نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رنگ‌های مختلف در تنظیمات مانیتور ایکس ویژن دوگانه

تنظیمات مانیتور . اگر چندین مانیتور ایکس ویژن راه‌اندازی دارید و مانیتور ایکس ویژن شما تنوع رنگ‌های مختلفی را در رایانه‌های ویندوزی نشان می‌دهند، این مقاله به شما نشان می‌دهد که چگونه آن مشکل را برطرف کنید.

اگرچه چنین رفع سریعی برای این مشکل وجود ندارد، می‌توانید این پیشنهادها را امتحان کنید تا طرح رنگی یکسانی را در تنظیم چند مانیتور ایکس ویژن دریافت کنید. اگر تنظیمات مانیتور ایکس ویژن دوگانه دارید و عمق رنگ‌های متفاوتی را نشان می‌دهند، ممکن است هنگام ویرایش تصاویر یا فیلم‌ها با مشکلاتی مواجه شوید. همچنین، می‌توانید هنگام تماشای فیلم‌ها در چندین مانیتور ایکس ویژن با مشکلاتی مواجه شوید. برای رفع این مشکل، باید این ترفندها را دنبال کنید.

تنظیمات مانیتور

سازنده ی یکسان در تنظیمات مانیتور

اگر از مانیتور ایکس ویژن سازنده های مختلف استفاده می کنید، به احتمال زیاد هر دو تنوع رنگی متفاوتی را نشان می دهند و ممکن است عمق رنگ در مانیتور ایکس ویژن مختلف متفاوت باشد.

استفاده از تنظیمات نمایش مشابه

تقریباً همه سازندگان برخی تنظیمات یا گزینه‌های اولیه را برای تغییر روشنایی، کنتراست، وضوح و غیره در نظر می‌گیرند. همچنین گزینه‌هایی برای استفاده از حالت‌های مختلف مانند حالت ایستاده، حالت بازی و غیره دریافت می‌کنید. باید مطمئن شوید که تنظیمات یکسانی را در همه موارد دارید. مانیتور ایکس ویژنها اگر حالت بازی را در صفحه اول و حالت ایستاده را در مانیتور ایکس ویژن دوم فعال کرده باشید، در صفحه های مختلف رنگ متفاوتی دریافت خواهید کرد.

استفاده از یک نوع پورت برای اتصال

این یکی از رایج ترین مسائل برای این مشکل است. اگر از پورت های مختلف (DVI، VGA، HDMI) برای اتصال مانیتور ایکس ویژن مختلف استفاده می کنید، ممکن است عمق رنگ زیاد یا کم داشته باشید. به گفته برخی، شما نباید از پورت VGA استفاده کنید. در عوض، باید از پورت DVI یا HDMI برای اتصال همه نمایشگرها استفاده کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  علائم خرابی LCD تلویزیون

کالیبراسیون رنگ نمایشگر در تنظیمات مانیتور

Display Color Calibration ابزاری ساده و در عین حال بسیار مفید است که توسط مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. می توانید DCCW را در کادر جستجو جستجو کنید و برای راه اندازی مانیتور ایکس ویژن خود از جادوگر پیروی کنید. شما باید همین کار را با هر صفحه نمایش انجام دهید. این به شما امکان می دهد روشنایی، کنتراست و غیره مناسب را بر اساس مانیتور ایکس ویژن بررسی کنید.

استفاده از نمایه رنگی یکسان

به‌طور پیش‌فرض، همه نمایشگرها از نمایه رنگی «پیش‌فرض سیستم» استفاده می‌کنند. با این حال، اگر فکر می‌کنید که نمایه Color مقصر است، می‌توانید پروفایل رنگ را تغییر دهید و بررسی کنید که آیا مشکل را برطرف می‌کند یا خیر.

برای تغییر نمایه رنگ، عبارت Color Management را در کادر جستجو جستجو کنید. هنگامی که باز شد، یک مانیتور ایکس ویژن را انتخاب کنید، کادری را که می گوید Use my settings for this device را علامت می دهد، روی دکمه Add کلیک کنید و یک نمایه رنگی را انتخاب کنید. همین کار را با سایر مانیتور ایکس ویژنها انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: روشن و خاموش شدن مانیتور ایکس ویژن دوم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + دوازده =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »