نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیرات دسته پلی‌استیشن ۴

دانستنی هایی درباره تعمیرات دسته پلی‌استیشن ۴

تعمیرات دسته پلی‌استیشن ۴/ برای گیمرها و علاقه‌مندان به بازی، هیچ اتفاقی در جهان ترسناک‌تر از خرابی دسته‌های کنسول محبوبشان نیست؛ چرا که اگر دسته‌های بازی خراب شوند، PS4 عملاً تکه‌ای آجر مشکی‌رنگِ بلااستفاده خواهد بود! قطعه‌ای حیاتی، کاربردی و البته، ظریف که در صورت عدم مراقبتِ اصولی و یا فرسودگی، به مشکلات متعددی می‌تواند مبتلا شود اما خبر خوش اینکه اکثریت قریب به اتفاقشان قابلیت تعمیر شدن دارند.

اکثر افراد بر این باورند که به دلیل ساختارِ به ظاهر سادهٔ دستهٔ PS4، می‌توانند شخصاً در منزل تعمیراتش را انجام دهند، ولی در عمل دست‌کاری‌های ناشیانه و بدون تجهیزات مناسب، خرابی دوچندان به بار می‌آورد که حتی در مواردی ممکن است تعمیر را غیرقابل انجام سازد و کاربر ناگزیر از تهیهٔ دسته کنسول جدید با قیمت‌های نجومی شود!

پس عاقلانه است تعمیر آن را به مرکز مجاز و تأییدیه‌دارِ ما بسپارید؛ چرا که سرویس در مراکز استاندارد، علاوه بر تشخیص درستِ منشأ اشکال پیش آمده، در مرحلهٔ بعدی مرتفع شدن آن توسط تعمیرکاران متخصص را در پی دارد، که راه هر نوع ضرر و زیانی را بسته و با خیالی آسوده وسیلهٔ سالم خود را تحویل می‌گیرید.

تعمیرات دسته پلی‌استیشن ۴

رایج‌ترین مشکلات دسته PS4

اختلالات متعددی ممکن است در عملکرد دسته پلی‌استیشن۴ ایجاد مشکل کند که لیستی از پرتکرارترینِ آن‌ها را در ادامه مطالعه می‌کنید:

روشن نشدن: از مهم دلایل روشن نشدن دسته کنسول استفاده از شارژر غیر اورجینال یا موبایل است که منجر به سوختن IC دسته PS4 می‌شود. در این حالت با تعویض IC وضعیت به حالت عادی باز می‌گردد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  روش های نگهداری از ایکس باکس

انحراف شوک: اگر در حین بازی دچار انحراف شوک‌ها می‌شوید متأسفانه قابل تعمیر نیست و تنها راه بر طرف کردن این مشکل، تعویض دسته PS4 است.

خارج از کنترل شدنِ دکمه‌های  R1، R2 ، L1 ،L2  : این مشکل به راحتی با تعویض لایه (Layout) دسته‌های پلی‌استیشن قابل برطرف شد است.

عمل نکردن دکمه‌ها و اتمام زغالی: اگر در حین بازی متوجه شدید عملکرد یک یا چند دکمه خوب نیست و لازم است چندین بار بزنید تا عمل کند، به احتمال بسیار زیاد زغالی دکمه‌های دسته پلی‌استیشن شما تمام شده و نیاز به تعویض دارند. این کار با هزینه ای اندک توسط کارشناسان ما انجام می‌شود.

مهم‌ترین بخش‌های فرایند تعمیر دسته PS4

مشکلات مدار منشأ بسیاری از اختلالات عملکردی دسته‌های پلی‌استیشن ۴ به شمار می‌روند. برای تعمیر مدار باید تمامی اجزا به کلی جدا شوند و تست مقاومت مولتی‌متر برای این منظور به کار گرفته می‌شود. سپس مدارهای آسیب دیده ترمیم می‌شوند و نهایتاً دسته‌ها بدون ایراد کار می‌کنند. در صورت بالا بودن شدت آسیب‌دیدگی، خوشبختانه این بخش قابل تعویض است. در این صورت تعمیرکاران زبدهٔ ما تمام تلاششان را به کار می‌بندند که فرایند تعویض به درستی انجام شده و مدارها نهایت تطابق و هماهنگی را با تمامی قطعات داشته باشند.

تعمیر آنالوگ

نوع خرابی آنالوگ‌ها به گونه‌ای است که امکان تعمیر آن‌ها وجود نداشته و نیاز به تعویض کامل پیدا می‌کنند. البته تکنسین‌های تعمیر پلی‌استیشن در نمایندگی‌های ما تلاش می‌کنند که این قطعه ترمیم شده و نیاز به تعویض نداشته باشد. اما خاصیت ساختاری آنالوگ است که عملاً غیر قابل تعمیر بوده و در غال موارد چاره‌ای جز تعویض آن وجود ندارد. در میان مدل‌های متنوع آنالوگ، نوع طوسی آن از بقیه مناسب‌تر بوده و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر این بخش از کار افتاده باشد، تعمیرکاران دسته PS4 ما آن را با قطعهٔ جدید و اصلی تعویض می‌کنند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل مهم هنگی ps4

تعمیر دسته پلی استیشن در نمایندگی ایکس ویژن

همان طور که گفته شد تعمیرات دسته کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ سونی یکی از تخصصی‌ترین خدمات مرکز ماست که کاربران می‌توانند با توجه به حساسیت موضوع با خیالی آسوده دستگاه عزیزشان به کارشناسان خبرهٔ ما بسپارند!

لازم به توضیح است که فرایند تست و عیب‌یابی ما رایگان بوده و در صورتی که کارشناسان ما تشخیص دهند نیاز به تعمیرات خیلی پیچیده و زمان‌بری ندارد، آن را با مبالغ کم یا حتی در مواردی بدون دریافت وجه انجام می‌دهند. اگر پیش‌تر از خدمات ما بهره برده‌اید، چه امتیازی به ما می‌دهید؟ نحوهٔ رفتار و ارائهٔ خدمات پرسنل ما را چگونه دیدید؟

آیا می دانید: 9 راه حل آسان برای مشکل هنگی PS4

1 دیدگاه دربارهٔ «تعمیرات دسته پلی‌استیشن ۴»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »