نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مادیران در یک نگاه

گروه مادیران با بیش از ۵۰ سال تجربه موفق در ارائه کالاهای با کیفیت و خدمات پس از فروش، یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه آی تی در ایران است و اکنون با تجربه ای مفید و مستمر پیشگام تولید و عـرضه بهترین لـوازم صوتی و تصـویری و لــوازم خانگی در ایران می باشد.

اندکی درباره برند مادیران

مادیران یک شرکت خصوصی ایرانی است که تولید، فروش و خدمات پس از فروش تلویزیون، یخچال، لباسشویی، مانیتور، تبلت و… را انجام می‌دهد. این شرکت بزرگترین شرکت در زمینه فعالیت خود در ایران است. در حالی که کسب و کار اصلی شرکت مادیران، لوازم الکترونیکی مصرفی است، این شرکت صنایع بسیاری را از لوازم خانگی گرفته تا زیست تخریب پذیر، پلاستیک، سرمایه‌گذاری ساختمانی، و بسیاری دیگر را نیز در بر می‌گیرد. شرکت مادیران با نماد مادیرا در سال ۱۳۹۷ در فرابورس ایران عرضه شد.

آشنایی با حوزه فعالیت برند مادیران

گروه مادیران در حال حاضر شامل : کارخانه صنایع پلاستیک و صنایع الکترونیک در شهرک صنعتی هشتگرد و یک کارخانه لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی پیام و شرکت فروشگاه‌ های زنجیره ای مادیران می باشد. همچنین مادیران دارای تعدادی شرکت های زیر مجموعه همچون شرکت مدیریت ساختمانی ( ماد بی ام اس ) ، شرکت سرمایه گذاری ساختمانی مادیران و شرکت هایی تابعه در کشورهای چین و امارات می باشد.

مادیران

فهرست محصولات مادیران

شرکت مادیران در حال حاضر در حال طراحی و تولید لوازم صوتی، تصویری، خانگی و اداری است و با محصولات خود زندگی روزمره افراد را برای آن ها شیرین تر کرده و تجربه های شیرین و لذت بخشی برای آن ها رقم زده است. در ادامه برخی از مهم ترین محصولات شرکت ایرانی مادیران جمع آوری و در اختیار شما قرار گرفته است.

این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع مشکل سایه های قرمز در تلویزیون ایکس ویژن

  کامپیوتر و تجهیزات* مانیتور * لوازم خانگی * مادیران مال *ماشین های اداری * صوتی و تصویری * تلویزیون * ماشین لباس شویی *  یخچال * موبایل و تجهیزات جانبی* دی وی دی * تبلت * ماشین ظرفشویی* چاپگر*  ال ای دی * تجهیزات جانبی موبایل * پاور بانک * نوت بوک*  موبایل* سینما خانگی*

پرفروش‌ترین برندهای تلویزیون در ایران

  شرکت مادیران نیز همان راهی را در پیش گرفته که رقبای بزرگ داخلی در حال طی کردن آن هستند. مادیران چند سالی است که مونتاژ محصولات تی سی ال را در ایران شروع کرده است و در کنار آن محصولات برند ایرانی ایکس ویژن را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

اعتبار مادیران پیش از آنکه این برندها را پوشش دهد به خدمات پس از فروشی بوده که از سال های نه چندان دور برای برندهای مختلف نظیر ال جی انجام می داد و شنیدن نام مادیران به عنوان ضمانت کننده، باعث اطمینان خاطر مشتریان از خدمات پس از فروش آن می شد. تی سی ال، به عنوان یک برند بین المللی و ایکس ویژن برای مصرف داخلی، در بازار کشور به ویژه در 3 سال اخیر بعد از تحریم ال جی و سامسونگ، توانسته اند، جایگاه مطلوبی از نظر رده فروش تلویزیون در ایران پیدا کنند.

مزایای تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون های ایکس ویژن قابلیت های فوق العاده و جدیدی در اختیار کاربران قرار می دهند که در ادامه برخی از مهم ترین مزیت های استفاده از این دستگاه های هوشمند به شما معرفی می شوند:

  • وجود سیستم عامل اندروید
  • زاویه دید گسترده دستگاه
  • طراحی ظاهری زیبا
  • قیمت مناسب
  • کیفیت تصاویر Full HD و پنل LED
  • سیستم صوتی Harman kardon
این مطلب توصیه شده برای شما :  مشکلات رایج برای تلویزیون ال سی دی

معایب تلویزیون ایکس ویژن

    محصولات این شرکت ایرانی در عین مزیت های فراوان، معایبی هم به همراه دارند که باعث می شود کاربران هنگام خرید مردد شده و در انتخاب خود تردید کنند.

  • سخت‌افزار ضعیف
  • درگاه‌های ارتباطی محدود

  کیفیت تلویزیون ایکس ویژن چگونه است؟

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن در انواع مدل‌ها و سایزهای مختلف، محصولاتی بادوام و با کیفیت بالا برند ایرانی هستند که امکانات و قابلیت‌های متعددی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

در ابتدا باید بگوییم که کیفیت تلویزیون ایکس ویژن در مؤلفه‌های کیفیت تصویر، سیستم صوتی، نرم‌افزارها و قابلیت‌ها، طراحی ظاهری، درگاه‌های ورودی و… بسیار عالی بوده و توانسته است در کنار تمام این موارد، در بحث محدوده قیمتی نیز نظر بسیاری از خریداران را جلب نماید. از این جهت اولین مؤلفه مورد توجه در نقد و بررسی تلویزیون ایکس ویژن، کیفیت تصویر این دستگاه است.

اکثر مدل‌های تلویزیون هوشمند ایکس ویژن، دارای کیفیت تصویر فول اچ دی بوده، که بالاترین میزان شفافیت و وضوح را برای نمایش تصاویر فراهم می‌کند.

مشخصات عمومی تلویزیون های ایکس ویژن

تلویزیون‌های ایکس ویژن محصولاتی بادوام و خوش ساخت هستند که امکانات متعددی را برای کاربرانش در اختیار گذاشته است. این تلویزیون‌ها شامل تصاویر با کیفیت و زاویه دید وسیع است و باعث می‌شود شما لحظات خوبی را کنار خانواده سپری کنید.

با توجه به شرایط بازار و قیمت تلویزیون،تلوزیون های ایکس ویژن با توجه به امکانات بالا و قیمت مناسب میتواند یک انتخاب مناسب برای خانواده های ایرانی باشد.

آیا می دانید: دلایل آبخوردگی تلویزیون ال سی دی ایکس ویژن

این مطلب توصیه شده برای شما :  سوختگی لامپ تلویزیون ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =