نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل خاموش شدن تلویزیون ایکس ویژن

خاموش شدن تلویزیون ایکس ویژن / اگر به درستی از تلویزیون ایکس ویژن مراقبت نشود یا تنظیمات آن برای انجام این کار پیکربندی شده باشد، به طور خودکار خاموش می شود. ایکس ویژن انواع استراتژی های نصب و نگهداری را ارائه می دهد که برای به حداکثر رساندن عملکرد بهینه تلویزیون شما طراحی شده اند. تایمر خواب که یکی از آنهاست می تواند به صورت دستی فعال شود تا بعد از مدتی تلویزیون را خاموش کند.

قرار گرفتن نمایشگر کریستال مایع یا پلاسما در معرض مایع نیز می تواند بر منبع تغذیه تأثیر بگذارد و به مشکلات خاموش شدن کمک کند. ایکس ویژن لیستی از راه حل ها را برای حل ایمن مشکلات خاموش کردن ارائه می دهد.

تایمر تایم خواب

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما به طور ناگهانی خاموش شود، احتمالا تایمر خواب فعال است. تایمر Sleep طوری طراحی شده است که تلویزیون را به طور خودکار خاموش می کند و پس از یک زمان از پیش تعیین شده در مصرف برق صرفه جویی می کند. اگر نمی خواهید از این ویژگی استفاده کنید، می توانید هر زمان که بخواهید آن را غیرفعال کنید. با فشار دادن دکمه “Menu” روی کنترل از راه دور، منوی تلویزیون ظاهر می شود و سپس با انتخاب “Setup” یک منوی فرعی جدید ظاهر می شود. از آنجا، انتخاب «تایمر» و سپس انتخاب گزینه «خاموش» به طور خودکار تایمر خواب را غیرفعال می کند. تلویزیون دیگر به طور خودکار خاموش نمی شود.

خاموش شدن تلویزیون ایکس ویژن

منبع تغذیه

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما دیگر برق دریافت نکند به طور خودکار خاموش می شود. اگر کابل در معرض دید قرار گیرد و شخصی به سمت آن بیفتد و آن را از برق جدا کند، نه تنها تلویزیون خاموش می شود، بلکه کابل نیز ممکن است شکسته شود. به گفته داینکس، اگر سیم برق شکسته یا آسیب دیده است، جدا کردن آن از پریز برق ضروری است، زیرا چنین تعمیری به پرسنل خدمات ماهر نیاز دارد. اگر نمی توانید تلویزیون را روشن کنید، برای تعمیرات با پشتیبانی ایکس ویژن تماس بگیرید. اگر قطع کننده مدار که پریزهای برق اتاق را راه اندازی می کند خاموش شود، پریز برقی که تلویزیون شما به آن وصل است دیگر گیرنده برق نخواهد داشت. در نتیجه تلویزیون به طور خودکار خاموش می شود. تنظیم مجدد کلید برق داخل تابلو برق خانه این مشکل را حل می کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  اهمیت Fire Stick در تلویزیون ایکس ویژن

آسیب مایع

دریچه های تلویزیون داینکس برای تامین هوای داخل دستگاه طراحی شده اند. اگر آب یا مایع دیگری در داخل تلویزیون ریخته شده باشد، نه تنها به احتمال زیاد به طور خودکار خاموش می شود، بلکه خطر اتصال کوتاه چندگانه را نیز به همراه خواهد داشت و حتی بیشتر به آن آسیب می رساند. اگر دستگاه در معرض مایع قرار گرفته است، ایکس ویژن توصیه می‌کند کابل برق را از برق بکشید و برای مقابله با آن با یک متخصص در صنعت تماس بگیرید، زیرا تعمیر آسیب مایعات می‌تواند بسیار دشوار باشد.

نکات و هشدارها

رجوع به نکات نصب، نگهداری و ایمنی در دفترچه راهنمای تلویزیون ایکس ویژن شما می تواند احتمال آسیب مایعات و مشکلات منبع تغذیه را کاهش دهد. علاوه بر این، احتمالاً می توانید طول عمر تلویزیون خود را افزایش دهید و در هزینه تعمیراتی که نیازی به صرف هزینه ندارید، صرفه جویی کنید. اگر تلویزیون شما همچنان تحت گارانتی محدود یا تمدید شده است، تلاش برای تعمیر آن تنها گارانتی را نقض می کند. علاوه بر این، شما خطر آسیب بیشتر به آن را دارید. تماس با یک سرویس حرفه ای واجد شرایط بهترین گزینه شماست.

راهکار رفع 5 مشکل رایج تلویزیون ایکس ویژن 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 4 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »