نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ویژگی های تلویزیون ۵۵XTU815

ویژگی های تلویزیون ۵۵XTU815 ایکس ویژن

ویژگی های تلویزیون ۵۵XTU815 شرکت ایکس ویژن جزوه بهترین شرکت هایی است که به تازگی در زمینه ی ساخت تلویزیون مهارت زیادی را کسب کرده است. از لحاظ ظرافت و سخت افزار، این تلویزیون بسیار کار آمد بوده است. تلویزیون ۵۵XTU815 ایکس ویژن یکی از تلویزیون های زیبایی است که توسط این شرکت ساخته شده است. در این مقاله در رابطه با این برند از تلویزیون و ویژگی های آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

طراحی و ساختار

طراحی و ساختار این تلویزیون بسیار ظریف و زیبا بوده است و همانطور که مشاهده می نمایید تمام اتصالات و کابل ها و سیم ها در نقطه ی مشخص و خاصی قرار گرفته اند که این امر زیبایی و ظرافت را چندین برابر کرده است. صفحه ی نمایشگر این تلویزیون LED بوده و دارای رزولوشن ۳۸۴۰x2160 می باشد. این قابلیت ها همه در صفحه ی نمایشگر ۵۵ اینچی جای گرفته است. این اندازه ی صفحه ی نمایشگر به راحتی می تواند در محیط های و سالن ها با اندازه های مختلف کاربردی باشد.

زاویه دید تلویزیون ۵۵XTU815 ایکس ویژن

در کنار قابلیت های تصویری همیشه بهتر است تلویزیون از زاویه دید قدرتمندی نیز برخوردار باشد. اما زاویه دید به چه معناست. اصولا زمانی که چند نفر از اعضای خانواده مقابل تلویزیون قرار می گیرند تا تلویزیون را تماشا کنند. ممکن است افراد در مکان های مختلفی قرار گیرند. در صورتی که زاویه دید تلویزیون بسیار کم باشد فقط افرادی که به طور مستقیم مقابل تلویزیون هستند رنگ ها و نور را با کیفیت مشاهده می کنند و با افزایش زاویه دید (افرادی که در کناره های تلویزیون قرار گرفته اند و نسبت به تلویزیون دارای زاویه می باشند) ممکن است رنگ ها را تیره و تاریک مشاهده نمایند و احساس کنند که کیفیت تصاویر بسیار پایین می باشد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیر تلویزیون در آپادانا

در تلویزیون زاویه دید تلویزیون۱۷۸°  درجه می باشد و به راحتی می توانید با هر درجه ای نسبت به تلویزیون ایستاده و تماشای رنگ ها و کیفیت آن ها را از دست ندهید.

قابلیت Ultra HD

این تلویزیون دارای قابلیت Ultra HD بوده است و این امر باعث شده وضوح تصاویر ۸ مگاپیکسل باشد. همچنین جالب است بدانید که اطلاعات تصویر دریافتی توسط این تلویزیون ۴ برابر تلویزیون Full HD می باشد. (تلویزیون های Full HD دارای ۲ مگاپیکسل هستند)

قابلیت HDR تلویزیون ۵۵XTU815 ایکس ویژن

در کنار پنل قدرتمند و کیفیت پیکسل ها، رنگ ها نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. به کمک قابلیت HDR تصاویر و رنگ ها با کیفیت تر، طبیعی تر و شفاف تر بوده است. همچنین رنگ هایی مث سبز و آبی قرمز نیز از عمق بیشتری برخودار است. علاوه بر این با وجود قابلیت HDR طیف وسیعی از رنگ ها در تلویزیون شما قرار گرفته است.

سیستم عامل تلویزیون ۵۵XTU815 ایکس ویژن

تلویزیون ها برای اجرای برنامه های خود نیاز به سیستم عامل دارند تا به راحتی بتوانند از طریق آن عملکرد مناسب و بهتری را داشته باشند. سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون ۵۵XTU815 ایکس ویژن اندروید می باشد و همچنین لازم به ذکر است که ورژن به کار رفته در این تلویزیون ۵٫۱ است.

قابلیت های تصویری

لازم به ذکر است که این تلویزیون به صورت اسمارت عمل می کند و دارای پردازشگر دو هسته ای می باشد. به کمک این پردازشگر تلویزیون به راحتی می تواند اطلاعات تصویری را با سرعت بیشتری تحلیل و پخش نمایید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیر تلویزیون منطقه 20

بلندگوها

لازم به ذکر است که بهتر است در کنار کیفیت تصویر، صدا نیز از کیفیت بالایی برخوردار است تا شما به راحتی بتوانید صدا را بسیار طبعی تر وزنده تر بشنوید. سیستم صوتی این تلویزیون دارای قابلیت Dolby می باشد که به راحتی می تواند به طور فراگیر صدا را پخش نمایید.

پورت های تلویزیون ۵۵XTU815 ایکس ویژن

اصولا پورت ها در سیستم های الکتریکی این امکان را به شما می دهند تا به راحتی بتوانید تمام دستگاه ها را به تلویزیون متصل نمایید. در این تلویزیون ۳  ورودی HDMI  و ۱ ورودی USB.2 و ۱ ورودی USB.3 قرار دارد. علاوه بر این قابلیت های اتصال از طریق WIFI و Screen Mirror نیز در این تلویزیون دیده می شود. قابلیت Screen Mirror این امکان را به شما می دهد تا ا زطریق اتصال بی سیم گوش همراه خود را به تلویزیون متصل نمایید و اطلاعات تصویری و صوتی را با تلویزیون به اشتراک قرار دهید.

اتصال به فضای اینترنت

از طریق WIFI یا پورت های LAN به راحتی می توانید به اینترنت متصل شوید و از طریق تلویزیون در فضای اینترنت جستجو نمایید.

 

1 دیدگاه دربارهٔ «ویژگی های تلویزیون ۵۵XTU815»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

توضیحات کامل PS5 Ray Tracing
مقالات سایت
توضیحات کامل PS5 Ray Tracing

توضیحات کامل PS5 Ray Tracing چیست؟ این مقاله به بررسی ردیابی پرتوهای PS5 می‌پردازد، از جمله هر آنچه که می‌خواهید در مورد ردیابی پرتو PS5،

ادامه مطلب »