نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع تاخیر هنگام بازی چند نفره آنلاین

 تاخیر هنگام بازی چند نفره / وقتی در حال صحبت از استراتژی برای تسلط بر بازی های چند نفره آنلاین هستید، ممکن است یکی از مهمترین چیزها را در نظر نگیرید: کاهش تاخیر بازی. زیرا زمانی که بازی شما تاخیر می‌کند یا ثابت می‌شود، یا به این دلیل که سرعت اینترنت شما کم است یا به این دلیل که یکی از اعضای خانواده شما در حال ایجاد تداخل در شبکه با پخش فیلم است، ماموریت بازی شما در نهایت با شکست مواجه می‌شود.

از کمک به حل مشکلات پهنای باند در خانه تا تعمیر کنسول بازی، ما می توانیم آن را برطرف کنیم. در مقاله باید در مورد بهبود اتصال کلی اینترنت خود برای بازی های آنلاین بدانید تا از تاخیر خلاص شوید، پینگ را برطرف کنید و تأخیر را کاهش دهید.

چرا هنگام بازی آنلاین وای فای تاخیر دارد؟

هنگام اجرای بهترین بازی‌های آنلاین، وای‌فای بر اساس دو عامل، با تاخیر مواجه می‌شود: پهنای باند شما، یعنی مقدار داده‌ای که می‌توان در یک زمان منتقل کرد (هر چه تعداد بیشتر باشد، بهتر) و پینگ شما، که مدت زمان طول می‌کشد. درخواست های شبکه شما برای دسترسی و سپس بازگشت از سرور (هر چه تعداد کمتر باشد، بهتر است).

برخی از بازی‌های آنلاین می‌توانند فشار زیادی بر شبکه شما وارد کنند، که می‌تواند باعث کاهش سرعت شبکه و افزایش پینگ شود – که اساساً بهترین سناریو برای ایجاد تاخیر در بازی شما است.

تداخل شبکه نیز می تواند باعث تاخیر شود. این زمانی است که سایر دستگاه‌های اطراف نیز که از Wi-Fi شما استفاده می‌کنند، اتصال کنسول بازی شما را مختل می‌کنند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع مشکل کار نکردن مدیا پلیر ویندوز 11

 تاخیر هنگام بازی چند نفره

اگر مشکوک هستید که تداخل باعث ایجاد مشکل برای شبکه شما می شود، این نکات را امتحان کنید:

  • روتر / دستگاه های خود را به منطقه دیگری در خانه خود منتقل کنید
  • تنظیمات کانال Wi-Fi شبکه خود را از باند 2.4 گیگاهرتز به باند 5 گیگاهرتز تغییر دهید. می توانید گزینه انجام این کار را در تنظیمات پیشرفته شبکه Wi-Fi خود پیدا کنید.
  • بهترین راه حل؟ در صورت امکان، به جای اتکا به شبکه Wi-Fi، دستگاه بازی خود را مستقیماً با استفاده از کابل اترنت به روتر خود متصل کنید.

بهترین سرعت اتصال برای بازی آنلاین چیست؟

حداقل سرعت شبکه برای بازی های آنلاین به طور کلی بسیار پایین است – هر دو شبکه پلی استیشن و ایکس باکس لایو فقط به دانلود 3 مگابیت در ثانیه و آپلود 0.5 مگابیت در ثانیه نیاز دارند.

اما حداقل نیازها بهترین تجربه ممکن را نشان نمی دهند و اتصالات Wi-Fi همیشه می توانند کمی ناپایدار باشند. برای بهترین اتصال، توصیه می کنیم کنسول بازی خود را از طریق اتصال اترنت با سرعت 80-100 مگابیت در ثانیه – 1 گیگابیت بر ثانیه متصل کنید.

چگونه سرعت وای فای خود را تست کنید

وب‌سایت‌هایی مانند Speedtest.net به شما این امکان را می‌دهند که سرعت وای‌فای خود را در یک مرحله آسان بررسی کنید – به سادگی به سایت بروید و روی «Go» در وسط صفحه کلیک کنید. خودشه! سایت همه کارها را برای شما انجام می دهد.

هنگام آزمایش سرعت اتصال شبکه خود، مهم است بدانید که آزمایشات فقط نحوه اتصال شما را در آن لحظه نشان می دهد. قدرت شبکه شما متفاوت است، به خصوص زمانی که از طریق Wi-Fi متصل هستید. حتی یک افت موقت قدرت شبکه ممکن است منجر به تاخیر در بازی شما شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعداد مناسب پورت HDMI در تلویزیون ایکس ویژن

اهمیت پینگ برای بازی های آنلاین چقدر است؟

پینگ نقش مهمی در بازی های سریع بازی می کند. زمان پینگ شما (یا تأخیر، که در میلی ثانیه اندازه گیری می شود) مدت زمانی است که یک درخواست از شبکه شما طول می کشد تا به سرور برسد و از آن بازگردد.

شخصیت بازی خود و شیئی را برای کاراکتر خود تصور کنید تا با آن تعامل داشته باشید. وقتی دکمه‌ای را فشار می‌دهید تا با آن شی تعامل داشته باشید، مدت زمانی که طول می‌کشد شخصیت شما به دکمه‌ای که فشار داده‌اید واکنش نشان دهد، تأخیر شماست.

در بازی های آنلاین چند نفره رقابتی، زمان پینگ بازیکنان می تواند تعیین کند که چه کسی برنده و چه کسی بازنده است. با این حال، در بازی‌های با سرعت پایین‌تر، پینگ شما نقش مهمی در تجربه کلی بازی شما نخواهد داشت.

3 نکته برای کاهش تاخیر یا تاخیر در اجرای بازی های آنلاین با کیفیت بالا

  • برای کاهش تداخل شبکه، از اتصال Wi-Fi به اتصال اترنت سوئیچ کنید. اگر اتصال اترنت ممکن نیست، کانال Wi-Fi خود را به باند 5 گیگاهرتز تغییر دهید و دستگاه بازی خود را تا حد امکان به روتر خود نزدیک کنید.
  • مطمئن شوید که پهنای باندی برای صرفه جویی دارید. بازی در حالی که افراد دیگر در خانه شما فشار زیادی را بر شبکه شما وارد می‌کنند (با انجام کارهایی مانند پخش ویدیوهای 4k، دانلود فایل‌های بزرگ یا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری) ممکن است بر تجربه بازی شما تأثیر منفی بگذارد. هرچه شبکه شما قوی‌تر باشد، می‌تواند همزمان فعالیت‌های بیشتری را انجام دهد.
  • برخی از بازی ها به شما امکان می دهند سروری را که به آن متصل می شوید انتخاب کنید. اگر می توانید، به نزدیک ترین سرور ممکن متصل شوید تا تاخیر خود را کاهش دهید.
این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع مشکلات ویندوز 10

اختلالات متداول در کنترلر ایکس باکس وان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + بیست =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »