نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکلات صفحه نمایش تبلت

مشکلات نرم افزاری صفحه نمایش تبلت

اگر مشکل سوسو زدن اندروید بعد از نوعی آسیب به دستگاه ظاهر شد و اطلاعات زیادی در مورد سخت افزار ندارید، شاید تلفن را نزد متخصص ببرید. با این حال، اگر مشکل صفحه نمایش به لطف به روزرسانی اخیر، ناگهانی یا با نصب برنامه های جدید، ممکن است بتوانیم کاری در مورد آن انجام دهیم.

راهکار رفع خرابی صفحه نمایش تبلت

در اینجا چند راه حل است که می توانید امتحان کنید و ببینید آیا کار می کنند یا خیر.

روش 1: دستگاه را در حالت ایمن بوت کنید

این یک ویژگی ایمن برای خرابی است که در سیستم عامل تبلت ایکس ویژن نصب شده است. حالت ایمن به شما امکان می دهد به دستگاه اندرویدی موجود در جعبه برگردید و ناهنجاری هایی را که با آن روبرو هستید آزمایش کنید.

هنگامی که مشکل لرزش صفحه تبلت ایکس ویژن ظاهر می شود، می توانید دستگاه خود را در حالت ایمن قرار دهید. هنگامی که آنجا بودید، بررسی کنید که آیا مشکل هنوز ادامه دارد یا خیر و سپس بر اساس آن تشخیص دهید.

از صفحه اصلی دستگاه تبلت ایکس ویژن خود، دکمه روشن / خاموش را فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که صفحه منوی پاور ظاهر شود.

در صفحه منو، نماد دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که مشاهده کنید منوی پاپ آپ حالت ایمن روی صفحه ظاهر می شود.

در صورت تمایل به “راه اندازی مجدد به حالت ایمن”، صفحه از شما می خواهد تا تأیید کنید. بنابراین، دکمه “OK” را فشار دهید تا دستگاه تبلت ایکس ویژن خود را در حالت ایمن بوت کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  چگونه پورت HDMI پلی استیشن را تعمیر کنیم؟

اکنون که دستگاه تبلت ایکس ویژن شما در حالت ایمن بوت می شود، همه برنامه های شخص ثالثی که روی دستگاه خود نصب کرده اید غیرفعال و پنهان می شوند.

با این کار فقط برنامه های موجود را برای شما باقی می گذارد – به شما این امکان را می دهد تا ببینید آیا مشکل سوسو زدن صفحه تبلت ایکس ویژن مربوط به برنامه است یا به سخت افزار متصل است.

صفحه نمایش تبلت 

روش 2: اصلاح گزینه های Developer

جدا از همه ویژگی های پنهان عالی که توسط گزینه های توسعه دهنده ارائه می شود، برخی از گزینه ها در منو وجود دارد که می تواند به شما در رفع سوسو زدن صفحه تبلت ایکس ویژن کمک کند.

  • گزینه های توسعه دهنده به شما این امکان را می دهد تا گزینه هایی مانند Show surface updates و Disable HW overlays را غیرفعال کنید. این چیزی است که توسط چندین کاربر می تواند با مشکل لرزش صفحه تبلت ایکس ویژن مرتبط باشد.
  • اگر قبلاً گزینه های برنامه نویس را فعال نکرده اید، این کار را با رفتن به تنظیمات> درباره تلفن و ضربه زدن 7 بار به “ساخت شماره” انجام دهید.
  • منوی گزینه های توسعه دهنده به پایین برنامه تنظیمات اضافه می شود، بنابراین به آن دسترسی پیدا کرده و به پایین بروید و به Drawing بروید.
  • اولین برگه زیر بخش Drawing باید نمایش سطح به روز رسانی باشد، بنابراین اگر گزینه قبلاً فعال شده است، به سادگی کلید ضامن را در کنار آن فشار دهید.
  • به طور مشابه، از منوی گزینه های Developer برای پیدا کردن بخش ارائه سریع سخت افزار بر روی صفحه استفاده کنید.
  • در این بخش، باید بتوانید گزینه Disable HW overlays را روی صفحه پیدا کنید.
  • سوئیچ ضامن را در کنار آن فشار دهید تا گزینه فعال شود و کمپوست صفحه را فقط روی GPU تنظیم کنید.
این مطلب توصیه شده برای شما :  تاری تصویر در تلویزیون

دلایل چشمک زدن صفحه نمایش تبلت

در اصل، مشکل چشمک زدن صفحه نمایش تبلت ایکس ویژن زمانی رخ می دهد که سخت افزار سیستم برای نمایش محتوا روی صفحه بین CPU و GPU جابجا می شود.

با تغییر گزینه Disable HW overlays، می توانید با قرار دادن عملکرد صفحه نمایش در زیر GPU، مشکل سوسو زدن صفحه تبلت ایکس ویژن را به صورت فیزیکی از بین ببرید. فقط به خاطر داشته باشید که این امر ممکن است مصرف برق را افزایش داده و عمر باتری شما را بطور موثری کوتاه کند.

تأثیر دقیق این تنظیم بر باتری شما می تواند در دستگاه های مختلف بسیار متفاوت باشد. برخی از گوشی ها از پردازنده های گرافیکی م mثر بر قدرت استفاده می کنند. اما به طور کلی، پردازنده گرافیکی بیشتر از یک CPU تشنه قدرت است.

صفحه نمایش تبلت 

روش 3: غیرفعال کردن روشنایی سازگار در دستگاه شما

گزینه روشنایی خودکار/تطبیقی ​​به این معنی است که روشنایی صفحه نمایش بسته به میزان نور موجود در اتاق تغییر می کند. بنابراین وقتی سنسورهای نور سنجی گوشی خود را می پوشانید، صفحه تاریک می شود و هنگامی که آنها باز نمی شوند، صفحه نمایش دوباره روشن می شود.

  • به تنظیمات> صفحه نمایش> روشنایی بروید
  • گزینه Automatic/Adaptive brightness را پیدا کرده و آن را از حالت انتخاب خارج کنید.

از آنجایی که مشکل سوسو زدن صفحه در ارتباط با روشنایی صفحه نمایش آنی زودتر است، ممکن است این راه حلی نباشد که شما دنبال آن هستید. اگر هیچ یک از روشهای فوق برای شما موثر نبود، ممکن است لازم باشد آخرین راه حل را در نظر بگیرید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  بررسی مشکل نور آبی مرگ PS5

وضوح نهایی – بررسی مشکل لرزش صفحه تبلت ایکس ویژن

اگر هیچ یک از روش های بالا به شما در حل مشکل سوسو زدن صفحه تبلت ایکس ویژن کمک نکرد، تلفن خود را در یک مرکز خدمات بررسی کنید. ممکن است مشکل سخت افزاری داشته باشید – به این معنی که باید پنل جلویی شیشه ای یا کل صفحه نمایش را تعویض کنید.

هزینه دقیق رفع آسیب های سخت افزاری بسته به دستگاه می تواند بسیار متفاوت باشد. همچنین در مورد قدمت آن، نوع آسیب که ما در حال بررسی آن هستیم، و همچنین فروشگاه محلی شما نیز.

به عنوان مثال، جایگزینی نمایشگر معیوب یک چیز است. تعویض سنسور نور معیوب یا موارد مشابه – مورد دیگری است. برخی از قطعات به مادربرد لحیم شده اند و به هیچ وجه قابل تعویض نیستند. در این صورت، مجبور خواهید شد یک تلفن هوشمند جدید تهیه کنید.

و اگر تلفن به هر حال خیلی قدیمی است، احتمالاً بهتر است فقط یک پیشنهاد بودجه جدید دریافت کنید. به هر حال، امروزه حتی دستگاه های مقرون به صرفه نیز بسیار خوب هستند.

اگر دستگاه شما ضمانت ندارد و از آزمایش کردن نمی ترسید، طیف وسیعی از متخصصان را در انجمن توسعه دهندگان XDA پیدا خواهید کرد که راه حلی برای شما دارند. با این حال، این فرایندهای تجربی به مقداری دانش ترمیم کننده و کمی شجاعت نیز احتیاج دارند، بنابراین با احتیاط قدم بردارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 15 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »