نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانه های خرابی کامپیوتر ایکس ویژن

5 دلیل اصلی خرابی کامپیوتر ایکس ویژن

علت خرابی کامپیوتر ایکس ویژن چیست؟ خرابی کامپیوتر ایکس ویژنها به دلایل مختلف تصادفات تصادفی رایانه هم برای یک کاربر عادی ناامید کننده است و هم تشخیص آن دشوار است، اما در زیر یک سقوط رایانه پنج عامل احتمالی در زیر بررسی شده است.

شماره 1: فایل های رجیستری سیستم خراب شده است

هر کامپیوتر ایکس ویژن مبتنی بر ویندوز دارای چیزی به نام رجیستری ویندوز است. رجیستری شامل چندین فایل است که برای عملکرد و عملکرد رایانه شما ضروری هستند. با گذشت زمان، برخی از آن فایل ها ممکن است خراب شوند، در جای خود قرار نگیرند یا به طور کلی گم شوند. هنگامی که این اتفاق می افتد، رجیستری سیستم به خطر می افتد-و خرابی های مکرر علائم بسیار رایج هستند. بهترین راه برای رد یا حذف این امکان، اجرای یک برنامه تمیز کردن رجیستری ویندوز است. چنین برنامه هایی رجیستری ویندوز شما را برای مشکلات اسکن می کنند و سپس به طور خودکار تعمیر می کنند. اگر از پاک کننده رجیستری استفاده می کنید و خرابی ها همچنان ادامه دارد، احتمالاً علت آنها مشکل دیگری است.

خرابی کامپیوتر ایکس ویژن

شماره 2: فایل های نامرتب

سیستم عامل های ویندوز سازماندهی فایل ها را به گونه ای انجام می دهند که چندان بصری نیستند. اساساً، آنها فایلها را تجزیه کرده و آنها را در شکافهای حافظه کامپیوتر ایکس ویژن قرار می دهند. با گذشت زمان، این پرونده های نامنظم می توانند باعث خرابی های مکرر شوند. خوشبختانه، یک راه حل بهینه سازی عالی درست در رایانه های شخصی مبتنی بر ویندوز ساخته شده است: ابزار تجزیه دیسک. اگرچه مکان آن در رایانه متفاوت است، اما به طور کلی می توانید آن را در بخش System and Security در داخل Control Panel قرار دهید. با اجرای برنامه defrag هر چند ماه یک بار، ممکن است بتوانید از خرابی های رایانه مزاحم جلوگیری کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  روش های جلوگیری از داغی PS5

شماره 3: نرم افزارهای مخرب

نرم افزارهای مخرب می توانند اشکال مختلف داشته باشند. گاهی اوقات، این ویروسی است که به طور تصادفی پس از باز کردن یک ایمیل عجیب و غریب منتشر می شود. در موارد دیگر، این ابزار تبلیغاتی مزاحم است که به همراه سایر اطلاعاتی که به طور خودکار از یک وب سایت بارگیری می شود، برچسب گذاری می کند. از هر نوع که باشد، شکی نیست که نرم افزارهای مخرب می توانند عملکرد رایانه را خراب کنند. خوشبختانه بسیاری از برنامه های برتر وجود دارد که به طور مرتب رایانه شما را از نظر وجود چنین مشکلاتی اسکن می کند – و همچنین از آنها جلوگیری می کند. یکی بخرید، نصب کنید و مرتباً از آن استفاده کنید. مشکلات تصادف شما ممکن است به پایان برسد

شماره 4: حافظه موجود بسیار کم است

هنگام خرید یک رایانه جدید، احساس می کنید که مقدار حافظه موجود در آن پایان ندارد. البته این به هیچ وجه درست نیست هرچقدر که حافظه موجود بر روی رایانه شما بی پایان به نظر برسد، واقعیت این است که می توان آن را با سرعتی باورنکردنی تخلیه کرد. با بررسی اطلاعات داخل “My Computer” می توانید به طور قطع از این موضوع مطلع شوید. اگر به نظر می رسد حافظه موجود شما کم است، می توانید از برنامه پاکسازی رایانه برای حذف فایل های غیر ضروری استفاده کنید. چنین برنامه هایی مواردی مانند فایل های موقت اینترنت و سایر بقایای فایل را که می توانند حافظه بسیار مورد نیاز را از بین ببرند حذف می کنند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع تاخیر هنگام بازی چند نفره آنلاین

شماره 5: گرم شدن بیش از حد

اگر تمام امکانات قبلی را پشت سر گذاشته اید و همچنان تصادفات مکرر را تجربه می کنید، ممکن است مشکل سخت افزاری مقصر باشد. یکی از مواردی که به راحتی می توان آن را رد کرد، گرم شدن بیش از حد است. CPU رایانه یا واحد پردازش مرکزی شامل یک فن است که برای خنک نگه داشتن آن طراحی شده است. گاهی اوقات، فن فرسوده می شود و به همان اندازه کارآمد عمل نمی کند. در موارد دیگر، فقط نمی تواند کارهایی را که کامپیوتر ایکس ویژن شما باید انجام دهد، اداره کند. در هر صورت، خرید فن بزرگتر و بهتر چندان گران نیست. اگر به مشکل خرابی رایانه شما پایان دهد، ارزش آن بیشتر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهار =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »