نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اهمیت Fire Stick در تلویزیون ایکس ویژن

آیا با اهمیت Fire Stick در تلویزیون آشنایی دارید؟ امروزه تلویزیون ایکس ویژن های هوشمند به دلیل قابلیت پخش موسیقی و فیلم از طریق اینترنت به طور فزاینده ای محبوب شده اند. آنها اکثر برنامه های پخش جریانی را از قبل در خود نصب کرده اند و بنابراین می توانید فیلم ها را از شبکه های محبوب مانند نتفلیکس و موارد مشابه پخش کنید.

با این حال، بسیاری از کاربران تلویزیون ایکس ویژن های هوشمند، اغلب، زمانی که موضوع Fire Stick ظاهر می شود، در دوراهی قرار می گیرند. بنابراین، به عنوان یک کاربر تلویزیون ایکس ویژن هوشمند، آیا واقعاً به یک Fire Stick با تلویزیون ایکس ویژن هوشمند خود نیاز دارید؟ خب، بستگی دارد. Fire Stick برنامه‌های مفید بسیاری را ارائه می‌کند که معمولاً در تلویزیون ایکس ویژن هوشمند خود پیدا نمی‌کنید.

شما به Fire Stick نیاز دارید تا بتوانید به سرویس‌های پخشی دسترسی پیدا کنید که در آنها مشترک شده‌اید اما نمی‌توانید برنامه‌های آن‌ها را در تلویزیون ایکس ویژن هوشمند معمولی خود پیدا کنید. ما در مورد جزئیات این موضوع در زیر بحث خواهیم کرد، بنابراین برای اطلاعات بیشتر بخوانید.

اهمیت Fire Stick در تلویزیون
اهمیت Fire Stick در تلویزیون

هدف از Fire Stick چیست

اول از همه، Fire Stick یک دستگاه آمازون است که به شما امکان می دهد موسیقی و فیلم را از سرویس های پخش مانند Netflix و Hulu در تلویزیون ایکس ویژن خود پخش کنید. قبل از اینکه بتوانید به همه برنامه های پخش جریانی دسترسی داشته باشید، باید دستگاه را به تلویزیون ایکس ویژن خود وصل کنید. آن را به عنوان یک فلش درایو در نظر بگیرید که تمام برنامه های پخش جریانی را روی آن نصب شده است.

قبل از اینکه تلویزیون ایکس ویژن های هوشمند وارد صحنه شوند، تلویزیون ایکس ویژن های معمولی یا “تلویزیون ایکس ویژن های غیر هوشمند” وجود داشتند. این «تلویزیون ایکس ویژن‌های غیرهوشمند» برنامه‌هایی در خود نصب نکرده و ندارند. شما معمولاً از آنها برای تماشای تلویزیون ایکس ویژن کابلی استفاده می کنید و این بهترین چیزی است که می توانند ارائه دهند.

معرفی سرویس‌های استریم مانند Netflix، Hulu و غیره و تلویزیون ایکس ویژن‌های هوشمند یک نقطه ضعف بزرگ برای این تلویزیون ایکس ویژن‌های غیرهوشمند بود، زیرا آنها واقعاً هیچ برنامه‌ای برای دسترسی به این خدمات پخش ندارند.

با Fire Stick، می توانید به سادگی با قرار دادن Fire Stick در تلویزیون ایکس ویژن و اتصال دستگاه به اینترنت، به Netflix، Hulu و غیره در تلویزیون ایکس ویژن سنتی خود دسترسی داشته باشید. این به سادگی تلویزیون ایکس ویژن سنتی را به یک تلویزیون ایکس ویژن هوشمند تبدیل می کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل داغی مانیتور

آیا اگر تلویزیون ایکس ویژن هوشمند داشته باشم به چوب آتش نیاز دارم

این ممکن است یک سوال لفاظی به نظر برسد زیرا هدف Fire Stick این است که تلویزیون ایکس ویژن سنتی شما را به یک تلویزیون ایکس ویژن هوشمند تبدیل کند تا بتوانید از برنامه های پخش جریانی در تلویزیون ایکس ویژن خود استفاده کنید.

اگر در حال حاضر یک تلویزیون ایکس ویژن هوشمند دارید که برنامه‌های پخش جریانی از قبل در آن نصب شده است، پس چرا به Fire Stick نیاز دارید؟

خوب، با توجه به این واقعیت که تلویزیون ایکس ویژن هوشمند شما دارای محبوب ترین برنامه های پخش از پیش نصب شده است، دیگر نیازی به استفاده از Fire Stick با آن نخواهد بود. بنابراین اگر از برنامه‌های تلویزیون ایکس ویژنی و فیلم‌هایی که از برنامه‌های از پیش نصب شده دریافت می‌کنید راضی هستید، هیچ دلیلی برای هشدار وجود ندارد. با این حال، استفاده از Fire Stick با تلویزیون ایکس ویژن هوشمند شما نیز می تواند مزایای زیادی داشته باشد.

برخی از این مزایا عبارتند از:

  • برنامه ها یا محتوای بیشتر
  • رابط کاربر پسند
  • کنترل از راه دور آسان
  • سرعت پردازش بیشتر
  • به روز رسانی سریع تر برنامه

برنامه ها یا محتوای بیشتر

Amazon Fire Stick دارای برنامه های بسیار بیشتری نسبت به تلویزیون ایکس ویژن هوشمند شما است. این بدان معنی است که شما می توانید تعداد زیادی از برنامه های تلویزیون ایکس ویژنی را در FireStick تماشا کنید تا فقط تلویزیون ایکس ویژن هوشمند معمولی خود.

سازندگان تلویزیون ایکس ویژن های هوشمند فقط برنامه های رایج را روی تلویزیون ایکس ویژن های خود نصب می کنند تا کاربران حداقل برنامه های تلویزیون ایکس ویژنی محبوب را از دست ندهند. با این حال، برنامه های بسیار بیشتری وجود دارد که تلویزیون ایکس ویژن هوشمند شما از دست می دهد و نمی تواند ارائه دهد.

به عنوان مثال، اگر مشترک آمازون پرایم هستید، ممکن است نمایش های زیادی وجود داشته باشد که اشتراک شما به شما امکان تماشای آن را بدهد. اما اگر فقط از یک تلویزیون ایکس ویژن هوشمند بدون Fire Stick استفاده می‌کنید، حتی نمی‌توانید برنامه‌هایی را که در آن مشترک شده‌اید در تلویزیون ایکس ویژن خود ببینید.

اگر می‌خواهید این برنامه‌ها را در برنامه‌ها پخش کنید، به Fire Stick نیاز دارید که به شما امکان دسترسی به همه برنامه‌های تلویزیون ایکس ویژنی ممکن را می‌دهد. با تماشای این نمایش ها از طریق Fire Stick، اشتراک خود را هدر نمی دهید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع تاری تلویزیون ایکس ویژن

این فقط برای آمازون پرایم نیست، بلکه برای همه اشتراک‌های دیگر اعمال می‌شود. اگر برنامه های مشترک شده را در تلویزیون ایکس ویژن هوشمند معمولی خود پیدا نکردید، ممکن است مجبور شوید از Fire Stick استفاده کنید و آن برنامه ها در آنجا منتظر شما خواهند بود.

رابط کاربر پسند

Fire Stick علاوه بر ارائه انبوه محتوا به شما یک رابط کاربرپسند را نیز در اختیار شما قرار می دهد که در آن پیمایش به طور یکپارچه آسان می شود. این یکی از جنبه های مهم است که Fire Stick را در تجربه تماشای تلویزیون ایکس ویژن شما بسیار مفید می کند.

هدف Fires Stick این است که اساساً ناوبری برنامه را برای کاربر نهایی آسان‌تر کند. با Fire Stick می توانید تلویزیون ایکس ویژن ها و سرویس های مورد علاقه خود را روی یک پلتفرم مرتب کنید و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

از سوی دیگر، تلویزیون ایکس ویژن هوشمند، ناوبری برنامه را در اولویت قرار نمی دهد و استفاده از رابط کاربری ممکن است کمی دشوار باشد.

دسترسی آسان از راه دور به برنامه ها

در مورد ناوبری آسان، Fire Stick تلاش بیشتری می کند تا کنترل های از راه دور سفارشی شده را برای شما فراهم کند تا بتوانید به راحتی به سرویس پخش مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

اگر یک کنترل از راه دور معمولی برای یک تلویزیون ایکس ویژن هوشمند در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که چندین دکمه دارد که ممکن است هرگز از برخی از آنها استفاده نکنید. این دکمه ها گاهی اوقات ممکن است گیج کننده باشند و زمان زیادی را برای رفتن به سرویس پخش خود از شما می گیرند.

برای یک کنترل از راه دور Fire Stick، شما فقط چند دکمه روی کنترل از راه دور خود خواهید داشت که به طور منحصر به فرد برای اهداف خاصی اختصاص داده شده است.

به عنوان مثال، ریموت Fire Stick یک دکمه برای نتفلیکس دارد که با فشار دادن آن، شما را مستقیماً به سمت نتفلیکس می‌برد بدون اینکه مشکلی پیش بیاید.

به طور مشابه، دکمه‌های دیگر برای سرویس‌های دیگر نیز شما را مستقیماً به آن برنامه‌ها می‌برند، بدون اینکه پیمایش طولانی را طی کنید.

سرعت پردازش سریعتر

حقیقت این است که وقتی صحبت از پخش فیلم و موسیقی به میان می آید، تلویزیون ایکس ویژن هوشمند معمولاً سرعت پردازش کمتری نسبت به Fire Stick دارد. اگر فیلم‌ها و موسیقی‌ها را در تلویزیون ایکس ویژن هوشمند سنتی خود پخش کنید، بیشتر اوقات با موقعیت‌های عقب‌افتاده مواجه می‌شوید. در همین حال، اگر همان محتوا را روی یک تلویزیون ایکس ویژن هوشمند با Fire Stick پخش کنید، متوجه خواهید شد که فرآیند پخش به‌طور یکپارچه انجام می‌شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  کار نکردن ریموت کنترل ایکس ویژن

برای دستگاه‌های پخش معروفی مانند Fire Stick یا Roku، توسعه‌دهندگان در واقع کار زیادی را برای ساده‌سازی فرآیند استریم انجام می‌دهند، بنابراین یک تجربه پخش بهینه را به شما ارائه می‌دهند. با تلویزیون ایکس ویژن هوشمند، تمرکز اصلی سازندگان در واقع روی برنامه های پخش جریانی نیست، بلکه روی سخت افزار است.

به روز رسانی سریعتر برنامه

وقتی صحبت از توسعه نرم افزار می شود، همیشه جایی برای توسعه وجود دارد. بنابراین، برنامه‌های تلویزیون ایکس ویژن هوشمند یا Fire Stick شما باید دائماً به‌روزرسانی شوند تا با اشکالات و اشکالات جزئی مقابله کنند.

دستگاه‌های پخش جریانی مانند Fire Stick برای ارائه به‌روزرسانی‌های برنامه‌ها در زمانی که آنها را با تلویزیون ایکس ویژن‌های هوشمند معمولی مقایسه می‌کنید، شهرت خوبی دارند.

از آنجایی که تمرکز اصلی روی Amazon Fire Stick بهینه سازی برنامه های استریم است، می توانید مطمئن باشید که توجه زیادی به توسعه برنامه و آخرین به روز رسانی ها شده است تا مصرف کنندگان از خدمات خود جز بهترین ها لذت ببرند.

آیا همه تلویزیون ایکس ویژن های هوشمند با Fire Stick کار می کنند

اگر تلویزیون ایکس ویژن هوشمند دارید و می خواهید آن را با Fire Stick جفت کنید، باید دلیلی برای نگرانی داشته باشید زیرا همه تلویزیون ایکس ویژن های هوشمند با Fire Stick کار می کنند.

معمولاً برای اینکه تلویزیون ایکس ویژن با Fire Stick کار کند، تلویزیون ایکس ویژن باید دارای پورت HDMI و HD یا UHD باشد. از آنجایی که امروزه تقریباً هر تلویزیون ایکس ویژن هوشمند این دو ویژگی را دارد، می توانید مطمئن باشید که همه تلویزیون ایکس ویژن های هوشمند با Fire Stick سازگار هستند.

اگر به دنبال برنامه ای در تلویزیون ایکس ویژن هوشمند خود هستید اما نمی توانید آن را پیدا کنید، کافی است یک Firestick برای خود تهیه کنید و تقریباً مطمئن است که آن را در Fire Stick پیدا خواهید کرد.

برندهای خاصی از تلویزیون ایکس ویژن های هوشمند مانند Insignia حتی برای نصب نرم افزار Fire Stick در تلویزیون ایکس ویژن های هوشمند خود تلاش زیادی کرده اند، بنابراین شما فقط باید یک تلویزیون ایکس ویژن بخرید و هر دو ویژگی تلویزیون ایکس ویژن هوشمند و Fire Stick را خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه: نداشتن تصویر یا خرابی تصویر مانیتور ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 19 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »