نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گارانتی لوازم جانبی تبلت

نکات مهم خرید لوازم جانبی تبلت

هنگام استفاده از تبلت ایکس ویژن هنگام مرور وب یا تماشای فیلم ها، ضربه زدن و کشیدن بسیار آسان است. اما اگر باید کار جدی انجام دهید، انجام آن بر روی تبلت ایکس ویژن، به ویژه در مواردی که لوازم جانبی صفحه کلید خوبی ندارند، چندان آسان نیست.

البته می توانید با اتصال یک صفحه کلید سیمی یا بی سیم سریعتر تایپ کنید، اما حمل این صفحه کلیدها دشوار است. بهتر است یک تبلت با لوازم جانبی کاور صفحه کلید رسمی داشته باشید. هرچند همه تبلت ها دارای کاور صفحه کلید با کیفیت خوب نیستند، و اگر چنین تبلت دارید و می خواهید کارهایی را انجام دهید، بهتر است یک تبلت جدید بخرید.

خرید تبلت ایکس ویژن

هنگام خرید یک تبلت جدید، مطمئن شوید که دارای یک جلد صفحه کلید در جعبه یا یک جلد صفحه کلید با کیفیت خوب است که می توانید به عنوان یک لوازم جانبی اختیاری خریداری کنید. قبل از خرید، برخی از بررسی های تبلت ایکس ویژن دلخواه و کاورهای صفحه کلید آن را مشاهده کنید.

لوازم جانبی تبلت

گارانتی تمدید شده یا طرح حفاظت از نشت و قطره؟

تبلت ها دارای صفحه نمایش بزرگ هستند که ظریف هستند و احتمال بیشتری برای آسیب دیدن صفحه وجود دارد. فقط محافظت از دستگاه خود با روکش یا قاب کافی نیست. تصور کنید که اگر صفحه نمایش به طور تصادفی از دست شما بیفتد، هزینه تعمیر صفحه را متحمل خواهید شد. به همین دلیل است که خرید طرح حفاظت از ریخت و پاش توصیه می شود. این طرح از تبلت در برابر صدمات فیزیکی و مایع محافظت می کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  نکات اصلی عیب یابی تلویزیون

موارد شامل گارانتی

اگر در مورد برنامه ای که می خواهید برای تبلت ایکس ویژن خود بخرید گیج شده اید، مارک ها هیچ گونه آسیب فیزیکی را در ضمانت سازنده پوشش نمی دهند. این بدان معناست که اگر صفحه نمایش تبلت ایکس ویژن شما آسیب دیده باشد و مجبور باشید از جیب خود هزینه ای را برای رفع آن هزینه کنید و این امر می تواند یک امر پرهزینه باشد. بسته به مارک و اندازه صفحه نمایش، نمایشگرهای تبلت می توانند بین 3000 تا 50،000 پوند برای شما هزینه داشته باشند.

اگر از تبلت ایکس ویژن با صفحه نمایش بزرگ استفاده می کنید و می خواهید صفحه را در برابر صدمات محافظت کنید، ما طرح حفاظت از نشت و ریزش را توصیه می کنیم. از طرف دیگر، اگر می خواهید عمر طولانی تری به تبلت ایکس ویژن خود بدهید، می توانید طرح گارانتی تمدید شده را خریداری کنید.

تبلت بیش از حد گرم می شود

داغ شدن بیش از حد تبلت برای دستگاه شما مضر است. گاهی اوقات وقتی از تبلت ساعت ها بصورت کششی استفاده می کنید یا اگر آن را یک شبه شارژ کنید، داغ می شود. ممکن است درباره انفجار و آتش گرفتن دستگاه های سامسونگ به اندازه کافی خوانده و شنیده باشید، اما این ممکن است برای هر دستگاهی که بیش از حد گرم شده است اتفاق بیفتد و نه فقط سامسونگ.

راهکار رفع گرمی بیش از حد تبلت

وقتی تبلت ها زیاد استفاده می کنید یا از برنامه های سنگینی استفاده می کنید که از باتری زیاد استفاده می کنند، داغ نمی شود. پردازنده و صفحه نمایش بزرگترین باتری در یک تبلت هستند، بنابراین از انجام هر کاری که باعث کار بیش از حد این قطعات می شود، خودداری کنید. برای مثال، استفاده از تعداد زیادی از برنامه ها یا برنامه های سنگین را همزمان کاهش دهید. علاوه بر این، از صفحه در تنظیمات روشنایی بالا استفاده نکنید. همچنین، هنگامی که قرص شروع به گرم شدن بیش از حد کرد، استفاده از آن را متوقف کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  چگونه کامپیوتر خود را ارتقا دهیم

در نهایت، از نشستن طولانی مدت در زیر نور مستقیم خورشید با تبلت خودداری کنید، زیرا ممکن است دستگاه را بیش از حد گرم کند. به محض اینکه متوجه شدید داغ شدن تبلت شروع شده است، مدتی از استفاده از آن استراحت کنید. تبلت خود را خاموش کرده و بگذارید باتری خنک شود. اگر همچنان داغ شود، ممکن است مشکلی در باتری یا مادربرد وجود داشته باشد. برای بررسی و تعویض باتری در صورت نیاز به مرکز خدمات مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − دو =