نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

میانگین طول عمر تبلت ایکس ویژن

طول عمر تبلت ایکس ویژن. تبلت ها بسته به استفاده می توانند چندین سال یا فقط چند سال دوام بیاورند. شرکت‌هایی که این تبلت ایکس ویژن‌ها را تولید می‌کنند نیز تصمیم می‌گیرند تا چه مدت به انتشار به‌روزرسانی‌ها ادامه دهند و از چه ویژگی‌های جدیدی پشتیبانی کنند. به طور کلی، کارشناسان پیش بینی می کنند اکثر تبلت ایکس ویژن ها برای حدود پنج سال استفاده روزمره دوام می آورند.

طول عمر تبلت ایکس ویژن

عوامل کاهش سرعت تبلت ایکس ویژن

در حالی که تمام تبلت ایکس ویژن ها و سایر دستگاه ها در نهایت کند می شوند و کار نمی کنند، کاربران می توانند اقداماتی را برای استفاده بیشتر از دستگاه های خود انجام دهند. افزایش عمر تبلت ایکس ویژن به ویژه در تنظیمات مدرسه که چندین کاربر به یک دستگاه وابسته هستند و ممکن است بودجه برای جایگزینی محدود باشد، مهم است. در اینجا به برخی از عواملی که بر میانگین طول عمر تبلت ایکس ویژن ها تأثیر می گذارد اشاره می کنیم.

حوادث و مراقبت نادرست

از روشی که دستگاه خود را حمل می کنید تا اینکه آیا آن را می ریزید یا آب روی آن می ریزید، مراقبت می تواند تفاوت را ایجاد کند. گاهی اوقات آب فقط روی سطح تبلت ایکس ویژن قرار دارد و می توانید آن را پاک کنید. در موارد دیگر، مایعی ممکن است در پشت صفحه نمایش قرار گیرد و باعث اختلال در عملکرد شود. در این موارد، آسیب می تواند قابل توجه تر باشد.

برخی از آسیب‌های سطح یا صفحه نمایش را می‌توان برطرف کرد، اگرچه ممکن است هزینه آن در هر سناریویی ارزشش را نداشته باشد. برای مثال، اگر AppleCare+ برای iPad دارید، ممکن است اپل تعمیر شما را با قیمت کمتری پوشش دهد. با این حال، این سرویس ممکن است برای شما اعمال نشود یا ممکن است از برند دیگری از تبلت ایکس ویژن استفاده کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  عدم تصویر و صدای تلویزیون ایکس ویژن

تخریب باتری

مانند هر تلفن یا لپ تاپ دیگری، باتری تبلت ایکس ویژن نیز در نهایت فرسوده می شود. عمر متوسط ​​باتری تبلت ایکس ویژن تنها سه تا پنج سال است. البته، باتری تبلت ایکس ویژن شما می‌تواند بسیار بیشتر از آن یا برای مدت زمان کمتری دوام بیاورد. بسیاری از پیش بینی های طول عمر باتری به استفاده بستگی دارد. دانش‌آموزان یا معلمانی که تقریباً هر روز از iPad یا تبلت ایکس ویژن‌های خود در طول سال تحصیلی استفاده می‌کنند، احتمالاً عمر باتری کوتاه‌تری خواهند داشت. سایر تأثیرات روی عمر باتری شامل سطوح روشنایی صفحه و تعداد برنامه های نصب شده است.

مشکلات صفحه لمسی

شکستگی صفحه نمایش ممکن است پس از انداختن تبلت ایکس ویژن رخ دهد. صفحه نمایش لمسی ترک خورده در بهترین حالت یک ناراحتی است و شیشه شکسته نیز می تواند انگشتان دست را قطع کند. تعمیر صفحه نمایش می تواند پرهزینه باشد، بنابراین بسته به سن تبلت ایکس ویژن، ممکن است بهتر باشد دستگاه را به طور کامل تعویض کنید.

سایر مشکلات صفحه نمایش لمسی شامل خونریزی پیکسل ها یا نقاط تاریک است. این آسیب ها می تواند ناشی از انواع مختلفی از آسیب باشد، مانند افتادن دستگاه یا گذاشتن چیزی سنگین در بالای آن.

افزایش عمر تبلت ایکس ویژن

اگر می خواهید عمر تبلت ایکس ویژن خود را افزایش دهید، یک قاب محافظ مفید خواهد بود. جعبه‌های تبلت ایکس ویژن Higher Ground برای نگه داشتن دستگاه‌ها در شرایط کار طراحی شده‌اند تا دانش‌آموزان بتوانند سال‌ها از آن‌ها استفاده کنند.

قاب های تبلت ایکس ویژن Higher Ground با در نظر گرفتن سهولت استفاده طراحی شده اند. قاب‌های آی‌پد PROTEx Folio این شرکت دارای یک سیستم بند X ثبت شده است که امکان جابجایی و نگه‌داشتن کیف را آسان می‌کند. این کیف‌ها همچنین دارای یک پایه تاشو چند حالته هستند که دانش‌آموزان می‌توانند از آن برای نگه داشتن تبلت ایکس ویژن‌های خود برای خواندن یا تایپ آسان استفاده کنند. چه در حال حرکت باشید و چه در حال استراحت، مجموعه PROTEx Folio همه کاره‌ترین قاب آی‌پد است که نهایت راحتی و حداکثر امنیت را فراهم می‌کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  5 مشکل رایج تلویزیون ایکس ویژن

پیشنهاد مطالعه: علت گرم شدن بیش از حد ایکس باکس Series X|S

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =