نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگ کردن کامپیوتر

همچنان هنگ کردن کامپیوتر برای شما معزل شده است؟ نگران نباشید… اگرچه این فوق العاده ناامید کننده است، اما قطعا شما تنها فردی نیستید که این مشکل را تجربه می کنید.

رفع هنگ کردن کامپیوتر

هزاران بازیکن اخیراً همین موضوع را گزارش کرده اند. مهمتر از آن، شما باید بتوانید به راحتی آن را تعمیر کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین روش ها یرای جلوگیری و رفع هنگ مردن کامپیوتر را به شما معرفی کنیم.

درایورهای گرافیک خود را به روز کنید

سازندگان کارت گرافیک مانند Nvidia، AMD و Intel به طور مداوم درایورهای گرافیکی جدیدی را برای رفع اشکالات و بهبود عملکرد و تجربه بازی منتشر می کنند.

اگر درایور گرافیک رایانه شخصی شما قدیمی یا خراب باشد، ممکن است نتوانید از تجربه بازی بهینه لذت ببرید و گاهی اوقات ممکن است با مشکل خرابی Control مواجه شوید

برای رفع این مشکل، اولین کاری که باید انجام دهید این است که درایور گرافیک خود را به روز کنید. دو روش وجود دارد که می توانید درایور گرافیک خود را به روز کنید:

  • به روز رسانی دستی درایور می توانید با مراجعه به وب سایت سازنده کارت گرافیک خود و جستجوی جدیدترین درایور صحیح، درایورهای گرافیک خود را به صورت دستی به روز کنید. مطمئن شوید که فقط درایورهایی را انتخاب کنید که با نسخه ویندوز شما سازگار هستند.
  • به روز رسانی خودکار درایور اگر زمان، حوصله یا مهارت های کامپیوتری برای به روز رسانی دستی درایورهای ویدیو و مانیتور ندارید، می توانید در عوض، این کار را به طور خودکار با Driver Easy انجام دهید.

راهنما نصب درایور گرافیک

Driver Easy به طور خودکار سیستم شما را شناسایی می کند و درایورهای صحیح کارت گرافیک و نسخه ویندوز شما را پیدا می کند و آنها را به درستی دانلود و نصب می کند:

  1. Driver Easy را دانلود و نصب کنید.
  2. Driver Easy را اجرا کنید و روی Scan Now کلیک کنید. Driver Easy سپس رایانه شما را اسکن می کند و درایورهای مشکلی را تشخیص می دهد.
این مطلب توصیه شده برای شما :  5 مرحله تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

هنگ کردن کامپیوتر

روی Update All کلیک کنید تا به طور خودکار نسخه صحیح تمام درایورهایی که گم شده یا قدیمی هستند را در سیستم شما دانلود و نصب کنید. برای انجام این کار به نسخه Pro Driver Easy نیاز دارید، بنابراین از شما خواسته می شود که آن را ارتقا دهید.

نگران نباشید؛ با 30 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می شود، بنابراین اگر آن را دوست ندارید می توانید بازپرداخت کامل دریافت کنید، بدون سوال.

هنگ کردن کامپیوتر

توقف اورکلاک دلیل هنگ کردن کامپیوتر

بسیاری از بازیکنان دوست دارند CPU یا توربو بوست کارت گرافیک را اورکلاک کنند تا FPS بهتری به دست آورند. با این حال، اورکلاک معمولا بازی را خراب می کند. برای جلوگیری از خرابی بازی، باید CPU یا کارت گرافیک را به مشخصات سازنده بازنشانی کنید.

برخی از بازیکنان گزارش دادند که Control ممکن است هنگام استفاده از MSI Afterburner یا Zotac Firestorm از کار بیفتد. بنابراین اگر MSI Afterburner یا Zotac Firestorm را فعال کرده اید، سعی کنید آنها را غیرفعال کنید تا ببینید آیا این مشکل ادامه دارد یا خیر. اگر نه، راه حل بعدی را در زیر امتحان کنید.

از نمایه تنظیمات کاهش‌یافته برای ویژگی‌های مرتبط با گرافیک استفاده کنید

اگر رایانه شما نتواند سیستم مورد نیاز توصیه شده برای Control را برآورده کند، باید از پروفایل تنظیمات کاهش یافته برای ویژگی های مرتبط با گرافیک استفاده کنید، زیرا تنظیمات بالاتر حجم کاری را برای رایانه شما افزایش می دهد که حتی ممکن است منجر به مشکل خرابی بازی شود. برای کاهش تنظیمات گرافیکی درون بازی می توانید اسکرین شات های زیر را دنبال کنید:

این مطلب توصیه شده برای شما :  طول عمر موتور یخچال

قفل کردن کامپیوتر

هنگ کردن کامپیوتر

در اینجا سیستم مورد نیاز برای Control آمده است:

قفل کردن کامپیوتر

تنظیمات کارت گرافیک خود را به علت هنگ کردن کامپیوتر تغییر دهید

اگر پس از پایین آوردن تنظیمات گرافیکی درون بازی، این پیام خطا دوباره ظاهر شد، سعی کنید تنظیمات کارت گرافیک خود را تغییر دهید تا ببینید آیا می توانید این مشکل را برطرف کنید.

کارت گرافیک خود را انتخاب کنید:

  • کارت گرافیک NVIDIA
  • کارت گرافیک AMD
  • کارت گرافیک اینتل

فایل “render.ini” را حذف کنید

اگر وقتی می‌خواهید Control را بازی کنید، صفحه سیاه شد و با پیغام خطای game_rmdwin7_f.exe پاسخ نمی‌دهد می‌بینید. می‌توانید مراحل زیر را برای رفع این مشکل دنبال کنید:

  • اگر بازی در حال اجراست از آن خارج شوید.
  • به پوشه نصب بازی رفته و فایل ini را پیدا کنید.
  • فایل ini را حذف کنید.
  • دوباره Control را اجرا کنید.
  • ببین بازی خراب میشه یا نه طبیعیه این مشکل باید حل بشه اگر نه، راه حل بعدی را در زیر امتحان کنید.

به روز رسانی ویندوز را انجام دهید

هنگ کردن کامپیوتر: به گفته سازندگان بازی، اگر MS Visual C++ مفقود یا خراب باشد، ممکن است با مشکل کرش Control نیز مواجه شوید. برای حل این مشکل، باید Official Microsoft Visual C++ 2013 و .NET Framework را مجدداً نصب کنید.

اگر رایانه شخصی شما بر روی ویندوز 10 اجرا می شود، می توانید برای به روز رسانی و نصب آخرین نسخه Visual C++ و .NET Framework یک به روز رسانی ویندوز انجام دهید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

روی صفحه کلید خود، کلید لوگوی Windows و I را همزمان فشار دهید تا تنظیمات ویندوز باز شود. سپس روی Update & Security کلیک کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعداد مناسب آنتی ویروس بر روی کامپیوتر

هنگی کامپیوتر

روی بررسی به‌روزرسانی‌ها کلیک کنید. ویندوز شروع به جستجو برای به روز رسانی های موجود می کند. اگر به‌روزرسانی‌هایی در دسترس باشد، ویندوز به‌طور خودکار به‌روزرسانی‌ها را دانلود و نصب می‌کند.

هنگی کامپیوتر

اگر هیچ به‌روزرسانی مربوط به MS Visual C++ یا .NET Framework از Windows Update وجود ندارد. می‌توانید فایل‌های نصب آن‌ها را از طریق لینک‌های زیر به تنهایی دانلود کرده و به‌صورت دستی آن‌ها را روی رایانه شخصی خود نصب کنید.

پس از نصب Microsoft Visual C++ 2013 و Microsoft .NET Framework، باید ویندوز را ریستارت کنید. سپس Control را اجرا کنید تا ببینید آیا این مشکل ادامه دارد یا خیر. اگر نه، تبریک می گویم، شما این مشکل را حل کرده اید! اگر این مشکل دوباره ظاهر شد، راه حل بعدی را امتحان کنید.

آخرین پچ کنترل را برای رفع هنگ کردن کامپیوتر نصب کنید

Remedy Entertainment (توسعه‌دهنده Control) وصله‌های معمولی بازی را برای رفع اشکالات و بهبود عملکرد بازی منتشر می‌کند. این امکان وجود دارد که یک پچ اخیر باعث مشکل کرش بازی شده باشد و برای رفع آن به یک پچ جدید نیاز باشد.

اگر یک پچ در دسترس است، فقط آن را دانلود و نصب کنید تا ببینید آیا می تواند مشکل خرابی را برطرف کند یا خیر. اگر هیچ وصله‌ای در دسترس نیست، یا اگر بعد از نصب آخرین وصله مشکل همچنان ادامه داشت، راه‌حل بعدی را در زیر امتحان کنید.

مقالات مرتبط:

رفع خرابی پردازشگر کامپیوتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =