نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل دقیق نبودن تخمین باتری تبلت ایکس ویژن

دقیق نبودن تخمین باتری تبلت ایکس ویژن / به نظر می رسد، تبلت ایکس ویژن هرگز نمی دانند دقیقا چند ساعت از انرژی باقی مانده است. تخمین ممکن است از دو ساعت به پنج ساعت افزایش یابد و سپس به یک ساعت کاهش یابد. حتی بدتر از آن، باتری ممکن است به طور ناگهانی بدون هشدار خاموش شود.

دقیق نبودن تخمین باتری تبلت ایکس ویژن

دستگاه شما فقط بر اساس استفاده فعلی شما حدس می زند

باتری دستگاه شما وقتی کارهای سخت تری انجام می دهد سریعتر خالی می شود. تنها کاری که تبلت ایکس ویژن شما می‌تواند انجام دهد این است که سرعت تخلیه باتری آن در چند دقیقه گذشته را بررسی کند و حدس بزند. بنابراین حتی اگر 100٪ باتری شما باقی مانده باشد، بسته به میزان سختی رایانه شما در حال حاضر، تعداد ساعات تخمینی متفاوتی را مشاهده خواهید کرد.

برای مثال، اگر تبلت ایکس ویژن را کم نور کنید و در وب بگردید، ممکن است عمر باتری ده ساعت را تخمین بزند. روشنایی صفحه نمایش را به حداکثر برسانید و یک بازی رایانه شخصی سخت را راه اندازی کنید، و این تخمین ممکن است دو ساعت شود.

این فقط یک پیش بینی است اگر تخمین پایینی را مشاهده کردید، می‌توانید با کاهش شارژ باتری، عمر باتری خود را بیشتر کنید. اگر تخمین بالایی می بینید، اگر به شدت شروع به استفاده از سخت افزار خود کنید، به این چند ساعت نخواهید رسید.

این تخمین همچنین می تواند بر اساس کاری که رایانه شما در پس زمینه انجام می دهد، نوسان داشته باشد. به عنوان مثال، ویندوز ممکن است به‌روزرسانی‌هایی را نصب کند – که از منابع CPU بیشتری استفاده می‌کند، باتری باتری را سریع‌تر تخلیه می‌کند و تخمین را کاهش می‌دهد. حتی اگر فقط در حال مرور وب هستید، برخی از وب سایت ها – به خصوص آنهایی که تبلیغات ویدیویی دارند – از منابع سیستم بیشتری نسبت به سایرین استفاده می کنند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دکمه دستگاه صوتی و تصویری

به عبارت دیگر، دستگاه شما بر اساس میزان فعلی تخلیه باتری تخمین می زند. این شبیه به این است که چرا نوارهای پیشرفت می توانند بسیار نادرست باشند. نمی تواند آینده را پیش بینی کند، فقط بر اساس شرایط فعلی حدس می زند.

اگر باتری بدون هشدار از بین برود، نمی داند چقدر آب دارد

باتری ها با استفاده از آنها دچار فرسودگی و پارگی می شوند. این امر باعث کاهش سلامت آنها می شود. به عبارت دیگر، آنها قدرت زیادی را در اختیار نخواهند داشت.

سخت افزاری که میزان ظرفیت باقیمانده باتری را بررسی می کند ممکن است تخمین نادرستی داشته باشد، به همین دلیل است که وقتی سیستم عامل هنوز 10٪ یا حتی 20٪ از باتری باقی مانده را گزارش می کند ممکن است دستگاه بمیرد.

برخی از دستگاه ها در درک میزان قدرت آنها بهتر هستند. مدار روی خود باتری به طور کلی ظرفیت و سلامت باتری را به سیستم عامل گزارش می دهد. اما، اگر متوجه شدید که وقتی سیستم عامل 20٪ یا 10٪ از عمر باتری باقی مانده است، دستگاه شما از بین می رود، ممکن است باتری نیاز به کالیبراسیون مجدد داشته باشد.

می‌توانید باتری را با خالی کردن آن قبل از شارژ کردن به ظرفیت کامل، دوباره کالیبره کنید. این باعث نمی شود باتری بیشتر دوام بیاورد، اما به سخت افزار کمک می کند تا بفهمد باتری چقدر ظرفیت باقی مانده است و تخمین های دقیق تری انجام دهد.

تقریباً در هر دستگاهی نیز می‌توانید سلامت و ظرفیت باتری خود را بررسی کنید. در ویندوز، می‌توانید یک گزارش سلامت باتری ایجاد کنید که «ظرفیت طراحی» باتری شما هنگام ورود از کارخانه و «ظرفیت شارژ کامل» را که در حال حاضر دارد به شما نشان می‌دهد. ظرفیت شارژ کامل فعلی به دلیل خراب شدن باتری کمتر از ظرفیت طراحی اولیه خواهد بود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  راهکارهای رفع سیاهی صفحه در تبلت ایکس ویژن

نحوه راه اندازی مجدد تبلت ایکس ویژن اندروید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + ده =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »