نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روشن نشدن تلویزیون

علت روشن نشدن تلویزیون چیست ؟

شاید بهتر است بدانید یکی از دلایل روشن نشدن تلویزیون خرابی قطعات داخلی و استفاده بیش از حد از آن می باشد که این موضوع تا حدودی می تواند طبیعی باشد.

مین برد یکی از قطعات تاثیرگذار در روشن شدن تلویزیون می باشد و یا برد اصلی که اگر دستور روشن شدن را صادر نکند تلویزیون روشن نخواهد شد. همان طور که بالاتر هم اشاره کردیم برد پاور، خرابی دکمه پاور و … می تواند از دلایل روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن به شمار رود.

گاهی اوقات دلایل روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن در مدل های مختلف متفاوت می باشد که این تشخیص بر عهده تعمیرکار تلویزیون می باشد به همین منظور لازم است از فردی کمک بخواهید که در زمینه تعمیرات تلویزیون تجربه و دانش کافی داشته باشد.

طبق تجربه تعمیرکاران تلویزیون های ایکس ویژن مدل es معمولا به دلیل خرابی برد اصلی تلویزیون روشن نمی شوند و نکته مهم در مورد این تلویزیون ها این است که برای تعمیر این مدل از تلویزیون ها به دلیل استفاده از دستگاه های مخصوص برای تعمیر و تعویض قطعات لازم است دستگاه به مرکز تعمیرات منتقل شود.

چرا تلویزیون ایکس ویژن روشن نمیشه

یکی از نگرانی های کاربران تلویزیون روشن نشدن این دستگاه می باشد چرا که نبود آن می تواند بسیار کسل کننده باشد. اگر در اینترنت عبارت چرا تلویزیون ایکس ویژن روشن نمیشه را جستجو کرده اید و با وب سایت آشنا شده اید به شما تبریک می گوییم زیرا یکی از مراجع آنلاین تعمیرارت لوازم خانگی را پیدا کرده اید که می توانید به سادگی تمامی مشکلات مربوط به تعمیرات لوازم خانگی را به این مرکز بسپارید. خوشبختانه با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب می تواند مشکلات لوازم خانگی شما را عیب یابی نماید. اگر تلویزیون ایکس ویژن دارید با ما همراه شوید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  نحوه ضبط و اشتراک گذاری ویدیوهای گیم پلی PS4

مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن

همان طور که می دانید دلیل روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن می تواند مختلف باشد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود اما برای بالا رفتن سطح آگاهی شما تمامی دلایل را برایتان بازگو می نماید.

برد پاور یکی از قطعات به کار رفته در تلویزیون می باشد که وظیفه تامین ولتاژ را بر عهده دارد این قطعه اگر بیش از حد داغ شود و یا ولتاژ برق شهری دچار نوسان شود و بالاتر از حد معمول برود تحت تاثیر قرار گرفته و دچار اختلال می شود. این قطعه با سایر قطعات تلویزیون در ارتباط می باشد بنابراین در صورت عدم کارکرد درست و مناسب برد پاور شما نمی توانید تلویزیون را روشن کنید زیرا تلویزیون روشن نمی شود.

گاهی اوقات ممکن است تشخیص علت روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن بسیار ساده باشد و خودتان هم بتوانید مشکل را برطرف نمایید. بدین منظور لازم است ابتدا برخی موارد را بررسی نمایید تا از خراب شدن قطعات و موارد فنی که تشخیص آن بر عهده تعمیرکار تلویزیون می باشد مطمئن شوید. بهتر است قبل از هر اقدامی موارد ساده را خودتان بررسی نمایید و در صورت برطرف نشدن مشکل از کمک بخواهید.

برای بررسی اولیه ابتدا لازم است دکمه خاموش و روشن ریموت را بزنید تا از روشن شدن چراغ های ال ای دی دستگاه مطمئن شوید اگر چراغ های ال ای دی روشن می شود می توانید مشکل روشن نشدن تلویزیون را با ریست کردن دستگاه برطرف نمایید. البته گاهی اوقات ممکن است مشکل روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن مربوط به ریموت کنترل دستگاه باشد بنابراین همه این موارد را بررسی نمایید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  خطوط عمودی رنگی در تلویزیون

سعی دارد تا حد امکان قطعاتی که قابلیت تعمیر دارند را برایتان ترمیم و تعمیر نماید تا هزینه تعمیرات کاهش یابد اما در برخی مواقع امکان تعمیر قطعه وجود ندارد و یا تعویض کردن آن به صرفه تر می باشد بنابراین از تجربه همکاران ما استفاده نمایید تا در هزینه هایتان صرفه جویی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »