نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل Monitor Ghosting در مانیتور

مشکل Monitor Ghosting چیست؟

مشکل Monitor Ghosting/ در حالی که تصویر یک روح ممکن است چیزی ناراحت کننده را به ذهن متبادر کند، شبح مانیتور ایکس ویژن ترسناک نیست. بنابراین نه، شما نیازی به داشتن Ghostbusters در شماره گیری سریع ندارید. این در واقع یک مشکل رایج مانیتور ایکس ویژن است. برای اینکه بدانیم چگونه شبح مانیتور ایکس ویژن را برطرف کنیم، با درک اینکه چرا دقیقاً آن تصاویر ماورایی روی صفحه نمایش شما باقی می مانند و تعدادی راه حل بالقوه شروع می کنیم.

شبح مانیتور ایکس ویژن چیست؟

شبح مانیتور ایکس ویژن زمانی اتفاق می افتد که یک مصنوع تصویر به صورت دنباله ای از پیکسل ها در پشت یک جسم متحرک ظاهر می شود، تقریباً مانند یک تاری حرکت. این به عنوان شبح نامیده می شود زیرا ردی از تصویر ایجاد می کند که شبیه یک روح است.

بر خلاف افکت های مشابه مانند حفظ تصویر یا سوختن مانیتور ایکس ویژن، شبح مانیتور ایکس ویژن باعث ایجاد اثرات دائمی بر روی مانیتور ایکس ویژن شما نمی شود. با این حال، هنوز هم بسیار آزاردهنده است، مخصوصاً هنگام اجرای بازی های گرافیکی بالا یا شوترهای آنلاین. و چه LED یا LCD داشته باشید، شبح‌سازی می‌تواند روی شما تأثیر بگذارد.

مشکل Monitor Ghosting

دلایل متعددی وجود دارد که چرا شبح مانیتور ایکس ویژن رخ می دهد، از جمله کابل مانیتور ایکس ویژن معیوب، تنظیمات مانیتور ایکس ویژن بهینه نشده، و حتی سایر دستگاه هایی که در اتصال مانیتور ایکس ویژن به رایانه تداخل دارند.

چه چیزی باعث ایجاد شبح مانیتور ایکس ویژن می شود؟

شبح مانیتور ایکس ویژن به دلیل زمان پاسخ آهسته مانیتور ایکس ویژن نسبت به آنچه روی صفحه اتفاق می افتد ایجاد می شود. از بین انواع مانیتور ایکس ویژن LCD، یک مانیتور ایکس ویژن شبح به احتمال زیاد یک پنل VA است زیرا زمان پاسخگویی آنها در مقایسه با انواع پنل TN یا IPS کمتر است. با این حال، این بدان معنا نیست که همه پانل های مانیتور ایکس ویژن VA باعث ایجاد شبح مانیتور ایکس ویژن می شوند. در واقع، شبح مانیتور ایکس ویژن لزوماً توسط پنل مانیتور ایکس ویژن ایجاد نمی شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تست وضوح صفحه نمایش کامپیوتر

ghosting در بازی چیست؟

شبح مانیتور ایکس ویژن رایج ترین و شاید مشمئز کننده ترین در بازی است. چه در حال عبور از مناظر علمی تخیلی Cyberpunk 2077 باشید و چه در Call of Duty: Black Ops Cold War دشمنان را از بین ببرید، شبح‌سازی مانیتور ایکس ویژن می ‌تواند باعث ایجاد اعوجاج‌ هایی شود که تجربه بازی شما را ضعیف می ‌کند. در بازی، شبح‌ سازی مانیتور ایکس ویژن می ‌تواند باعث خستگی چشم شود و با ایجاد تصاویری که روی هم قرار گرفته ‌اند، بازی شما را خراب کند.

اغلب اوقات، اگر متوجه ردپای تار پیکسل‌ ها در دنیای بازی خود می‌ شوید، اما پس از خاموش کردن بازی متوجه این اثرات نمی ‌شوید، دلیل آن شبح ‌سازی مانیتور ایکس ویژن است. به احتمال زیاد هنگام انجام بازی ‌های اکشن، بازی های ورزشی و تیراندازی اول شخص رخ می ‌دهد، زیرا شبح‌ سازی مانیتور ایکس ویژن زمانی اتفاق می ‌افتد که چندین شی با حرکت سریع روی صفحه وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »