نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فناوری Ambilight در تلویزیون های LCD ایکس ویژن

رفع مشکلات فناوری Ambilight در تلویزیون های ایکس ویژن

فناوری “Ambilight” منحصر به برند تلویزیون های LCD ایکس ویژن است. این شرکت می گوید این فناوری “نور محیط” را در تجربه مشاهده به ارمغان می آورد و باعث می شود صفحه بزرگتر به نظر برسد و چشم بینندگان را آرامش بخشد.

عیب یابی عمومی

اگر با تلویزیون ایکس ویژن که دارای Ambilight است مشکل دارید، می توانید اکثر مشکلات را با مراحل عیب یابی اساسی حل کنید. برای رفع یا تنظیم ویژگی Ambilight، به منوی Ambilight در تلویزیون خود دسترسی پیدا کرده و تنظیمات را تنظیم کنید.

مرحله 1

مشکلات برق و اتصال را بررسی کنید. اگر چراغ برق یا نشانگر وجود ندارد، دکمه “روشن / خاموش” را فشار دهید تا مطمئن شوید که تلویزیون را روشن کرده اید. مطمئن شوید که سیم برق به تلویزیون و پریز متصل است. اگر هنوز کار نمی کند، سیم برق را به مدت 60 ثانیه از پریز برق جدا کرده و بعد از وصل مجدد دوباره برق را امتحان کنید. اگر همه اینها شکست خورد، به یک پریز برق دیگر متصل شوید.

مرحله 2

مشکلات اتصال HDMI را بررسی کنید. صفحه شما نشان می دهد که آیا این مشکل است. برای حل مشکل، ابتدا تأیید کنید که کابل HDMI دارای مجوز کار با این نوع تلویزیون است. در مرحله بعد، “Source” را در کنترل از راه دور فشار دهید تا به منبع دیگری بروید و سپس به HDMI برگردید. اگر هنوز مشکلی دارید، تلویزیون و دستگاه جانبی را ریست کنید. سرانجام، در حالی که تلویزیون و لوازم جانبی روشن هستند، کابل HDMI را جدا کرده و سپس دوباره وارد کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  ضمانت نامه تمدید شده تلویزیون

مرحله 3

مشکلات رایج صدا را آزمایش کنید. اگر نمی توانید صدایی را از یک دستگاه خارجی بشنوید، مطمئن شوید که پورت HDMI صحیح متصل شده است. یک کابل DVI-HDM را به پورت “HDMI 3” وصل کنید. همچنین از اتصال کابل صوتی اطمینان حاصل کنید. باید با پورت “DVI AUDIO IN” وصل شود. روی منبع از راه دور “Source” را فشار داده و “HDMI 3” را به عنوان منبع انتخاب کنید. اگر نمی توانید صدایی از بلندگوهای تلویزیون بشنوید، مطمئن شوید که صدا زیاد شده است و ویژگی “Mute” فعال نشده است. همچنین بررسی کنید که هیچ هدفونی به تلویزیون متصل نشده باشد.

فناوری Ambilight

مرحله 4

اگر تلویزیون شما به کنترل از راه دور شما پاسخ نمی دهد، مشکلات کنترل از راه دور را آزمایش کنید. دلایل احتمالی یا کم بودن باتری یا نصب نادرست باتری در کنترل از راه دور است. اگر باتری های شما قدرت کافی دارند و به درستی در کنترل از راه دور نصب شده اند، چراغ نشانگر تلویزیون هنگام فشار دادن دکمه ها باید چشمک بزند. اگر این کار نمی کند، تلویزیون را به مدت 60 ثانیه وصل کنید، سپس دوباره آن را وصل کنید.

مرحله 5

اطمینان حاصل کنید که فیلم ها را در قالب صحیح پخش می کنید. اگر تصویر به هر نحوی تحریف شده است، دکمه “Format” را در کنترل از راه دور فشار دهید و فرمت های مختلف را امتحان کنید. برای برخی از دستگاه های پخش DVD و سایر لوازم جانبی، باید قالب را روی خود دستگاه تنظیم کنید.

مرحله 6

اطمینان حاصل کنید که همه اتصالات ایمن و درست هستند. اطمینان حاصل کنید که تمام کابل های کامپوننت تا انتها در درگاه های صحیح کدگذاری شده یا دارای برچسب روی تلویزیون وارد شده اند. اگر از آنتن استفاده می کنید و عکس برفی دارید، مطمئن شوید که آنتن به اندازه کافی وصل شده است. در غیر این صورت، ممکن است سیگنال ضعیفی داشته باشید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  مراقبت از تابش خورشید روی تلویزیون

مرحله 7

مطمئن شوید که از کابل های مناسب برای اتصال دستگاه های خارجی استفاده می کنید. اگر از کابل های کواکسیال برای اتصال یک دستگاه خارجی استفاده می کنید و کیفیت تصویر ضعیفی دارید، به جای آن با کابل های کامپوننت یا HDMI وصل شوید.

مرحله 8

مطمئن شوید که وقتی تلویزیون را روشن می کنید، به هیچ وجه صدا و صدا در حال اتصال به کانال ها و منابع ورودی نیست. ابتدا مطمئن شوید که کانال صحیح را انتخاب کرده اید. همچنین، بررسی کنید که تلویزیون روی ورودی منبع درست تنظیم شده باشد.

مرحله 9

اگر می خواهید از کنترل از راه دور جهانی استفاده کنید، کنترل کنید که کنترل از راه دور شما با همه دستگاه ها و تلویزیون سازگار است. ممکن است همه مارک ها با یکدیگر سازگار نباشند.

تنظیمات Ambilight

مرحله 1

“Menu” را در کنترل از راه دور فشار دهید و “تنظیمات تلویزیون” و “Ambilight” را روی صفحه انتخاب کنید تا تنظیمات Ambilight را تنظیم کنید.

مرحله 2

برای روشن یا خاموش کردن ویژگی، “Ambilight” را انتخاب کنید.

مرحله 3

“Brightness” را برای تنظیم خروجی نور Ambilight انتخاب کنید.

مرحله 4

“Mode” را انتخاب کنید تا از بین چهار حالت مختلف Ambilight انتخاب کنید.

مرحله 5

“Color” را انتخاب کنید تا از بین تنظیمات رنگ از پیش تعیین شده Ambilight یا برای تنظیم رنگها بر اساس ترجیحات دلخواه خود، انتخاب کنید. برای تنظیمات سفارشی، هنگام شروع تنظیم، تنظیم “اشباع” را در قسمت “رنگ سفارشی” در بالا قرار دهید، سپس “پالت” را انتخاب کرده و با اعداد مختلف آزمایش کنید تا ترجیح خود را پیدا کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  9 دلیل خرابی تلویزیون

مرحله 6

“Balance” را برای تنظیم سطح Ambilight در هر طرف صفحه انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 13 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »