نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی علت متوقف شدن دوربین تبلت ایکس ویژن

علت متوقف شدن دوربین تبلت. این روزها دوربین در اولویت اول تبلت ایکس ویژن های هوشمند قرار گرفته است. مردم همیشه به دنبال ثبت لحظات زیبا با دوستان، خانواده یا محیط اطراف خود هستند. با این حال، وقتی دوربین شما از کار می افتد، چه می کنید؟ برخی از افراد هنگام نیاز به گرفتن عکس یا فیلمبرداری با دوربین خود با یک پیام خطایی مواجه شده اند که ظاهر می شود.

اگر شما یکی از این افراد هستید، پس خوش شانس هستید. مشکل معمولاً مربوط به سخت افزار است، بنابراین همیشه یک راه حل در دسترس است. در این مقاله آموزنده، یاد خواهید گرفت که چگونه متاسفانه، دوربین تبلت ایکس ویژن هوشمند شما متوقف شده است.

علت متوقف شدن دوربین تبلت

علت متوقف شدن دوربین تبلت ایکس ویژن

گاهی اوقات، وقتی برنامه دوربین دستگاه خود را راه اندازی می کنید، با خطای دوربین مواجه می شوید. اغلب اوقات، خطا به دلیل مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری رخ می دهد. هیچ دلیل مشخصی وجود ندارد که چرا برنامه دوربین شما ممکن است عملکرد نادرست داشته باشد. با این حال، داشتن ایده ای در مورد اینکه چرا دوربین اندرویدی شما ممکن است خراب باشد، حیاتی است. این دانش زمانی می‌تواند مفید باشد که بخواهید متأسفانه، دوربین در اندروید متوقف شده است. در زیر برخی از دلایل رایج مختلف برای خرابی دوربین اندروید آورده شده است.

دستگاه ذخیره سازی کم

یکی از دلایل اصلی خرابی دوربین اندروید حافظه کم است. زمانی که ظرفیت ذخیره سازی دستگاه اندرویدی شما تقریباً تمام شده باشد، ممکن است دوربین به سختی کار کند. این منجر به پیام های خطایی می شود مانند متأسفانه، ظاهر شدن دوربین در دستگاه شما متوقف شده است. دوربین و سایر برنامه‌های موجود در تبلت ایکس ویژن هوشمند شروع به خرابی می‌کنند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  آموزش حذف خراش از تلویزیون صفحه تخت

رم کم

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است دوربین اندروید شما خراب باشد، رم پایین است. زمانی که ظرفیت رم دستگاه شما تقریباً تمام شود، ممکن است منجر به اختلال در عملکرد دوربین شود. RAM پایین می تواند نتیجه برنامه های زیاد در دستگاه شما باشد. شاید چندین برنامه به طور همزمان داشته باشید. این امر منجر به مصرف فضای رم می شود. وقتی فضای RAM بسیار کمی در دسترس باشد، دوربین Android شما ممکن است شروع به عملکرد نامناسب کند.

نرم افزار یا نقص فنی

گاهی اوقات، مشکل از شما نیست. ممکن است یک نرم افزار داخلی یا نقص فنی در تلفن هوشمند شما وجود داشته باشد که باعث ایجاد پیام خطا می شود. هنگامی که مشکل نرم افزاری دارید، ممکن است منجر به اختلال در عملکرد دستگاه و در نتیجه دوربین اندروید شما شود.

دوربین شخص ثالث

گاهی اوقات، مشکل مربوط به برنامه دوربینی است که ممکن است از آن استفاده کنید. اگر از دوربین داخلی برنامه استفاده نمی کنید، بلکه از یک برنامه شخص ثالث استفاده می کنید، ممکن است باعث اشکال شود. این برنامه ممکن است مشکلات خود را ایجاد کند که منجر به اختلال در عملکرد دوربین اندروید شما شود.

نحوه رفع علت متوقف شدن دوربین تبلت ایکس ویژن

اکنون که از موضوع آگاه شدید، مرحله بعدی یافتن راه حل هایی برای مشکل است. این بخش راه های مختلفی را برای رفع متاسفانه دوربین در اندروید متوقف شده است. اکنون که می دانید دقیقاً چه چیزی را انتظار دارید، اجازه دهید نگاهی بیندازیم.

راه حل 1 راه اندازی مجدد دوربین

یکی از ساده ترین راه ها برای رفع متأسفانه، توقف دوربین در اندروید، راه اندازی مجدد دوربین یا دستگاه است. اگر می خواهید برنامه دوربین را مجددا راه اندازی کنید، آن را ببندید و پس از گذشت چند دقیقه، می توانید دوباره آن را باز کنید. وقتی باز شد، بررسی کنید که آیا خطا را برطرف کرده است یا خیر. همچنین، می توانید دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. برای راه اندازی مجدد دستگاه، قفل تبلت ایکس ویژن خود را باز کنید. دکمه روشن/خاموش دستگاهتان را فشار دهید و نگه دارید تا منویی روی صفحه ظاهر شود. هنگامی که این صفحه ظاهر شد، دکمه خاموش/روشن یا راه اندازی مجدد را فشار دهید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  آموزش تست برد اینورتر تلویزیون

راه حل 2 پاک کردن فایل های کش دوربین و فایل های داده

گاهی اوقات، مشکل حافظه پنهان و فایل های داده شما است. این فایل ها ممکن است خراب باشند و دلیل اینکه دوربین شما کار نمی کند. برای رفع متأسفانه دوربین در اندروید متوقف شده است، باید کش دوربین و فایل های داده را پاک کنید. اکثر مردم نگران حذف حافظه پنهان و فایل های داده هستند زیرا احساس می کنند که این کار باعث حذف تصاویر آنها می شود. اینطور نیست. فیلم ها و عکس های شما پس از حذف حافظه پنهان و فایل های داده دست نخورده باقی می مانند. مراحل زیر نحوه پاک کردن حافظه پنهان دوربین و فایل‌های داده در دستگاه Android خود را نشان می‌دهد.

  • ابتدا نرم افزار Settings را روی دستگاه اندرویدی خود راه اندازی کنید.
  • روی برنامه ها یا برنامه ها و اعلان ها در لیست تنظیمات دستگاه خود ضربه بزنید.
  • در صفحه بعد، روی اطلاعات برنامه یا مدیر برنامه کلیک کنید تا برنامه های موجود در دستگاه خود را کاوش کنید.
  • از لیست برنامه هایی که ظاهر می شوند، برنامه دوربین را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.
  • تبلت ایکس ویژن های اندرویدی در این قسمت تفاوت دارند. برخی از دستگاه های اندرویدی بخش کش را به عنوان حافظه و کش برچسب گذاری می کنند. وقتی روی این گزینه ذخیره سازی و کش کلیک می کنید، روی پاک کردن داده ها و پاک کردن داده ها کلیک کنید تا این فایل ها پاک شوند.
  • از طرف دیگر، سایر دستگاه‌های اندرویدی گزینه‌های حافظه پنهان و پاک کردن داده‌ها را به شما ارائه می‌دهند.
این مطلب توصیه شده برای شما :  چگونه وضوح مانیتور ایکس ویژن خود را تنظیم می کنید؟

راه حل 3 به روز کردن نرم افزار برنامه یا دستگاه

اگر نرم افزار دستگاه شما به روز نمی شود، ممکن است دلیل این باشد که دوربین اندروید شما نادرست عمل می کند. به همین دلیل است که رفع این مشکل نیازمند بررسی به‌روزرسانی‌های دستگاه اندرویدی و سپس به‌روزرسانی نرم‌افزار دستگاه است.

  • همچنین برای به‌روزرسانی نرم‌افزار دستگاه یا برنامه، به نرم‌افزار تنظیمات خود بروید.
  • از گزینه های نمایش داده شده، برای ادامه روی دستگاه/تلفن کلیک کنید.
  • در بخش بعدی، روی سیستم به روز رسانی/نرم افزار به روز رسانی ضربه بزنید.
  • دستگاه اندروید شما به‌روزرسانی‌های جدید را جستجو می‌کند و در صورت وجود، گزینه به‌روزرسانی موجود را مشاهده خواهید کرد.
  • سپس می توانید روی به روز رسانی کلیک کنید تا دانلود و بر روی دستگاه خود نصب شود. اگر وجود ندارد، پس مسئله این نیست.

پیشنهاد مطالعه: زمان تعویض باتری تبلت ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »