نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کندی سرعت تبلت ایکس ویژن

چرا تبلت ایکس ویژن بعد از مدتی کند می شود؟

آیا تا به حال از خود پرسیده اید (چرا رایانه لوحی من اینقدر کند است؟). در اینجا در FixMeStick، ​​ما درک می کنیم که داشتن رایانه کند یا رایانه لوحی کند می تواند واقعاً یک مشکل باشد. کارهای ساده مانند جابجایی بین برنامه ها یا کشیدن عکس ها خسته کننده می شوند و بسیار کمتر لذت بخش می شوند.

چرا رایانه لوحی من به آرامی کار می کند؟

درست است که بدافزار می تواند روی رایانه لوحی شما وارد شود و سرعت آن را کاهش دهد، اما این تنها چیزی نیست که می تواند باعث تأخیر شود. ما از تبلت های خود برای موارد زیادی استفاده می کنیم – از بررسی سریع ایمیل تا گرفتن عکس، پیمایش در فیس بوک و بازی کردن. هر یک از این موارد نیاز به کمی حافظه از رایانه لوحی شما دارند. بعد از مدتی حافظه شما که معمولاً دستگاه شما را سریع کار می کند، در برنامه ها و سرویس ها بسته می شود. این حافظه بسته می تواند باعث شود رایانه لوحی شما بسیار کند کار کند.

مدام از ما می پرسند که آیا FixMeStick برای رایانه لوحی داریم؟ متأسفانه ما نمی دانیم به همین دلیل ما می خواهیم نکات مفیدی را برای تمیز کردن رایانه لوحی به شما ارائه دهیم تا دوباره مانند نو اجرا شود.

FixMeTip: از FixMeStick برای حذف ویروس های پنهان در رایانه خود استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که روی رایانه لوحی شما کار نمی کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیر تلویزیون در گاندی

6 راه آسان برای افزایش سرعت تبلت

  1. برنامه های غیر ضروری و بلا استفاده را حذف کنید تا فضا آزاد شود

لیست برنامه های نصب شده را بررسی کنید – اگر از برخی از این برنامه ها به طور مرتب استفاده نمی کنید یا به سادگی تعداد زیادی از آنها دارید، در نظر بگیرید که به کدام برنامه ها نیاز ندارید یا از آنها استفاده نمی کنید و آنها را حذف نصب کنید.

  • دوبار بررسی کنید کدام برنامه ها بیشترین فضا را اشغال می کنند.
  • اگر از رایانه لوحی Android استفاده می کنید، مراحل زیر را دنبال کنید تا لیستی از همه چیزهایی که بر روی دستگاه شما نصب شده اند و فضایی که هر یک از آنها اشغال می کند را مشاهده کنید: تنظیمات> برنامه ها.
  • اگر iPad دارید برنامه تنظیمات را راه اندازی کنید، این مراحل را دنبال کنید عمومی> ذخیره سازی و استفاده از iCloud> مدیریت ذخیره سازی را انتخاب کنید
  • قبل از حذف برنامه ها، آنها را به یک کارت حافظه خارجی منتقل کنید تا همه چیز پشتیبان گیری شود، اما همچنان سرعت رایانه لوحی خود را افزایش دهید. در مورد اهمیت پشتیبان گیری از وسایل دیجیتالی خود اینجا بخوانید.
  1. آخرین به روز رسانی نرم افزار و برنامه را نصب کنید

مجرمان سایبری از نقاط ضعف نرم افزار و برنامه ها برای حمله به دستگاه های شما و سرقت اطلاعات شخصی شما استفاده می کنند. به روز رسانی نرم افزار و برنامه ضروری است زیرا برای رفع این ضعف ها طراحی شده است. آنها را فوراً نصب کنید تا دستگاه های شما در برابر ویروس های مزاحم که می توانند سرعت شما را کاهش دهند، ایمن و ایمن باشند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیر تلویزیون در فردوسی

اغلب به روزرسانی ها باعث می شود دستگاه خود را مجدداً راه اندازی کنید که به سرعت بخشیدن به موارد نیز کمک می کند زیرا داده های ذخیره شده را پاک می کند، برنامه های پس زمینه را می بندد و پردازنده و منابع RAM رایانه لوحی شما آزاد می شود.

  1. از آنتی ویروس در رایانه لوحی خود استفاده کنید

بسیاری از مردم متوجه نیستند که بدافزارها و ویروس ها برای تبلت شما نیز مشکلی ایجاد می کنند. چه شما یک دستگاه Android دارید و چه یک iPad، برنامه های مخرب نه تنها می توانند سرعت رایانه لوحی شما را کند کنند، بلکه می توانند از شما نیز سرقت کنند. McAfee Total Protection با رایانه های شخصی، تبلت و تلفن های هوشمند سازگار است که داشتن آن را به یک آنتی ویروس عالی تبدیل می کند.

از آنجا که شما مشتری FixMeStick هستید، ما فقط برای شما تخفیف ویژه داریم تا بتوانید در حداکثر 5 دستگاه از آن محافظت کنید. با استفاده از McAfee، می توانید محافظت از همه دستگاه های خود را از طریق یک صفحه وب آسان برای مدیریت مدیریت کنید. McAfee به حفظ هویت شما کمک می کند و مطمئن می شود که زندگی خصوصی شما به همین شکل باقی می ماند.

  1. از برنامه های غیر رسمی استفاده نکنید

اگر برنامه ای تأیید نشده است، آن را بارگیری نکنید. ممکن است جعلی یا پر از بدافزار باشد که هنگام نصب فعال می شود. مطمئن شوید تنظیمات شما فقط برای بارگیری برنامه ها از ناشران تأیید شده تنظیم شده باشد و قبل از بارگیری به هشدارهایی که رایانه لوحی شما در مورد برنامه های ماهی به شما می دهد توجه کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل لکه های تاریک در تصویر تلویزیون ها چیست ؟

در اینجا مقاله ای با اشاره گرهایی وجود دارد که کدام برنامه ها را می توان در دستگاه های Android نصب کرد. برای کاربران iPads، بارگیری برنامه هایی که مستقیماً در App Store اپل یافت نمی شوند دشوار خواهد بود، بنابراین مطمئن شوید فقط برنامه هایی را که در فروشگاه رسمی Apple App یافت می شود بارگیری کنید.

  1. صفحه خود را تمیز نگه دارید

صفحه نمایش شما گرد و غبار و اثر انگشت را جمع آوری می کند و باعث می شود صفحه نمایش لمسی کمتر به دستورات شما پاسخ دهد، که می تواند بسیار ناامید کننده باشد.

می توانید این مشکل را با یک راه حل ساده حل کنید: به سادگی صفحه را پاک کنید. در اینجا یک راهنمای مفید برای نحوه تمیز کردن صفحه نمایش وجود دارد.

  1. ذخیره سازی خارجی خود را به صورت منظم قالب بندی کنید

قالب بندی فضای ذخیره سازی خارجی در رایانه لوحی شما شبیه پاکسازی دیسک در رایانه شما است. کارت SD رایانه لوحی خود را حداقل هر سه ماه یکبار قالب بندی کنید تا سیستم در بهترین حالت کار کند. نمی دانید چگونه فضای ذخیره سازی خارجی را قالب بندی کنید؟ در اینجا یک مقاله مفید برای راهنمایی شما وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 8 =