه ضد استاتیک خشک صفحه تلویزیون را به آرامی پاک کنید. با توجه ویژه به نواحی دارای اثر انگشت، تلویزیون را با پارچه به آرامی پاک کنید. از فشار بیش از حد روی صفحه استفاده نکنید. فشار زیاد می تواند با خم شدن شیشه صفحه را پیچ و تاب کند.

پارچه های ضد استاتیک مطمئن ترین نوع پارچه برای استفاده در صفحه تلویزیون شما هستند.

اگر قبلاً دستمال ندارید، به فروشگاه الکترونیکی محلی خود بروید تا پارچه ای ضد استاتیک را تحویل بگیرید.

مرحله 4

پارچه را در لیوان فرو برده و آن را بیرون بکشید تا مایع اضافی آن گرفته شود. تلویزیون صفحه تخت را در یک جهت پاک کنید تا جایی که اثر انگشت باقی نماند.

یک پارچه تمیز را با آب مرطوب کرده و صفحه را پاک کنید. پارچه را خیس کرده و آن را روی سینک ظرفشویی خود فشار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود. هنگام پاک کردن صفحه، به نواحی دارای اثر انگشت توجه ویژه داشته باشید. از فشار ملایم با پارچه استفاده کنید تا به صفحه آسیب نرسانید.

اطمینان حاصل کنید که پارچه آنقدر مرطوب نیست که وقتی آن را روی صفحه قرار می دهید، آب از آن خارج می شود. پارچه باید کمی مرطوب باشد.

پشت قاب صفحه پاک نکنید زیرا ممکن است به اجزای الکتریکی آسیب برساند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تشخیص مشکلات صفحه تلویزیون

مرحله 5

از استفاده از شیشه پاک کن، الکل، صابون یا سایر محصولات تمیز کننده خودداری کنید. این مواد به صفحه آسیب می رساند و آن را بی فایده می کند. فقط به این دلیل که محصولی برای تمیز کردن شیشه طراحی شده است، به این معنی نیست که می توانید از آن برای تمیز کردن صفحه تلویزیون خود استفاده کنید.

همچنین هرگز نباید از صفحه ساینده یا حوله کاغذی روی صفحه تلویزیون خود استفاده کنید. این مواد تمیز کننده صفحه را خراشیده می کنند.

تلویزیون صفحه تخت را با یک پارچه تمیز و نرم خشک کنید.

بعد از انجام مراحل فوق به راحتی می توانید لکه ها و ذرات گرده غبار در روی صفحه نمایشگر را به راحتی پاک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پنج =