نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حالت آینه صفحه نمایش تلویزیون ایکس ویژن

حالت آینه صفحه نمایش تلویزیون چگونه فعال می‌شود؟ صفحه نمایش کوچک گوشی هوشمند شما برای تماشای محتوای زیاد یا دنبال کردن همراه با دوره های تناسب اندام آنلاین ساخته نشده است. برای اینکه چشمان خود را تحت فشار نگذارید تا ببینید چه اتفاقی در حال رخ دادن است، می‌توانید بدون زحمت صفحه نمایش تلفن خود را تنها با چند کلیک روی تلویزیون ایکس ویژنی که در نزدیکی شما قرار دارد نمایش دهید یا آینه کنید.

تنها چیزی که نیاز دارید چند ابزار مناسب است و می توانید از ناراحتی احتمالی گردن جلوگیری کنید. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید تا گوشی هوشمند خود را به تلویزیون ایکس ویژن خود بازتاب دهید.

حالت آینه صفحه نمایش تلویزیون
حالت آینه صفحه نمایش تلویزیون

آینه نمایش سیمی در روشن نشدن تلویزیون

استفاده از اتصال کابلی برای دستگاه‌های قدیمی‌تر که از سیستم‌عامل‌های قبلی اندروید استفاده می‌کنند، انتخابی فوق‌العاده است. احتمال اینکه تلفن قدیمی‌تر دارای فناوری بی‌سیم باشد که انعکاس بی‌سیم صفحه را فعال می‌کند کمتر است. ابتدا باید کابلی را انتخاب کنید که با پورت شارژ گوشی هوشمندتان کار کند تا آینه را با استفاده از شبکه سیمی نمایش دهد.

برای استفاده از برخی از اتصالات سیمی، دستگاه‌های شما باید با MHL (پیوند با وضوح بالا) سازگار باشند. آینه‌کاری صفحه‌نمایش با سیم از شما می‌خواهد که تلفن اندرویدی خود را از طریق کابل MHL به تلویزیون ایکس ویژن خود متصل کنید. بسته به دستگاه تلفن همراه شما، می توان از کابل میکرو HDMI به HDMI نیز استفاده کرد. اگر نمی توانید کابلی را که با دستگاه شما کار می کند پیدا کنید، ممکن است نیاز به خرید یک آداپتور اضافی داشته باشید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  روش های مختلف روشن کردن پلی استیشن 5

پس از اتصال سیم به تلفن، سر دیگر آن را به پورت HDMI تلویزیون ایکس ویژن وصل کنید. هنگامی که ورودی تلویزیون ایکس ویژن را به منبع مناسب تغییر می دهید، باید بتوانید صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را روی تلویزیون ایکس ویژن مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعه: حالت آینه آیفون یا آیپد تلویزیون ایکس ویژن

انعکاس صفحه نمایش بی سیم

Miracast یک پروتکل نمایش بی سیم است که از قبل نصب شده و برای استفاده در جدیدترین دستگاه های اندروید و ویندوز در دسترس است. Miracast به صراحت برای انعکاس نمایشگر دستگاه های تلفن همراه به تلویزیون ایکس ویژن بدون استفاده از اتصال HDMI ایجاد شده است.

به دنبال یک برنامه یا تنظیمات نمایشگر باشید که به انعکاس صفحه نمایش، پخش صفحه یا نمایش بی سیم اشاره می کند تا تعیین کنید آیا دستگاه شما با Miracast سازگار است یا خیر. نمایشگر تلفن‌ها، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌هایی که از Miracast پشتیبانی می‌کنند ممکن است در تلویزیون ایکس ویژن‌های پشتیبانی‌کننده Miracast به اشتراک گذاشته شوند. یک آداپتور نمایش بی سیم دارای Miracast که به پورت HDMI رایگان تلویزیون ایکس ویژن شما متصل می شود، یک جایگزین است. دستگاه های اپل که از فناوری صفحه نمایش بی سیم خود به نام AirPlay استفاده می کنند، با Miracast ناسازگار هستند.

پاکسازی سد راه

توجه داشته باشید که منوی تنظیمات سریع در برخی از تلفن ها شامل گزینه cast دکمه نیست. اگر گزینه میانبر در گوشی شما وجود ندارد، تسلیم نشوید. معلوم نیست چرا با استفاده از برنامه Home، همچنان می توانید گوشی خود را آینه کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تلویزیون QD QLED معروف به کوانتوم دات چیست

به خاطر داشته باشید که هر زمان که صفحه نمایش خود را انعکاس می دهید همه چیز روی صفحه تبلت یا تلفن شما نیز روی تلویزیون ایکس ویژن ظاهر می شود. این شامل همه هشدارها و اعلان ها می شود. در نتیجه، توصیه می‌شود برای کاهش وقفه‌ها از Do Not Disturb استفاده کنید. علاوه بر این، به اجرای بازی‌های آهسته‌تر پایبند باشید و از بازی‌های سخت‌تر مانند Fortnite اجتناب کنید، زیرا ممکن است هنگام ارسال محتوا، تاخیر قابل توجهی بین تلفن و تلویزیون ایکس ویژن شما وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »