نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عیب یابی گیم بوی میکرو (Game Boy Micro) نینتندو

عیب یابی گیم بوی میکرو (Game Boy Micro) نینتندو

 

  • مشکلات صفحه نمایش

ترک خوردگی صفحه

گیم بوی میکرو از صفحه قابل تعویض دارای پنجره پلاستیکی استفاده می کند که بر روی صفحه LCD سیستم قرار می گیرد.اگر LCD بدون نقص است، و فقط کاور پلاستیکی شکسته شده است، در اینصورت سیستم خدمات مشتری نینتندو را برای تعمیرات ارسال نمی کند. میکرو بوی بازی دارای دو صفحه اضافی است که می توان از آنها استفاده کرد. متاسفانه، نینتندو صفحات جایگزین را نمی فروشد.

 

ظاهر شدن خطوط بر روی صفحه در زمان بازی

اگر در طول بازی خطوطی بر روی صفحه ظاهر شد، این احتمال وجود دارد که قطعاتی که تصویر را ایجاد می کنند آسیب دیده باشند. این مورد در صورتی اتفاق می افتد که صفحه میکرو بوی بازی افتاده باشد و یا ضربه دیده باشد. اگر صفحه این خطوط را از طریق تصویر بازی نشان دهد، در اینصورت دستگاه باید تعمیر شود. ضمانت نینتدو شامل آسیب فیزیکی (هر گونه صدمه ناشی از سقوط یا ضربه) نمی باشد. اگر گیم بوی نیاز به تعمیر/ تعویض بموجب آسیب فیزیکی داشته باشد، و ضمانت نیز هنوز دارد، با بخش خدمات مشتری نینتندو تماس بگیرید.

 

ایجاد ترک هایی بر روی صفحه

مشابه با صفحه ترک خورده، آسان ترین راه برای حل این مشکل اینست که کاور صفحه پلاستیکی را تعویض کرد. با اینحال اگر ترک هایی بر روی نمایشگر LCD وجود دارند در اینصورت باید تعویض شود. طبق گفته نینتدو، هر گونه آسیب به نمایشگر LCD شامل آسیب فیزیکی شده و تحت ضمانت نمی باشد. با خدمات مشتری تماس گرفته و درخواست گیم بوی دیگری کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  چرا PS4 من به صدا در می آید؟

 

صفحه تاریک است

اگر صفحه گیم بوی میکرو تاریک است، ساده ترین راه تغییر روشنایی صفحه می باشد. برای اینکار، دکمه L در لبه بالا و چپ میکرو بوی را نگهداشته و سوئیچ صدا/ روشنایی را بالا یا پایین برده تا اینکه تصویر مشاهده شود. همچنین اگر گیم بوی را در روشنایی بازی می کنید، روشنایی صفحه را کم کنید. اگر هیچیک از این موارد به حل مشکل کمک نکنند در اینصورت باید یم بوی را تعمیر کرد. با خدمات مشتری نینتندو تماس گرفته تا گزینه های احتمالی تعمیر را نشان دهد.

 

  • مشکلات بازی

بازی شروع نمی شود

فقط بازی های پیشرفته گیم بوی در گیم بوی میکرو اجرا می شوند. گیم بوی اصلی، پاکت گیم بوی و گیم بوی کالر اجرا نمی شوند. گیم پک را کاملا وارد کنید. گیم بوی را خاموش نموده و گیم پک را ازنظر وجود کثیفی بررسی کنید. کارتیج را با لوگوی بازی در و جدا از صفحه وارد نموده و کارتریج را فشار دهید تا اینکه کاملا در جای خود قرار بگیرد.

 

  • مشکلات باتری

دکمه های شروع و انتخاب قرمز هستند

دکم های شروع و انتخاب زمانی قرمز می شوند که برق سیستم پایین باشد. دستگاه را قبل از استفاده شارژ کنید بویژه اگر که روشنایی صفحه یا صدا تغییر کرده باشد. علائم  LED دکمه شروع و انتخاب زمانی آبی است که دستگاه کاملا شارژ باشد. اگر LED ها پس از شارژ ۲ و نیم ساعته هنوز قرمز هستند، از آداپتور AC دیگری استفاده کنید تا مطمئن شوید که مشکل از آداپتور است.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیر لباسشویی ایکس ویژن

 

دکمه های شروع و انتخاب روشن نمی شوند

اگر بتری شارژ دارد، LED ها زمانی که دستگاه به اداپتور AC متصل است روشن نمی شوند. بازی را بدون اداپتور AC به مدت ۱۰ ۱۵ دقیقه اجرا کرده، سپس آداپتور AC را وصل کرده و تست کنید که چراغ ها روشن هستند. دستگاه برقی دیگری را به خروجی متصل کرده و متوجه شوید که مشکل از خروجی است.

 

شارژ تا درصدی که باید باشد تمام می شود

باتری را تقریبا ۱۰ ساعت شارژ کنید. اگر باتری سریعا تمام می شود، پس باتری ممکن است به پایان چرخه عمر خود (حدود ۵۰۰ شارژ) رسیده باشد. علائم آسیب فیزیکی آداپتور AC را چک کنید (مانند کیس پلاستیکی شکسته، سیم های منقطع). اگر هیچ آسیبی وجود ندارد، باتری را تعویض کنید. آداپتور AC را از دیوار قطع کرده و چک کنید که برق به سرعت خاموش می شود. این مورد درصورتی مشخص می شود که مشکل ناشی از باتری قابل شارژ یا چیز داخلی در گیم بوی میکرو باشد.

 

  • مشکلات صدا

کیفیت صدای یک بازی بد است

اگر مشکل کیفیت صدا فقط در یک بازی وجود دارد، به لیست بازی های خاص نینتندو مراجعه کرده که مشکلات رایج گیم بوی میکرو را نشان می دهد.

 

هیچ صدایی از گیم بوی شنیده نمی شود

صدای گیم را تنظیم کنید. در لبه چپ دستگاه، سوئیچ “صدا/ روشنایی” را زده تا اینکه صدا در سطح موردنظر تنظیم شود.

 

هدفون کار نمی کند

مطمئن شوید که جک هدفون کاملا در پورت هدفون قرار گرفته است. گر صدا از اسپیکر میکرو خارج می شود، هدفون دیگری را امتحان کنید. اگر دومین هدفون نیز کر نمی کند پس مشکل می تواند از گیم بوی باشد که باید تعمیر شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  10 دلیل اصلی برای هنگ کردن کامپیوتر

 

  • مشکلات دکمه

دکمه های چسبناک

اگر دکمه ها پس از فشار دادن چسبناک شدند، انها را تمیز کرده تا اینکه هیچ کثیفی یا ذراتی در حفره های آن وجود نداشته باشد. اگر مشکل همچنان وجود داشت، دکمه ها ممکن است شکسته شده باشد و یا قابل استفاده نیستند. در این مورد، دکمه ها باید تعویض شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − یک =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »