نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه راه اندازی مجدد تبلت ایکس ویژن اندروید

در طول استفاده روزانه، معمولاً نیازی به تنظیم مجدد تبلت ایکس ویژن‌های اندرویدی ندارید، اما اگر برنامه‌ها عملکرد نادرست دارند، هنگ می‌ کند یا به کندی اجرا می‌شوند، راه‌اندازی مجدد سیستم ممکن است مشکل را برطرف کند. راه اندازی مجدد به راحتی می تواند مشکلات اسان را برطرف نماید. با ما همراه باشید.

نحوه راه اندازی مجدد

برای راه‌اندازی مجدد تبلت، دکمه روشن/خاموش – همان دکمه‌ای که برای خاموش و روشن کردن صفحه از آن استفاده می‌کنید- را چند ثانیه نگه دارید تا منوی پاور باز شود، و روی Power Off ضربه بزنید. برای تایید روی OK ضربه بزنید. وقتی صفحه خاموش شد، دکمه روشن/خاموش را دوباره فشار دهید و نگه دارید تا تبلت ایکس ویژن شروع به بوت شدن کند. برخی از تبلت ایکس ویژن ها همچنین دارای گزینه Restart مستقیم در منوی پاور هستند.

خاموش کردن اجباری

اگر تبلت شما کاملاً هنگ کرده است و با فشار دادن و نگه داشتن دکمه روشن/خاموش، منوی پاور نمایش داده نمی شود، با نگه داشتن دکمه روشن/خاموش به مدت 10 تا 20 ثانیه، آن را مجبور به خاموش کردن کنید. فقط در صورتی از این گزینه استفاده کنید که روش معمولی کار نمی کند.

راه اندازی مجدد به حالت ایمن

اگر تبلت شما دائماً مشکلاتی دارد، برای راه‌اندازی مجدد سیستم به حالت امن، بدون بارگیری هیچ یک از برنامه‌های دانلود شده، سیستم را راه‌اندازی کنید. اگر تبلت ایکس ویژن شما در حالت ایمن به خوبی کار می کند، به احتمال زیاد مشکل از برنامه ای است که اضافه کرده اید. برای راه‌اندازی مجدد به حالت ایمن، دکمه روشن/خاموش را برای چند ثانیه نگه دارید و سپس – به جای ضربه زدن روی Power Off – آن را فشار داده و نگه دارید. اعلامیه ای ظاهر می شود که از شما می پرسد آیا می خواهید از حالت ایمن استفاده کنید یا خیر. برای راه اندازی مجدد روی OK ضربه بزنید. برای بازگشت به حالت عادی پس از استفاده از حالت ایمن، تبلت ایکس ویژن خود را خاموش و دوباره روشن کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  نحوه ایجاد یک نقطه بازیابی در ویندوز 11

چگونه ویجت های اندروید را حذف کنیم

ویجت ‌های اندرویدی که دیگر از آن‌ها استفاده نمی ‌کنید می ‌توانند پانل‌ های صفحه اصلی شما را به هم بریزند. خوشبختانه، ویجت‌های اندرویدی دائمی یا ثابت نیستند. می‌توانید ویجت‌ها را از روی صفحه اصلی حذف کنید یا با حذف نصب برنامه‌ای که به آن تعلق دارد، آنها را به طور کامل از سیستم خود حذف کنید.

ویجت را از صفحه اصلی حذف کنید

مرحله 1

روی «صفحه اصلی» ضربه بزنید و سپس به پانل صفحه اصلی بروید و ویجتی را که می‌خواهید حذف کنید نگه دارید.

مرحله 2

ویجت را به مدت طولانی فشار دهید تا اعلان “حذف” ظاهر شود.

مرحله 3

ویجت را به سمت بالای صفحه بکشید تا قرمز شود و سپس آن را رها کنید. در برخی از نسخه‌های قبلی اندروید، ممکن است لازم باشد ویجت را به سمت پایین صفحه اصلی بکشید. با وجود اینکه ویجت را از دید حذف کرده اید، خود برنامه همچنان روی دستگاه اندروید شما اجرا می شود.

برنامه های ویجت را با استفاده از تنظیمات حذف نصب کنید

مرحله 1

«تنظیمات» را اجرا کنید و سپس روی «برنامه‌ها» ضربه بزنید.

مرحله 2

روی نام برنامه ای که ویجت به آن تعلق دارد ضربه بزنید. به عنوان مثال، ویجت آب و هوا ممکن است توسط یک برنامه از یاهو، کانال آب و هوا یا WeatherBug تولید شود.

مرحله 3

برای حذف برنامه روی «Uninstall» و «OK» ضربه بزنید.

برنامه های ویجت را با استفاده از فروشگاه Play حذف نصب کنید

مرحله 1

Play Store را راه اندازی کنید، روی دکمه “منو” و سپس “برنامه های من” ضربه بزنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل کار نکردن Windows 11 Media Player

مرحله 2

در لیست برنامه های نصب شده حرکت کنید و برنامه ای را که می خواهید حذف کنید پیدا کنید.

مرحله 3

روی نماد برنامه، “حذف نصب” و سپس “OK” ضربه بزنید تا برنامه حذف شود.

مقالات مرتبط:

رفع مشکل تخلیه باتری تبلت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 18 =