نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه ضبط و اشتراک گذاری ویدیوهای گیم پلی PS4

ضبط و اشتراک گذاری ویدیوهای گیم پلی PS4. لحظات بسیار خوبی در حین انجام بازی های PS4 وجود دارد. بنابراین، در این مقاله به شما نشان می دهیم که چگونه گیم پلی PS4 خود را ضبط کرده و به اشتراک بگذارید تا بتوانید این لحظات را دوباره زنده کنید یا برای دوستان خود بفرستید.

ضبط و اشتراک گذاری ویدیوهای گیم پلی PS4

تغییر تنظیمات اشتراک گذاری و پخش PS4

قبل از شروع ضبط گیم پلی PS4، باید مطمئن شوید که تنظیمات آن طور که می خواهید سفارشی شده است. دکمه اشتراک گذاری روی کنترلر خود را فشار دهید تا منوی اشتراک گذاری ظاهر شود. تنظیمات اشتراک و پخش را انتخاب کنید.

در اینجا تنظیمات مختلفی وجود دارد که به اسکرین شات ها و پخش در سرویس هایی مانند Twitch مربوط می شود (استریم یکی از راه هایی است که می توانید از PS4 بیشتر بهره ببرید). ما این موارد را نادیده می گیریم و برای ضبط گیم پلی روی آن ها تمرکز می کنیم.

ابتدا به قسمت Length of Video Clip بروید. در اینجا می توانید حداکثر طول عکسبرداری از گیم پلی را انتخاب کنید. آنها می توانند از هر چیزی که انتخاب می کنید کوتاهتر باشند، اما اگر به صورت دستی ضبط را متوقف نکنید، این زمان ضبط می شود. به طور پیش فرض روی 15 دقیقه تنظیم شده است، اما شما می توانید تا 30 ثانیه یا تا 60 دقیقه بالا بروید.

بعد، به تنظیمات اشتراک‌گذاری صدا بروید. در اینجا می‌توانید گنجاندن صدای میکروفون در کلیپ‌های ویدیویی را فعال یا غیرفعال کنید. اگر تیک بزنید، هنگام ضبط گیم پلی، صدای میکروفون شما (از هدست یا دوربین پلی استیشن) را ضبط می کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  مشکلات مرورگر اینترنت کامپیوتر

ضبط گیم پلی PS4

با مرتب شدن تنظیمات، زمان ضبط گیم پلی PS4 فرا رسیده است. این یک چروک دارد. برخی از بازی ها به شما اجازه نمی دهند که قطعات یا تمام آن را ضبط کنید. این مربوط به توسعه دهنده است. شما نمی توانید با استفاده از ابزارهای ضبط پیش فرض PS4 محدودیت را دور بزنید. در عوض، شما باید تجهیزات اختصاصی ضبط را خریداری کنید. نمونه هایی از این بازی ها عبارتند از Yakuza 0، Persona 5 و Tales of Zestiria.

برای دستورالعمل‌های زیر، از Capture Gallery استفاده خواهیم کرد. این را می توانید در صفحه اصلی PS4 پیدا کنید. اگر آنجا نیست، به Library > Applications > Capture Gallery > Start بروید.

کپچر گالری برای مدیریت ویدیوهایی که در گذشته ذخیره کرده اید عالی است. با این حال، می‌توانید با استفاده از دکمه اشتراک‌گذاری در بازی، به بسیاری از تنظیمات مشابه نیز دسترسی داشته باشید، بنابراین اگر سریع‌تر آن را پیدا کردید، از آن استفاده کنید.

حالا بیایید ضبط را شروع کنیم. شما می‌توانید ویدیویی از چیزی که در شرف وقوع است یا قبلاً اتفاق افتاده است ضبط کنید.

یک ضبط را شروع کنید

برای شروع ضبط، دکمه اشتراک گذاری را دو بار فشار دهید. یک اعلان کوچک در سمت چپ صفحه ظاهر می شود که نشان می دهد ضبط شروع شده است.

اکنون بازی را انجام دهید و هر چیزی که روی صفحه می بینید ضبط می شود. ضبط شما به طور خودکار پس از رسیدن به دوره زمانی تنظیم طول کلیپ ویدیویی پایان می یابد. همچنین، با دو بار فشار دادن مجدد دکمه اشتراک گذاری، ضبط را به صورت دستی پایان دهید. ضبط در گالری ضبط ذخیره خواهد شد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  نحوه افزودن رم بیشتر برای افزایش عملکرد لپ تاپ

ضبط چیزی که قبلاً اتفاق افتاده را ذخیره کنید

نگران نباشید اگر کار فوق العاده ای انجام داده اید اما آن را ضبط نکرده اید. PS4 به طور خودکار 15 دقیقه آخر بازی را در حافظه خود ذخیره می کند.

برای گرفتن این ضبط، دکمه اشتراک گذاری را نگه دارید. روی آن ضربه نزنید زیرا ضبط را پاک خواهید کرد. با نگه داشتن آن منوی Share ظاهر می شود. با این باز، مربع را فشار دهید تا Save Video Clip را انتخاب کنید. این در Capture Gallery ذخیره خواهد شد.

ویدیوی بازی PS4 خود را ویرایش کنید

ممکن است بخواهید ضبط خود را قبل از به اشتراک گذاشتن آن با جهان ویرایش کنید. شما می توانید این کار را در خود پلی استیشن 4 انجام دهید. به گالری ضبط بروید و ویدیویی را که می خواهید ویرایش کنید پیدا کنید.

با انتخاب آن، Options را در کنترلر خود فشار دهید. در اینجا دو گزینه دارید: ویرایش در SHAREfactory و Trim.

SHAREfactory یک برنامه رایگان است که باید آن را دانلود و نصب کنید. این برنامه دارای بسیاری از ویژگی‌های ویرایش پیشرفته است، مانند امکان همپوشانی آهنگ‌های صوتی یا فیلم‌های وب‌کم روی ویدیو. همچنین می توانید تم، استیکر و متن را اعمال کنید. اگر می خواهید با ویرایش خود جذاب شوید، SHAREfactory را انتخاب کنید.

اگر به سادگی می خواهید طول ویدیو را کاهش دهید، Trim را انتخاب کنید. از منوی کشویی برای انتخاب فواصل ویرایش استفاده کنید. اسکرول کنید و L2 را فشار دهید تا نقطه شروع، R2 را برای نقطه پایانی تنظیم کنید، سپس پس از اتمام، OK را فشار دهید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع مشکلات صفحه نمایش تبلت

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: عدم ورود PS4 و PS5 به مهمانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »