نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

افزایش عمر باتری تبلت ایکس ویژن

افزایش عمر باتری تبلت . امروزه تلفن‌های هوشمند دارای ویژگی‌هایی هستند که به ما کمک می‌کنند خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کردیم انجام دهیم. با برنامه‌هایی که یک مشکل مجازی برای ما در هر زمینه ایجاد می‌کنند، تلفن هوشمند اکنون تفاوت بین یک زندگی و یک زندگی هیجان‌انگیز است.

باتری پشتیبان مهمترین مورد است. در حالی که اکثر تبلت ایکس ویژن های اندرویدی دارای باتری در محدوده 2000 تا 3000 میلی آمپر هستند، این به سادگی کافی نیست. اگر می‌خواهید بتوانید از تبلت ایکس ویژن هوشمند خود به درستی استفاده کنید، باید حداقل ۲ تا ۳ بار در روز تبلت ایکس ویژن هوشمند خود را روشن کنید. با این حال، اگر بیرون باشید چه می کنید؟ به همین دلیل است که باید به گزینه بهبود عمر باتری تبلت ایکس ویژن هوشمند خود به طور متفاوت نگاه کنید.

افزایش عمر باتری تبلت

نکات افزایش عمر باتری تبلت ایکس ویژن

با استفاده مداوم، باتری‌های تلفن‌های هوشمند سریع‌تر خالی می‌شوند و شارژ کردن مکرر آن‌ها بسیار آزاردهنده می‌شود. به سرعت دریابیم که چگونه مکیدن سریع باتری را کاهش دهیم:

  1. آنچه را که قدرت شما را از بین می برد، بررسی کنید.
  2. رادیوهای سخت افزاری غیرضروری مانند Wi-Fi، NFC، GPS را خاموش کنید. آنها باتری عظیمی هستند.
  3. از حالت ذخیره انرژی بیشتر استفاده کنید.
  4. شروع به توقف برنامه هایی کنید که در پس زمینه اجرا می شوند و واقعاً نیازی به آن ندارید.
  5. آن والپیپر زنده را بردارید. عمر باتری تلفن هوشمند شما را می مکد.
  6. آیا واقعاً همیشه به روشنایی مطلوب نیاز دارید؟ آن را کم کنید و همچنین به باتری خود لطف کنید. لطفاً روشنایی خودکار را خاموش کنید.
  7. سیستم‌عامل و همچنین برنامه‌ها را به‌روزرسانی کنید تا به برنامه‌های کارآمدتر با تمرکز بر صرفه‌جویی در مصرف به‌روزرسانی شوند.
  8. هنوز بهتر است. از یک مدیر داده حرفه ای برای تبلت ایکس ویژن اندرویدی خود استفاده کنید.
این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع مشکلات صفحه نمایش تبلت

اغلب اوقات، باتری به سرعت خالی می‌شود، زیرا برنامه‌هایی در پس‌زمینه در حال اجرا هستند که آن‌ها را نبسته‌اید. بنابراین، اگر یک بازی را انجام داده باشید و آن را در پس‌زمینه نبندید، ممکن است مقدار قابل توجهی از باتری را به خود اختصاص دهد. همچنین، اگر داده‌ها روی تبلت ایکس ویژن خود فعال و فعال هستند، منجر به مصرف بیشتر داده و متعاقباً عمر باتری کمتر می‌شود.

کمک از یک مدیر داده

پس دستیار اندروید Coolmuster چه می‌کند تا آن را به یکی از پرطرفدارترین دستیارهای اندروید تبدیل کند. برای شروع، کاملاً قادر است با رسانه ها، مخاطبین و پیامک های اندروید و البته لیگ رو به رشد برنامه ها مقابله کند.

بهترین بخش در مورد این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری آن است. عملاً می تواند از همه چیز برای شما نسخه پشتیبان تهیه کند. از فیلم ها، عکس ها، موسیقی، مخاطبین، پیامک ها و برنامه های شما پشتیبانی می کند. این به شما کمک می کند تا حافظه تلفن هوشمند خود را با یک کلیک آزاد کنید. این نرم افزار همچنین دستیار تماس و پیام کوتاه شماست. این به شما کمک می کند تا مخاطب را اضافه کنید، مخاطب را حذف کنید و همچنین تماس تکراری را بررسی کنید. با استفاده از این ابزار حرفه ای می توانید از رایانه به تبلت ایکس ویژن اندرویدی پیام ارسال یا دریافت کنید. همه به روشی بسیار سریع و بدون پیچیدگی.

استفاده از مدیریت فایل های اندروید

برای استفاده از مدیریت فایل های اندروید کافیست مراحل زیر را انجام دهید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تمیز کردن صحیح کنسول ps4

مرحله 1 – فقط پوشه فایل را در منوی سمت چپ Coolmuster انتخاب کنید.

مرحله 2 – به فایل های ذخیره شده در تلفن خود نگاه کنید.

مرحله 3 – وارد کردن، صادرات، بازیابی و مدیریت فایل ها با کلیک بر روی نماد سمت راست.

Coolmuster Android Assistant همچنین دارای عملکردهای بسیار قدرتمندی است که به شما امکان می دهد میزان سرگرمی خود را در حال حرکت داشته باشید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا تمام فایل های رسانه ای خود را که شامل موسیقی و فیلم های شما می شود، انتقال دهید. برندهای مختلفی از تبلت ایکس ویژن های اندرویدی مانند سامسونگ، ال جی، اچ تی سی، موتورولا و غیره توسط این نرم افزار قابل پشتیبانی هستند. این نرم افزار به شدت تست شده است تا بهترین عملکرد را در اختیار شما قرار دهد. این نکات مفید ذکر شده در بالا همراه با این بهترین مدیر داده برای تبلت ایکس ویژن های اندرویدی شما مطمئناً می تواند عمر باتری تبلت ایکس ویژن های اندرویدی شما را بهبود بخشد!

پیشنهاد مطالعه: بررسی علت متوقف شدن دوربین تبلت ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 10 =