نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پاک شدن پیام‌های متنی تبلت ایکس ویژن

پاک شدن پیام‌های متنی تبلت. اگر شما هم با مشکل پاک شدن پیام ها مواجه شدید و می خواهید این دو سوال را حل کنید. چرا پیامک های من در اندروید من خود را حذف می کنند؟ و چگونه می توان این مشکل را حل کرد و پیام های خود را بازیابی کرد؟ برای دریافت پیامک در عرض چند دقیقه می توانید راهنمای ما را دنبال کنید.

پاک شدن پیام‌های متنی تبلت

علت پاک شدن پیام های متنی

وقتی این وضعیت ناخوشایند را تجربه می کنید، اولین سوالی که به ذهنتان می رسد ممکن است این باشد: چرا تمام پیامک های من در اندروید ناپدید شدند؟ خوب، سناریوهای زیادی ممکن است به این نتیجه کمک کنند، از جمله:

  • سیستم عامل یا برنامه های قدیمی اندروید.
  • تنظیمات داده و زمان دقیق نیستند.
  • آپدیت برنامه نادرست
  • خطاهای ارتقاء سیستم عامل اندروید
  • راه اندازی مجدد دستگاه اشتباه است.
  • اشکال غیرمنتظره برنامه Google Messages.
  • شما گزینه «حذف پیام های قدیمی» را در تنظیمات پیام ها فعال کرده اید.
  • حذف تصادفی

قرارگیر پیام ها در کدام قسمت

برای یافتن پاسخ این سوال باید با مکانیسم حذف اندروید آشنا شوید. هنگامی که پیام های متنی تبلت ایکس ویژن اندرویدی خود را حذف یا گم می کنید، بلافاصله از سیستم پاک نمی شوند. در مقابل، دستگاه آنها را از پوشه اختصاص داده شده به پوشه Unallocated منتقل می کند و آنها را به عنوان Replaceable یا Deleted علامت گذاری می کند و تا زمانی که داده های جدید آنها را بازنویسی نکند همچنان در آنجا خواهند ماند. بنابراین، می توانید پیام های متنی حذف شده را در اندروید قبل از اینکه به طور کامل از تبلت  شما ناپدید شوند، بازیابی کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل نخواندن دیسک خوان ایکس باکس وان

رفع مشکل پیام های متنی من در اندروید من ناپدید شد

برای رفع خطای «پیام های متنی من در اندرویدم ناپدید شدند» می توانید به نکات زیر مراجعه کنید.

نکته 1 ریستارت کرد تبلت  اندروید

راه‌اندازی مجدد دستگاه، اشکالات ناشناخته‌ای را که به طور موقت پیام‌های متنی را در دستگاه Android شما پنهان می‌کنند، برطرف می‌کند. می توانید دکمه روشن/خاموش را فشار داده و نگه دارید تا گزینه روشن/خاموش روی صفحه ظاهر شود > روی گزینه Restart کلیک کنید > صبر کنید تا راه اندازی مجدد تمام شود. سپس، بررسی کنید که آیا پیام‌های ناپدید شده در برنامه پیام‌ها نمایش داده می‌شوند یا خیر.

نکته 2 پاک کردن کش تبلت

به تنظیمات Android بروید > روی برنامه‌ها > پیام‌ها ضربه بزنید > پاک کردن حافظه پنهان یا فضای ذخیره‌سازی را انتخاب کنید (در برخی دستگاه‌ها ممکن است داده‌ها پاک شود) > روی پاک کردن حافظه پنهان کلیک کنید > برنامه پیام‌ها را باز کنید تا بررسی کنید پیام‌ها ظاهر می‌شوند یا خیر.

نکته 3 متوقف کردن برنامه Messages

همچنین می‌توانید برنامه «پیام‌ها» را برای حل «پیام‌های متنی من در Android من ناپدید شده‌اند» مجبور کنید. مراحل به شرح زیر است:

تنظیمات Android را باز کنید > روی Apps یا Apps & Notifications کلیک کنید > Messages را پیدا کنید > دکمه توقف اجباری را فشار دهید.

نکته 4 به روز کردن برنامه پیام

اگر برنامه پیام‌ها در دستگاه شما نسخه قدیمی داشته باشد، گاهی اوقات مشکل ایجاد می‌کند. در این صورت می توانید با این مراحل اپلیکیشن Messages را آپدیت یا دوباره نصب کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  سوکت شارژ تبلت

به‌روزرسانی برنامه پیام‌ها: فروشگاه Google Play را در دستگاه Android خود راه‌اندازی کنید > روی نماد منو > برنامه‌ها و بازی‌های من > به‌روزرسانی‌ها کلیک کنید > دکمه به‌روزرسانی را در کنار برنامه پیام‌ها فشار دهید > برای پذیرش شرایط و ضوابط، روی «پذیرفتن» ضربه بزنید.

اگر برنامه پیام‌ها به‌روز است، آن را دوباره نصب کنید: فروشگاه Google Play را در تبلت ایکس ویژن Android خود باز کنید > روی نماد منو کلیک کنید > برنامه‌ها و بازی‌های من را انتخاب کنید > پیام‌ها را انتخاب کنید > حذف نصب را بزنید. پس از اتمام، آن را دوباره بر روی دستگاه خود نصب کنید.

نکته 5 بررسی تنظیمات پیام ها

در موارد دیگر، مشکل “پیام های متنی من در اندروید من ناپدید شد” ممکن است به این دلیل رخ دهد که ویژگی حذف پیام های قدیمی را فعال کرده اید.

برنامه Messages را در تبلت ایکس ویژن Android خود باز کنید و روی نماد Menu در گوشه سمت راست ضربه بزنید. سپس روی Settings کلیک کنید > تنظیمات بیشتر را انتخاب کنید > گزینه Delete old messages را خاموش کنید و گزینه های محدودیت پیام متنی و محدودیت پیام چندرسانه ای را تنظیم نکنید.

نکته 6  استفاده از برنامه پیام‌های دیگری

اگر مشکل همچنان وجود دارد، می‌توانید برای خواندن پیام‌ها به برنامه پیام‌های دیگری بروید. در تبلت ایکس ویژن Android خود، فروشگاه Google Play را باز کنید > برنامه پیام‌ها را حذف نصب کنید > سایر برنامه‌های پیام‌ها را جستجو کنید و روی دانلود در کنار مورد دلخواه کلیک کنید تا نصب شود > برنامه پیام‌های جدید را راه‌اندازی کنید تا بررسی کنید آیا همه پیام‌های متنی در آنجا نمایش داده می‌شوند یا خیر.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تنظیم صدای صوتی / گپ بازی

نکته 7 به روز کردن سیستم عامل اندروید

آخرین نسخه سیستم عامل اندروید باگ ها را برطرف کرده و عملکرد سیستم را بهبود می بخشد. برای به روز رسانی سیستم عامل اندروید به آخرین نسخه می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

روی تنظیمات Android > درباره تبلت ایکس ویژن > به‌روزرسانی نرم‌افزار کلیک کنید > روی بررسی به‌روزرسانی‌ها ضربه بزنید. اگر نسخه جدیدی وجود دارد، روی Install کلیک کنید و منتظر بمانید تا فرآیند به روز رسانی کامل شود. پس از آن، دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید و برنامه Messages را بررسی کنید تا ببینید آیا همه پیام ها در آنجا هستند یا خیر.

نکته 8 ارسال بازخورد خود برای توسعه دهنده

اگر همه ترفندهای عیب‌یابی کار نکردند، می‌توانید بازخورد را به برنامه‌نویس پیام‌ها ارسال کنید. برنامه پیام‌ها را باز کنید > روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید > راهنما و بازخورد را انتخاب کنید > ارسال بازخورد را فشار دهید > بازخورد خود را در قسمت خالی وارد کنید > روی دکمه ارسال ضربه بزنید.

پیشنهاد مطالعه: افزایش عمر باتری تبلت ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 12 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »