نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با محصولات ایکس ویژن

محصولات ایکس ویژن/ مجموعه ایکس ویژن، از سال 1385 با همکاری تیمی متشکل از مهندسان، طراحان و کارشناس ایرانی در مجموعه مادیران متولد شد و با راه اندازی خطوط تولید خود، قدم تازه‌ای را در راستای تولید محصولات صنعتی، تصویری و خانگی برداشت و در حال حاضر شانزده سال است که در صنعت لوازم خانگی، یکی از نام های پیشرو بازار ایران می‌باشد. ایکس ویژن، محصولات خود را در چهار دسته کلی (تلویزیون، یخچال و فریزر، لباسشویی، مانیتور) به بازار عرضه می‌کند و با ارائه گارانتی های 18 و 24 ماه در کسب رضایت مشتریان خود می‌کوشد.

در یک جمع‌بندی کلی ایکس ویژن را می‌توان انتخابی مناسب برای افرادی دانست که به دنبال خرید و تهیه محصولات با کیفیت و با قیمتی کمتر نسبت به رقبای خارجی دانست. در ادامه این مطلب به بررسی جزئیات محصولات این برند خواهیم پرداخت و با بررسی مشخصات کلی محصولات، راه را برای انتخاب بهتر محصول دلخواه شما هموار خواهیم کرد

محصولات ایکس ویژن

تلویزیون های ایکس ویژن

یکی از اصلی ترین اجزای هر خانه‌، مرکز صدا و تصویر آن خانه است؛ مرکزی که نقش مهمی را در جمع کردن تمام اعضای خانواده در یک نقطه را ایفا می‌کند.

هنگامی که تولیدات تلویزیون این مجموعه را مورد بررسی قرار می‌دهیم به این شعار می‌رسیم؛

 هارمونی بی‌نظیر تصویر و صدا در یک قاب

گفتنی است که این شعار به اندازه کافی می‌تواند نمایانگر ادعا برند ایکس ویژن در کیفیت تولید تلویزیون هایش باشد؛ ادعایی که سال های سال است از حوزه معنایی کلمه ادعا خارج شده و به واقعیتی انکار ناپذیر تبدیل شده است. در ادامه این مطلب، با معرفی انواع تلویزیون های ایکس ویژن همراه شما هستیم.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل گرم شدن بیش از حد Xbox Series X|S

مهمترین عاملی که برای انتخاب یک تلویزیون مناسب باید به آن توجه شود؛ خواسته بیننده از صفحه نمایشگر می‌باشد، نمایشگرهای تلویزیون های ایکس ویژن در بازه 32 تا 65 اینچ قرار دارند که بسته به نوع کاربری و خواسته هر فرد یا خانواده تمامی سلایق را در بر می‌گیرد.

 این محصولات به چهار دسته کلی تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  • 4k ULTRA HD
  • SMART
  • FULL HD
  • LED

تلویزیون های 4K ULTRA HD ایکس ویژن

یکی از فاکتور بسیار مهم در تلویزیون های مدرن و با کیفیت که بر اساس تکنولوژی های روز جهان تولید می‌شوند، وضوح تصویر می‌باشد؛ به هر میزان که تعداد پیکسل های تشکیل دهنده (پیکسل نام کوچکترین واحدی است که در یک تصویر دیجیتالی نمایش داده می‌شود؛ این واحد های کوچک برای آن که بتوان یک تصویر جامع و کامل داشت با یک دیگر ترکیب می‌شوند) یک تصویر در صفحه نمایشگر بیشتر باشد، جزئیات تصویر را می‌توان به صورت واضح تر و با کیفیت بالاتری مشاهده نمود.

تلویزیون های 4K ULTRA HD که با نام مخفف 4K UHD نیز شناخته‌ می‌شوند؛ با دارا بودن بیش از هشت میلیون پیکسل، تصویری با وضوح چهار برابر نسبت به تلویزیون های FULL HD  را نمایش می‌دهند.

تلویزیون های SMART ایکس ویژن

امروزه در دوره‌ای قرار داریم که تمامی زندگی روزمره ما از جمله تفریح، سرگرمی و برطرف کردن نیازهای اساسی با اینترنت گره‌ای بی انتها خورده است. در سال های اخیر قابلیت اتصال اینترنت به تلفن های همراه و دیگر لوازم الکترونیک تحولی عظیم را در دنیا ایجاد کرده است که تلویزیون ها هم از این تحول مستثنی نیستند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع داغی تلویزیون های DLP ایکس ویژن

تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن با قابلیت اتصال به اینترنت، امکان ورود به دنیای تکنولوژی را فراهم کرده و با دسترسی نامحدود به برنامه های مورد نیاز از طریق تلویزیون، ویژگی هایی فراتر از یک تلویزیون ساده را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

تلویزیون های FULL HD ایکس ویژن

هنگام تماشای یک تصویر، برای یک بیننده هیچ چیزی مهمتر از وضوح تصویر نیست؛ چراکه لذت بردن هنگام تماشای فیلم، سریال، مسابقات ورزشی و … نیازمند تصویری با وضوح بالا می‌باشد.

تلویزیون های FULL HD  ایکس ویژن با رزولوشن بالا، تصویری با کیفیت و قابل قبول را در نمایشگر های خود برای تماشاگران به نمایش می‌گذارند.

تلویزیون های LED ایکس ویژن

LED های ایکس ویژن، گزینه‌ مناسبی برای افرادیست که همزمان به دنبال ظاهری مدرن، تکنولوژی و مهمتر از همه قیمتی مناسب هستند، می‌باشند.

برای معرفی این دسته از تلویزیون های ایکس ویژن می‌توان فقط از یک جمله واره استفاده کرد: قابی شفاف و با کیفیت با هزینه‌ای معقول

جمله بالا در حقیقت شعاری است که به تنهایی می‌تواند توصیف کننده LED  های ایکس ویژن باشد.

یخچال و فریزرهای ایکس ویژن

یکی از ضروری ترین وسایلی که می‌توان برای هر آشپزخانه‌ای از آن یاد کرد، بدون شک یخچال و فریز می‌باشد که جمله‌ی یک دستیار تمام عیار و حرفه‌ای،  می‌تواند نشان دهنده اهمیت این محصول باشد.

عواملی از جمله: زیبایی، تکنولوژی و طراحی کاربردی مواردی هستند که بدون شک مشتریان هنگام خرید یخچال و فریزر به آن ها توجه می‌کنند.

یخچال و فریز های ایکس ویژن که با توجه به این عوامل طراحی شده‌اند؛ در چهار دسته کلی طبقه بندی می‌شوند که عبارتند از:

  • ساید بای ساید
  • چهار درب
  • فریزر بالا
  • دو قلو
این مطلب توصیه شده برای شما :  تفاوت بین تلویزیون معمولی و هوشمند

در این مقاله سعی کردیم شما را با جدیدترین محصولات ایکس ویژن آشنا کنیم. برند ایکس ویژن در حال حاضر محصولات خانگی، صوتی و تصویری دیگری هم به بازار عرضه می کند که شما می توانید بسته به نیاز خود نسبت به خرید محصول مورد نظرتان اقدام کنید. کافیست با کارشناسان ما در واحد فنی این  مرکز در ارتباط باشید.

آیا می دانید: 5 مرحله تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »