نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سیر تا پیاز تعمیر تبلت ایکس ویژن

تعمیر تبلت ایکس ویژن

در این مقاله قصد داریم نحوه تعمیر تبلت ایکس ویژن را به شما آموزش دهیم. خاموش کردن تبلت ایکس ویژن و راه اندازی مجدد آن همیشه محل خوبی برای شروع است، اما شاید برای مشکل خاص شما کارساز نبود. آیا مشکلات تبلت ایکس ویژن اندرویدی شما اخطار می دهد “تبلت ایکس ویژن من را تعمیر کنید!!”؟ در ادامه با مشکلات رایج تبلت ایکس ویژن اندرویدی و نحوه رفع آنها آشنا شوید.

تعمیر تبلت ایکس ویژن

روشن یا خاموش نمی شود

گاهی اوقات تبلت ایکس ویژن اندروید فقط یخ می‌زند و از روشن یا خاموش شدن خودداری می‌کند. وقتی این اتفاق می افتد، فشار دادن دکمه قفل صفحه کاری را که باید انجام دهد انجام نمی دهد.

اگرچه یک راه حل برای این وجود دارد. کافی است کلید پاور و قفل را همزمان فشار دهید و 8 ثانیه نگه دارید. این مانند بک آپ روشن/خاموش برای زمانی است که نسخه واقعی کار نمی کند.

مشکلات برنامه

گاهی اوقات برنامه هایی که استفاده می کنیم آنطور که می خواهیم کار نمی کنند. گاهی اوقات ممکن است کل صفحه ثابت شود یا برنامه از خاموش شدن خودداری کند. گاهی اوقات به شما هشدار می دهد که برنامه کار نمی کند، و گاهی اوقات این کار را نمی کند.

اگر هشداری دریافت کردید که برنامه در حال کار است، فقط دکمه Force Close را فشار دهید تا برنامه خاموش شود. چند ثانیه صبر کنید، آن را دوباره باز کنید و باید دوباره به حالت عادی کار کند. برای بستن اجباری یک برنامه، فقط باید آن را در منوی چند وظیفه ای به سمت چپ بکشید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  نحوه بازنشانی تبلت ایکس ویژن

اگر این کار نمی کند، و اگر برنامه همچنان خراب می شود، ممکن است مشکل دیگری باعث این مشکل شود. توسعه‌دهندگان به‌روزرسانی‌هایی را برای برنامه‌شان منتشر می‌کنند تا همیشه آن را بهبود ببخشند، و اگر به‌روزرسانی‌های خودکار را روشن نکرده‌اید، ممکن است لازم باشد به‌صورت دستی وارد برنامه شده و برنامه را به‌روزرسانی کنید.

اگر نسخه قدیمی‌تری از برنامه را اجرا می‌کنید، به همین دلیل است که برنامه شما به درستی کار نمی‌کند. اگر واقعاً دلیل این است، نصب به روز رسانی باید این مشکل را برطرف کند.

پخش موسیقی متوقف نمی شود

این موضوع می تواند واقعاً به سرعت آزاردهنده شود. اگر در حال پخش موسیقی بودید و اکنون به نظر نمی‌رسد در حالی که می‌خواهید کارهای دیگری را روی رایانه لوحی انجام دهید نمی‌توانید آن را خاموش کنید، چند کار وجود دارد که می‌توانید انجام دهید.

ممکن است لازم باشد به برنامه برگردید و سعی کنید مکث یا توقف را فشار دهید. می توانید از طریق برنامه، در صفحه قفل و گاهی اوقات در ناحیه اعلان خود به کنترل های پخش دسترسی پیدا کنید. اگر این کار نکرد، می‌توانید برنامه را خاموش کنید، و اگر کار نکرد، می‌توانید رایانه لوحی خود را مجدداً راه‌اندازی کنید.

در حالت پرتره گیر کرده است

شاید بخواهید فیلم یا برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را در رایانه لوحی خود تماشا کنید، اما نمی توانید آن را از جهت گیری عمودی به افقی تغییر دهید. برخی از برنامه‌ها فقط توانایی انجام این کار را ندارند، بنابراین مطمئن شوید که برنامه یکی از آن‌ها نباشد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تمیز کردن تلویزیون ایکس ویژن

اما اگر یکی از آن برنامه ها نیست، سپس به تنظیمات بروید و مطمئن شوید که قفل جهت روشن نیست. گاهی اوقات افراد وقتی از دستگاه خود در حالت دراز کشیدن استفاده می‌کنند، این را روشن می‌کنند، بنابراین مجبور نیستند بین جهت‌گیری جابجا شوند. اگر قفل چرخشی را خاموش کنید، صفحه باید بتواند به حالت افقی حرکت کند.

مشکلات W-Fi

گاهی اوقات ممکن است مشکل رایانه لوحی شما فقط به این دلیل باشد که به Wi-Fi متصل نیست. اگر به نظر می رسد مشکل شما این است و به هر دلیلی نمی توانید آن را به وصل کنید، حالت هواپیما را برای حدود سی ثانیه تا یک دقیقه روشن کنید، آن را خاموش کنید و سپس دوباره سعی کنید به Wi-Fi متصل شوید. انجام این کار بدون نیاز به راه اندازی مجدد کل دستگاه، وای فای را بازنشانی می کند.

جنبه لمسی صفحه لمسی کار نمی کند

وقتی صفحه لمسی روی رایانه لوحی شما کار نمی کند، واقعاً نمی توانید از آن استفاده کنید. این یک مشکل بزرگ است و ممکن است از خود بپرسید که اگر نمی توانید صفحه نمایش را لمس کنید، چگونه باید آن را برطرف کنید؟ اگر تبلت ایکس ویژنتان افتاد یا تبلت ایکس ویژن از روی میز افتاد و صفحه نمایش ترک خورد، ممکن است مجبور شوید آن را تعمیر کنید.

اگر صفحه نمایش آسیبی ندیده باشد، حداقل اینطور نیست، ممکن است مجبور شوید تبلت ایکس ویژن خود را شارژ کنید. گاهی اوقات اگر باتری کم باشد، تبلت ایکس ویژن نمی تواند با حداکثر توانایی خود کار کند. وصل کردن تبلت ایکس ویژن به برق و اجازه دادن به شارژ برای مدت کوتاهی ممکن است به شما امکان دهد دوباره از صفحه لمسی استفاده کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  وصل تلفن بی سیم به تلویزیون

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: راهکارهای رفع سیاهی صفحه در تبلت ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 6 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »