نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سیستم عامل تلویزیون هوشمند

به روز رسانی منظم سیستم عامل برای تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

شرکت های تلویزیون ایکس ویژن هوشمند به طور مرتب به روزرسانی سیستم عامل را به منظور رفع اشکالات و پیاده سازی ویژگی های جدید برای پیشی گرفتن از رقبا ارائه می دهند. بدون این به روزرسانی های منظم، تلویزیون ایکس ویژن هوشمند شما از نسخه های جدید بسیاری از برنامه ها پشتیبانی نمی کند یا ویژگی های جدیدی ندارد. یک تلویزیون ایکس ویژن هوشمند برای بارگیری و اعمال این به روزرسانی های سیستم عامل به یک اتصال اینترنتی ثابت نیاز دارد.

قیمت تلویزیون های هوشمند

طبیعتاً قیمت تلویزیون های هوشمند بیشتر از تلویزیون های ایکس ویژن معمولی است. با این حال، با توجه به ویژگی های اضافی که آنها با خود به همراه دارند، قیمت مناسب است.

به خاطر داشته باشید که هنگام خرید یک تلویزیون هوشمند، در نظر گرفتن پایین ترین قیمت، یک تمرین برای جبران است. این تلویزیون های هوشمند تنها عملکردهای محدودی را نسبت به تلویزیون های رده بالاتر ارائه می دهند.

راه اندازی تلویزیون هوشمند شما اغلب شامل ایجاد حساب می شود

راه اندازی تلویزیون هوشمند شما بسیار آسان است، اما شما همچنان به اتصال به اینترنت نیاز دارید تا مراحل را طی کرده و وارد حساب های خود در هر سرویس پخش جریانی دیگری شوید که ممکن است استفاده کنید.

همچنین ممکن است تلویزیون ایکس ویژن در هنگام راه اندازی اولیه درخواست به روزرسانی نرم افزار را داشته باشد که بدون اتصال به اینترنت نمی تواند این کار را انجام دهد.

اکثر تلویزیون های ایکس ویژن به شما اجازه می دهند از آن بگذرید، اما باید از نرم افزارهای قدیمی استفاده کنید. همچنین نمی توانید برنامه ها را بارگیری کنید، بنابراین عملکرد تلویزیون ایکس ویژن شما بسیار کاهش می یابد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تست خرابی مانیتور کامپیوتر ایکس ویژن

تلویزیون هوشمند بدون اسمارت

اگر کابل و تلویزیون ایکس ویژن هوشمند دارید، استفاده از آنچه که دارید اشکالی ندارد. اما اگر قصد خرید دارید، مزایا و معایب تلویزیون هوشمند را در نظر بگیرید.

شما گزینه های دیگری دارید، مانند اتصال یک هارد دیسک به تلویزیون ایکس ویژن هوشمند خود یا اتصال DVD یا پخش کننده Blu-ray خود برای مجموعه فیلم فیزیکی که ممکن است داشته باشید.

عملکرد برتر ویدئویی و صوتی این تلویزیون های ایکس ویژن جدید باعث می شود این سخت افزارهای اضافی ارزش آن را داشته باشند. یکی دیگر از گزینه های شما پخش محتوا یا صفحه نمایش گوشی هوشمند خود در تلویزیون است.

از طریق این، شما می توانید هر آنچه را که بر روی تلفن هوشمند خود دارید روی تلویزیون ایکس ویژن خود به راحتی تماشا کنید.

تلویزیون های هوشمند در حال حاضر عادی شده اند

خرید یک تلویزیون معمولی اکنون بسیار دشوار شده است، زیرا تلویزیون های هوشمند بیشتر بازار تلویزیون را در اختیار گرفته اند.

با درنظر گرفتن کیفیت ویدئویی با کیفیت بالا در تلویزیون های ایکس ویژن هوشمند و ویژگی های قدیمی تلویزیون های معمولی، ممکن است همه مارک ها به طور کلی فروش تلویزیون های ایکس ویژن گنگ را متوقف کنند.

کارهای بیشتری از طریق تلویزیون هوشمند می توان انجام داد

همانطور که قبلاً اشاره کردم، تلویزیون های هوشمند به شما امکان می دهند برنامه هایی را روی آنها نصب کنید، از خدمات پخش ویدئو و بسیاری موارد دیگر لذت ببرید.

تلویزیون های هوشمند در مقایسه با تلویزیون های ایکس ویژن معمولی از کیفیت ویدئو و صدای بسیار بهتری برخوردار هستند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  بوی سوختگی تلویزیون

از آنجا که رقابت در بازار تلویزیون های ایکس ویژن هوشمند قوی است، شرکتها اغلب مدلهای جدیدتر با ویژگیهای بهتر را دائماً عرضه می کنند.

به غیر از این موارد، تلویزیون های هوشمند دارای ویژگی های اضافی مانند درگاه های HDMI و USB بیشتر هستند، که به شما امکان می دهد لوازم جانبی بیشتری مانند بلندگو یا پخش کننده DVD را به تلویزیون خود متصل کنید. داشتن انتخاب های بیشتر با آنچه می توانید به تلویزیون ایکس ویژن متصل کنید، نشانه پیشرفت تکنولوژی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =