نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت زوم شدن دسکتاپ کامپیوتر

زوم شدن دسکتاپ کامپیوتر. وضوح صفحه، نمایش نمادها و ذره بین ویندوز ابزارهایی هستند که روی دسکتاپ بزرگنمایی می کنند و آیکون ها را بزرگتر از حد معمول نشان می دهند. این ابزارها برای بهبود نمایش مانیتور با خوانا کردن تصاویر و متن طراحی شده اند، بنابراین بهترین تنظیمات سفارشی را برای به حداکثر رساندن نمایش ارائه می دهند.

چه بخواهید زوم شده را در دسکتاپ حفظ کنید یا تنظیمات نمایشگر را تنظیم کنید، مایکروسافت راه هایی برای تنظیم تنظیمات نمایش دسکتاپ به دلخواه شما ارائه می دهد. این می تواند وضوح صفحه نمایش، اندازه نماد دسکتاپ یا تنظیمات بزرگنمایی ذره بین در ویندوز شما را تغییر دهد.

زوم شدن دسکتاپ کامپیوتر

ابزار Windows Magnifier Tool در زوم شدن دسکتاپ کامپیوتر

اگر تصاویر روی دسکتاپ بزرگتر از حد معمول هستند، مشکل می تواند تنظیمات زوم در ویندوز باشد. به طور خاص، Windows Magnifier به احتمال زیاد روشن است. مایکروسافت توضیح می دهد که ابزار Windows Magnifier در درجه اول برای بزرگ کردن قسمت های خاصی از صفحه نمایش برای افزایش خوانایی طراحی شده است. این بخشی از مرکز دسترسی آسان در رایانه ویندوزی است.

Windows Magnifier به سه حالت تقسیم می شود: حالت تمام صفحه، حالت لنز و حالت Docked. اگر ذره بین روی حالت تمام صفحه تنظیم شود، کل صفحه بزرگنمایی می شود. اگر دسکتاپ زوم شده باشد، سیستم عامل شما به احتمال زیاد از این حالت استفاده می کند.

اگر نمی خواهید از Windows Magnifier استفاده کنید، با فشار دادن کلیدهای “Windows” و “Esc” به طور خودکار آن را غیرفعال می کنید. اگر به مرکز «سهولت دسترسی» در برنامه تنظیمات ویندوز بروید، می‌توانید ذره‌بین را سفارشی کنید و گزینه‌هایی مانند سطح زوم، اندازه لنز و افزایش بزرگ‌نمایی را تغییر دهید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تغییر رزولوشن مانیتور ایکس ویژن

بررسی وضوح صفحه نمایش

وضوح صفحه نمایش به پیکسل ها اشاره دارد، که هزاران نقطه هستند که آنچه را که روی صفحه نمایشگر شما نمایش داده می شود، تشکیل می دهند. به طور کلی، هرچه وضوح بالاتر باشد، تصاویر و متن واضح تر و واضح تر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند. رزولوشن در مانیتورهای مختلف متفاوت است. هر چه مانیتور بزرگتر باشد، رزولوشن آن نیز بالاتر است.

تنظیم سطح وضوح در رایانه شما کمتر از حداکثر وضوح پشتیبانی شده توسط مانیتور معمولاً نمادهای بزرگتری را روی دسکتاپ نمایش می دهد. وضوح پایین تصاویر را بزرگ می کند. با این حال، اگر سطح وضوح مطابق با تنظیمات توصیه شده بر روی مانیتور تنظیم شود، تصاویر و متن آنقدر واضح نیستند.

مایکروسافت می گوید که تنظیم وضوح صفحه نمایش با استفاده از تنظیمات «نمایش» در برنامه تنظیمات ویندوز، کیفیت نمایش را بهبود می بخشد.

تنظیمات اندازه نماد در زوم شدن دسکتاپ کامپیوتر

ویندوز گزینه هایی را برای بزرگنمایی آیکون ها در دسکتاپ فراهم می کند. نمای نمادها به دسته‌های نمادهای بزرگ، نمادهای متوسط ​​و نمادهای کلاسیک تقسیم می‌شوند. اگر نمادهای روی دسکتاپ بزرگتر به نظر می رسند، نمای آنها در حال حاضر روی “نمادهای بزرگ” تنظیم شده است.

اگر می خواهید اندازه آیکون ها را کاهش دهید، با کلیک راست روی دسکتاپ و انتخاب “View” اندازه آیکون ها نمایش داده می شود. اندازه ای کمتر از تنظیم فعلی را انتخاب کنید که نمادها را کوچک می کند. از طرف دیگر، فشار دادن و نگه داشتن دکمه “Ctrl” روی دسکتاپ و اسکرول کردن روی ماوس به سمت پایین آیکون ها را بزرگنمایی می کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  7 راه برای رفع خطوط سیاه روی مانیتور ایکس ویژن

نکاتی برای بهینه سازی نمایشگر

وضوح و وضوح صفحه در مانیتورهای مختلف متفاوت است. به طور کلی، مانیتورهای صفحه تخت تصاویر با کیفیت بالاتری نسبت به مانیتورهای قدیمی CRT نشان می دهند. اکثر مانیتورهای امروزی حداقل رزولوشن 1280 در 720 پیکسل را حفظ می کنند که یک صفحه نمایش با وضوح بالا است. قبل از استفاده از ویژگی هایی مانند ذره بین ویندوز یا تغییر تنظیمات نمایشگر، برای کسب اطلاعات در مورد بهترین تنظیمات نمایشگر برای بهینه سازی نمایش، به دفترچه راهنمای مانیتور یا مستندات خود مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: عیب یابی تصویر تار تلویزیون ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + سیزده =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »