نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه قطعات کامپیوتر خود را خریداری کنیم؟

خرید قطعات کامپیوتر

تا اوایل دهه ۱۹۹۰، بیشتر محصولات کامپیوتری در فروشگاه های تخصصی کامپیوتر خریداری می شدند. فروش خرده فروشی هنوز بخش قابل توجهی از فروش محصولات کامپیوتری را تشکیل می دهد اگرچه این تاکید از فروشگاه های تخصصی کامپیوتر به خرده فروشان محلی “جعبه بزرگ” مانند بهترین خرید، CompUSA ، Fry’s ، وال مارت و Costco تغییر یافته است اما فروشندگان آنلاین اکنون یک حساب کاربری را با درصد زیادی از فروش قطعات کامپیوتری به خود اختصاص داده اند.

آیا باید از خرده فروش محلی پیشرفته و یا نمایندگی آنلاین خریداری نمود؟ ما هر دو را انجام می دهیم، زیرا هر کدام مزایا و معایبی دارند.

خرده فروشان محلی مزیت غیر قابل ارزیابی از رضایت فوری را ارائه می دهند. مگر اینکه شما از ما صبورتر باشید، وقتی چیزی می خواهید، همین الان آن را می خواهید. خرید از خرده فروش محلی بلافاصله این محصول را در دستان شما قرار می دهد، به جای اینکه باعث شود منتظر بمانید تا FedEx نشان دهد. همچنین می توانید قبل از خرید محصول را بصورت حضوری بررسی کنید، چیزی که در صورت خرید از نمایندگی فروش آنلاین امکان پذیر نیست. خرده فروشان محلی نیز در صورت نیاز به بازگشت یا تبادل محصول، مزیت بزرگی را ارائه می دهند. اگر چیزی درست کار نکرد، یا اگر به راحتی نظرتان تغییر کرد، بنابراین می توانید به جای پرداختن به دردسر و هزینه بازگشت محصول به نمایندگی فروش آنلاین، به فروشگاه برگردید.

فروشندگان آنلاین از مزیت وسعت و عمق انتخاب محصول برخوردار هستند. به عنوان مثال، اگر نسخه OEM ارزانتر محصول را بخواهید، این احتمال وجود دارد که شما آن را در خرده فروشان محلی پیدا نکنید، که اکثر آنها فقط کالاهای خرده فروشی را در اختیار شما قرار می دهند. اگر نماینده فروش آنلاین کالاهای خاص تولید کننده را در اختیار بگذارد، وی تمایل دارد کل خط محصول را ذخیره کند، در حالی که خرده فروشان محلی اغلب تنها محبوب ترین کالاها را در خط محصول انتخاب می کنند. البته محصولات محبوب معمولا به دلایل خوب محبوب هستند. فروشندگان آنلاین نیز احتمالا محصولات و طعم ها را از تولیدکنندگان کوچکتر جمع می کنند. بعضی اوقات، اگر باید کالای خاصی داشته باشید، تنها گزینه خرید آنلاین را انتخاب می کنید.

فروشندگان آنلاین معمولا قیمت های پایین تری نسبت به خرده فروشان محلی تبلیغ می کنند، اما فقط مقایسه یمت های اسمی اشتباه است. هنگامی که از خرده فروش محلی خرید می کنید، فقط قیمت تبلیغ شده را به علاوه مالیات فروش قابل استفاده پرداخت می کنید. هنگامی که از خرده فروش آنلاین خرید می کنید، قیمت تبلیغ شده را به علاوه حمل و نقل پرداخت نموده، که در نتیجه می تواند هزینه بیشتر از خرید محلی باشد.

اما شما لازم نیست که هنگام خرید آنلاین مالیات فروش را بپردازید، درست است؟ خوب شاید اینگونه باشد. در بیشتر حوزه های قضایی، به موجب قانون شما ملزم به پرداخت مالیات استفاده به جای مالیات فروش در خریدهای خارج از کشور هستید. البته بیشتر افراد از مالیات فرار می کنند، اما بالاخره روزی به پایان می رسد. کشورها با افزایش مشکلات بودجه روبرو هستند، همه آنها از افرادی شروع می کنند که از فروشندگان آنلاین خریداری کرده و مالیات نمی پردازند. کشورها از تکنیک های داده کاوی برای هماهنگی با یکدیگر و شرکتهای کارت اعتباری و خرده فروشان آنلاین برای کشف فرار مالیاتی استفاده می کنند. اگر مالیات پرداخت نشود، بنابراین می توانید از بخش حسابرسی وزارت امور خارجه دولت خود بشنوید و بپرسید که این هزینه های کارت اعتباری برای چیست و چرا شما مالیات استفاده را به دلیل آنها گزارش نکردید؟

اگرچه فروشندگان آنلاین ممکن است نسبت به مؤلفه خاصی قیمت کلی پایین تری داشته باشند، تصور اینکه همیشه اینگونه باشد اشتباه است. فروشندگان محلی معمولا تبلیغات و تخفیف هایی را ارائه داده تا قیمت یک قطعه را از پایین ترین قیمت آنلاین کاهش دهند. به عنوان مثال، یک اسپیندل ۱۰۰ دیسک CD-R توسط خرده فروش محلی با قیمت ۱۹٫۹۵ دلار با تخفیف فوری ۱۰ دلار و تخفیف نامه ۲۰ دلاری خریداری می شود. پس از هزینه تمبر برای ارسال نامه به فرم تخفیف، آنها برای پرداخت ۱۰۰ عدد دیسک به ما ۹٫۶۸ دلار پرداخت کردند که این توافق بسیار سخت برای فروشنده آنلاین مطابقت دارد. به همین ترتیب، ما هارد ۸۰ گیگابایتی را با قیمت ۷۹٫۹۵ دلار با تخفیف فوری ۱۵ دلار و ۳۰ دلار تخفیف خریداری کردیم. قیمت خالص؟ حدود ۳۵ دلار برای هارد ۸۰ گیگابایتی جعبه خرده فروشی که هیچ فروشنده آنلاین نمی تواند به آن نزدیک شود.

این که آیا قطعات کامپیوتر شخصی خود را از فروشگاه محلی پیشرفته و یا خرده فروش مبتنی بر وب خریداری می کنید، باید به راهنمایی های موردنظر توجه داشته باشید:

  • حتما دقیقاا می دانید چه چیزی را خریداری می کنید. به عنوان مثال، هارد دیسک ممکن است در دو نسخه موجود باشد، هر کدام با یک مدل یا یک مدل مشابه اما با یک حروف یا شماره اضافه برای حافظه پنهان. یا سازنده هارد دیسک ممکن است دو مدل با اندازه یکسان تولید کند که در قیمت و کارایی متفاوت هستند. همیشه با استفاده از شماره مدل سازنده دقیق مقایسه کنید. قبل از خرید محصول، آن را در وب سایت سازنده و تعداد زیادی از وب سایت های مستقل بررسی کنید. ما معمولا نام محصول را از گوگل جستجو می کنیم.
  • فروشندگان بسیار متفاوت هستند. ما به برخی از آنها به طور ضمنی اعتماد داشته و برخی دیگر را قبول نداریم. بعضی ها همیشه قابل اعتماد هستند، برخی دیگر همیشه غیر قابل اعتماد بوده و هنوز هم به نظر می رسد برخی دیگر با مراحل ما متفاوت هستند. ما وب سایت http://www.resellerratings.com را بررسی می کنیم، که دارای بانک اطلاعاتی از تجربیات گزارش شده از مشتری با صدها فروشنده است.
  • قیمت لیست یا قیمت خرده فروشی پیشنهادی (SRP) بی معنی است. بیشتر محصولات کامپیوتری برای کسری از SRP می فروشند. دیگران در نزدیکی SRP می فروشند. و برای سایرین، سازنده SRP ندارد، اما در عوض قیمت تخمینی فروش (ESP) را منتشر می کند. در مقایسه های معنادار، باید بدانید فروشندگان مختلف برای محصول چه اتهامی دارند.
  • خوشبختانه ، خدمات زیادی وجود دارد که لیست فروشندگان مختلف را ذکر می کند. ما از وب سایت های http://www.pricescan.com ، http://www.pricewatch.com و http://www.pricegrabber.com استفاده می کنیم. این سرویس ها بعضی وقتها ۲۰ فروشنده مختلف یا بیشتر را لیست می کنند و قیمت کالای خاص می تواند به طرز چشمگیری متفاوت باشد. ما از ۲۵٪ بالا و ۲۵٪ پایین و بین ۵۰٪ شروع کرده تا قیمت مناسب این کالا را انتخاب کنیم.
  • بسیاری از قطعات به شکل های خرده فروشی و OEM به فروش می رسند. مؤلفه اصلی در هر دو حالت احتمالا مشابه یا یکسان است، اما جزئیات مهم می توانند متفاوت باشند. به عنوان مثال ، CPU های اینتل در نسخه های جعبه خرده فروشی موجود هستند که شامل فن CPU و ضمانت سه ساله است. آنها همچنین به عنوان اجزای OEM (همچنین به آن بسته بندی سینی یا جعبه سفید نیز گفته می شود) نیز هستند که شامل خنک کننده CPU نبوده و فقط ضمانت ۹۰ روزه دارند. موارد نصب شده برای توزیع خرده فروشی در نظر گرفته نشده است، بنابراین برخی از تولید کنندگان هیچ ضمانتی برای خریداران انفرادی ارائه نمی دهند. قطعات نصب شده خوب هستند، تا زمانی که تفاوت ها را درک کرده و سعی نکنید قیمت ها را بین جعبه های خرده فروشی و نصب شده مقایسه کنید.
  • بازار کامپیوترهای شخصی و قطعات کاملا رقابتی بوده و حاشیه های آن باریک است. اگر فروشنده قطعات بسیار کمتری را از سایر فروشندگان تبلیغ کند، ممکن است که ضرر کند. اما به احتمال زیاد، اگر قیمت آن در مورد سایر موارد به همین میزان پایین باشد، فروشنده با استفاده از پول شما برای شناور کردن موجودی، با ارسال کالاهای برگشتی به عنوان کالای جدید، با شارژ هزینه های اضافی در حمل و نقل، حاشیه ها را کاهش می دهد.
  • قیمت واقعی که پرداخت می کنید ممکن است با قیمت تبلیغی بسیار متفاوت باشد. وقتی قیمتها را مقایسه می کنید، تمام هزینه ها به ویژه هزینه حمل و نقل را درج کنید فروشندگان معتبر دقیقا به شما می گویند که کل هزینه ها چقدر خواهد بود. فروشندگان کمتر معتبر ممکن است هزینه های حمل و نقل را فراموش کنند، که می تواند بسیار زیاد باشد. برخی از فروشندگان بسته کامل تولیدکننده را به موارد منفرد تقسیم می کنند. به عنوان مثال ، اگر درایو سخت افزاری با جعبه خرده فروشی شامل سخت افزار نصب شده باشد، برخی از فروشندگان قیمت این درایو لخت را بدون مشخص کردن نصب سخت افزار و هزینه جداگانه دارد، قید می کنند. همچنین هنگام خرید محصولاتی که شامل تخفیف از سوی سازنده بوده، مراقب باشید. برخی از فروشندگان قیمت خالص را پس از تخفیف اعلام می کنند بدون اینکه مشخص کنند که این کار را انجام داده اند.
  • بعضی از فروشندگان نسبت به همان کالایی که به طور مستقیم از وب سایت خود سفارش داده شده است، کالای بیشتری را که از طریق شماره ۸۰۰ آن نیز سفارش داده شده است، شارژ می کنند. برخی دیگر هزینه سفارش پردازش ثابت را به سفارشات تلفنی اضافه می کنند. این اتهامات نشانگر این واقعیت است که گرفتن سفارش در وب بسیار ارزان تر از سفارش تلفنی بوده، بنابراین این عمل متداول شده است. در حقیقت، بعضی از فروشندگان مورد علاقه ما، مانند com ، خطوط سفارش تلفنی را ارائه نمی دهند.
  • حمل و نقل اقلام سنگین مانندCRT ، UPS و چاپگرها به صورت جداگانه می تواند بسیار گران باشد. در اینصورت فروشگاه های محلی بزرگ مانند Best Buy از فروشندگان آنلاین مزیت بزرگی دارند. فروشنده آنلاین مجبور است هزینه حمل و نقل را مستقیم یا غیرمستقیم بگیرد و این هزینه می تواند برای یک کالای سنگین که به سرعت به آن نیاز دارید ۵۰ یا بیشتر باشد. برعکس ، فروشگاه های بزرگ جعبه کالاهای موجودی را در بارهای حمل بار یا حتی حمل ریلی دریافت می کنند، بنابراین هزینه آنها برای تحویل یک کالای واحد بسیار اندک است. آنها می توانند این کاهش هزینه را به خریداران منتقل کنند. اگر در حال خرید یک کالای سنگین هستید، تصور نکنید که این کالا به صورت آنلاین ارزانتر خواهد بود. بهترین خرید محلی یا فروشگاه بزرگ جعبه محلی خود را بررسی کنید و حتی بعد از پرداخت مالیات بر فروش، متوجه می شوید که در واقع هزینه کمتری دارد. و می توانید به جای انتظار برای FedEx، آن را با خود دور کنید.
  • بیشتر فروشندگان مستقیم که سفارشات تلفنی می گیرند، مایل به فروش کمتر از قیمت تبلیغ شده خود هستند. تنها کاری که باید انجام دا این است که به فروشنده انتخاب شده خود بگویید که واقعا ترجیح می دهید از آنها بخرید، اما نه به قیمتی که آنها می گویند. به یاد داشته باشید که فروشندگان معتبر اگر بخواهند سودآوری کنند و در کار خود بمانند، باید بیش از حد شارژ کنند. اگر به صورت تلفنی سفارش می دهیم، معمولا سعی می شود با فروشنده انتخابی خود کمی قیمت را پایین بیاوریم، اما انتظار نداریم که آنها با قیمت های پایین که در جستجوهای وب ظاهر می شوند مطابقت داشته باشند. البته اگر از فروشنده اینترنتی سفارش می دهید، dickering گزینه ای نیست و به همین دلیل است که فروشندگان فقط وب قیمتهای بهتری دارند.
  • در صورت بروز مشکلی در استفاده از کارت اعتباری، شرکت کارت اعتباری را در سمت خود قرار می دهد. اگر فروشنده کالای اشتباهی، محصول معیوب یا اصلا محصولی را ارسال نکرده باشد، می توانید برای استرداد شرکت کارت اعتباری، پول خود را بازپرداخت کنید. فروشندگانی که به سفارش کارتهای اعتباری روی می آورند، نمی توانند شرکت های کارت اعتباری را اذیت کنند، و بنابراین تمایل دارند به سرعت چنین مشکلاتی را برطرف کنند. حتی تهدید شما برای درخواست هزینه بازپرداخت ممکن است باعث شود دلیل فروش دلالی فروشنده متقابل باشد.
  • برخی از فروشندگان در صورت پرداخت با کارت اعتباری، مبلغی اضافی ، معمولا ۳٪ ، به قیمت تبلیغ شده خود اضافه می کنند. کارمزد قراردادهای شرکت کارت اعتباری را نقض کرده بنابراین در عوض برخی از فروشندگان برای پرداخت نقدی تخفیف مشابهی را ارائه می دهند که رقم یکسانی دارد. پردازش معاملات کارت اعتباری هزینه بالایی دارد و ما مطمئن هستیم که برخی از این دستفروشان کاملا معتبر بوده، اما تجربه خود ما با فروشنده هایی که هزینه اضافی را ندارند، خوب نبوده است. ما همیشه گمان می کنیم که شیوه های تجاری آنها منجر به درصد بالایی از درخواست بازپرداخت می شود و بنابراین آنها از استفاده از کارت های اعتباری خودداری می کنند.
  • فروشندگان خوب به شما این امکان را می دهند تا محصول معیوب را برای تعویض یا بازپرداخت کامل (که معمولا هزینه های حمل و نقل کمتری دارند) در مدت زمانی معین ، معمولا ۳۰ روز برگردانید. فقط از چنین فروشنده خریداری کنید. تقریبا همه فروشندگان برخی از کالاها مانند نوت بوک، مانیتور، چاپگر و نرم افزار باز شده را حذف می کنند، یا به این دلیل که قراردادهای آنها با سازنده را ملزم به انجام این کار می کند یا به دلیل اینکه بعضی از خریداران معمولا از دوره های برگشتی برای این کالاها سوء استفاده می کنند بهر حال باید این عبارت بود که “فروش نهایی است”. یعنی دقیقا همان چیزی است که می گوید.
  • هرگونه هزینه بازپرداخت را با دقت بررسی کنید. بسیاری از فروشندگانی که “بدون سؤال از ضمانت برگشت پول” به شما پول می دهند، فقط در چاپ خوب ذکر می کنند که تمام پول شما را بازپرداخت نمی کنند. آنها بازپرداخت هزینه بازپرداخت را پرداخت می کنند، و ما هزینه هایی را تا ۳۰ درصد از قیمت خرید دیده ایم. این فروشندگان عاشق بازده هستند، زیرا اگر محصول را برگردانید، درآمد بیشتری کسب می کنند تا اینکه آن را نگه دارید. از فروشنده ای که مبلغ بازپرداخت مبلغ را مبادله می کند (برخلاف بازپرداخت) خرید نکنید. برای بازپرداخت، بسته به قیمت کالا، هزینه بازپرداخت بالاتر از ۱۰٪ تا ۱۵٪ را بپذیرید.
  • اگر سفارش تلفنی می دهید، قولهای کلامی را نپذیرید. اصرار کنید که فروشنده قبل از شارژ کارت اعتباری یا کالای حمل و نقل خود، سفارش شما را به صورت مکتوب، از جمله شرایط و ضوابط خاص تأیید کند. اگر نماینده فروش در تأیید کتبی از سیاست ها، شرایط و ضوابط خود صرفنظر می کند، فروشنده دیگری را پیدا کنید. اکثر آنها از انجام این کار خوشحال هستند. اگر از فروشنده ای که بصورت انحصاری سفارشات وب را می گیرد خریداری می کنید، از برنامه ضبط صفحه یا عملکرد صرفه جویی در مرورگر خود استفاده کنید تا هنگام انجام سفارش، نسخه های هر صفحه را بگیرید. بیشتر فروشندگان ایمیل تأییدکننده ارسال می کنند.
  • همه موارد مربوط به سفارش، از جمله نسخه تبلیغات اصلی را پرونده کنید. ایمیل ها، فکس یا تأیید کتبی ارائه شده توسط فروشنده؛ نسخه های دریافت کارت اعتباری؛ نسخه ی لیست بسته بندی و فاکتور؛ و غیره و همچنین مکالمات تلفنی، یادداشت ها از جمله تاریخ، زمان، شماره تلفن و رمز، نام شخص مورد نظر، هدف تماس و غیره را به یاد داشته باشید. ما نسخه ای از آن را چاپ می کنیم تا به آن ترتیب به پوشه اضافه شود.
  • برای فروشنده مشخص کنید که انتظار دارید آنها کالای دقیقی را که سفارش داده اید ارسال کنند، نه آنچیزی که جایگزین می کنند. از آنها بخواهید که موارد دقیق ارسال شده از جمله شماره قطعات سازنده را تأیید کنند. به عنوان مثال، اگر کارت گرافیک ATI RADEON X800 XT Platinum Edition PCIe را سفارش داده اید، اطمینان حاصل کنید که تأیید سفارش آن کالا را با نام، توضیحات کامل و شماره محصول ATI مشخص کنند. توضیحات کمتر مانند “کارت گرافیک” ، “کارت گرافیک ATI” یا حتی “کارت گرافیک ATI RADEON X800” را قبول نکنید. در غیر این صورت، تقریبا چیزی که پرداخت کرده اید، دریافت نخواهید کرد. ممکن است به جای مدل X800 XT Platinum Edition PCIe که سفارش داده اید، مدل X800 Pro AGP بدست شما برسد.
  • شرایط ضمانت را تأیید کنید. برخی از تولید کنندگان فقط کالاهای خریداری شده از نمایندگی های مجاز را در بسته بندی های خرده فروشی کامل تضمین می کنند. در برخی از موارد، ضمانت از زمان تولید کننده کالا به توزیع کننده شروع می شود که ممکن است مدت طولانی قبل از دریافت آن باشد. محصولات OEM به طور معمول دارای ضمانت های بسیار کوتاه تری نسبت به محصولات جعبه خرده فروشی هستند و گاهی اوقات به اندازه ۹۰ روز کوتاه تر بوده و ممکن است فقط در توزیع کننده اصلی و نه برای خریدار نهایی ضمانت شوند. فروشندگان بهتر ممکن است ضمانت سازنده را برای برخی از محصولات در بعضی از مواقع ، غالباً۳۰ تا ۹۰ روز تأیید کنند. این بدان معناست که در صورت عدم موفقیت محصول می توانید کالای مورد نظر را به نمایندگی فروشنده برگردانید، چه کسی جایگزینی را برای شما ارسال می کند و از برخورد با سازنده مراقبت می کند. برخی از فروشندگان از ضمانت تولید کننده خودداری می کنند و ادعا می کنند پس از ارسال کالای موردی، برخورد با مطالبات گارانتی مشکل شما است، حتی اگر محصول وارد DOA شود. ما دو بار با آن مشکل مواجه شده ایم. معمولاً ذکر عباراتی مانند تجارت برای یک هدف خاص و ابطال پذیرش باعث می شود آنها به سرعت آن را ببینند. ما معمولاً از فروشنده درخواست می کنیم بلافاصله کالای جایگزینی جدیدی را برای ما ارسال کند و در صورت بازگشت کالای منسوخ، برچسب حمل و نقل بازپرداخت درج می شود. ما کالاهای منسوخ را تحت هیچ شرایطی قبول نمی کنیم و هزینه ای پرداخت نکرده و شما نیز نباید هزینه کنید.
  • براساس قانون، فروشندگان مستقیم می توانند در مدت زمانی که قول می دهند محصولات را ارسال کنند. اما این دوره زمانی ممکن است دقیق (“حمل و نقل ظرف ۲۴ ساعت”) یا مبهم (“کشتی ها طی سه تا شش هفته”) باشد. اگر فروشنده نتواند تا تاریخ موعود خود تحویل دهد، باید کتبا به شما اطلاع دهد و تاریخ دیگری را که از طریق آن کالا ارسال می شود، مشخص کند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، شما حق دارید سفارش خود را بدون مجازات لغو کنید. اطمینان حاصل کنید که فروشنده را توجیه کرده اید که انتظار دارید کالا به موقع تحویل داده شود. فروشندگان مشهور تاریخی را اعلام کرده دقیقا در آن زمان ارسال می کنند.
  • متأسفانه ، برخی از فروشندگان عادت ناخوشایندی دارند که هر زمان که بخواهند آن را بدست آورند، پول و هزینه حمل و نقل شما را می گیرند. در واقع کلاهبرداری می کنند. برای فروشنده مشخص کنید که به آنها اجازه نمی دهید کارت اعتباری خود را شارژ کنند تا اینکه کالا حمل شود و اگر در صورت قول گرفتن کالا را دریافت نکردید، سفارش را فسخ کنید.
این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل خرابی PS4

حتی با رعایت همه این دستورالعمل ها همچنان مشکلاتی وجود دارد. حتی بهترین فروشندگان نیز گاهی اوقات طفره می روند. اگر این اتفاق بیفتد، انتظار نداشته باشید که مشکل به خودی از بین برود. اگر با مشکلی روبرو شدید، آرام باشید و ابتدا به فروشنده اطلاع دهید. فروشندگان خوب برای برطرف کردن مشکلات نگران هستند. درک کنید که چگونه فروشنده می خواهد به کار خود ادامه دهد، و مراحلی مانند برچسب زدن کالاهای برگشتی با شماره RMA (مجوز مواد بازگشتی) را دنبال می کنند. اگر به نظر می رسد کارها با روند خود یش نمی روند، به فروشنده توضیح دهید که چرا ناراضی هستید و به آنها بگویید که قصد دارید درخواست بازپرداخت از شرکت کارت اعتباری خود را انجام دهید. در نهایت، اگر نماینده فروش کاملا حساس باشد و هر جنبه ای از معامله (از جمله ، مثلاً نامه تأییدی که شما نوشتید) از طریق خدمات پستی ایالات متحده صورت گرفته است، در مورد تشکیل پرونده های مربوط به کلاهبرداری نامه با ایمیل خود تماس بگیرید. که واقعا مورد توجه فروشنده قرار می گیرد، و از آن به عنوان آخرین راه حل استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »