نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سوختگی لامپ تلویزیون ایکس ویژن

سوختگی لامپ تلویزیون ایکس ویژن: برخلاف تلویزیون ایکس ویژن‌ های پلاسما که از لامپ ‌های غیرقابل تعویض پر از گاز برای ایجاد نور و رنگ استفاده می ‌کنند، تلویزیون ایکس ویژن‌ های LCD و طرح ‌نما که به عنوان DLP نیز شناخته می ‌شوند، از لامپ‌ های قابل تعویض برای کمک به افزایش عمر تلویزیون ایکس ویژن شما استفاده می ‌کنند.

سوختگی لامپ تلویزیون ایکس ویژن

 درست مانند لامپ هایی که برای روشنایی خانه خود استفاده می کنید، لامپ تلویزیون ایکس ویژن شما نیز به مرور زمان می سوزد. از آنجایی که این یک مشکل رایج است، بیشتر سازندگان هشدارهایی را زمانی که لامپ نزدیک به سوختن است، ارائه می‌ کنند، بنابراین می‌ توانید به سرعت آن را بدون ایجاد اختلال در برنامه تماشای تلویزیون ایکس ویژن خود تعویض کنید.

سوختگی لامپ تلویزیون ایکس ویژن

طول عمر لامپ

یک لامپ LCD یا DLP به طور متوسط ​​حدود 8000 ساعت دوام می آورد که برابر با حدود پنج ساعت زمان مشاهده در روز برای چهار سال متوالی است. در حالی که این ساعت کمتر از 50000 تا 100000 ساعت وعده داده شده توسط یک مجموعه پلاسما است، مهم است به خاطر داشته باشید که پس از سوختن، لامپ های پلاسما را نمی توان تعویض کرد و تلویزیون ایکس ویژن بی استفاده می شود، در حالی که لامپ سوخته یک مشکل کاملاً قابل رفع در LCD و DLP است. تلویزیون ایکس ویژن ها

علائم و نشانه ها سوختگی لامپ تلویزیون ایکس ویژن

اگر لامپ تلویزیون ایکس ویژن شما در شرف خاموش شدن است، احتمالاً متوجه چند علامت مشخص خواهید شد. لامپ های تلویزیون ایکس ویژن به ندرت یکباره خاموش می شوند. بنابراین ممکن است با شروع خاموش شدن لامپ متوجه سوسو زدن در تلویزیون ایکس ویژن خود شوید، دقیقاً مانند سوسو زدن لامپ لامپ مطالعه. اگر لامپ شما ناگهان خاموش شود، ممکن است صدایی شنیده شود که پس از آن صفحه تاریک می شود. همچنان می ‌توانید تلویزیون ایکس ویژن خود را بشنوید، اما تصویر را نمی ‌بینید. برخی از تولیدکنندگان تلویزیون ایکس ویژن هشداری برای تعویض لامپ نصب می ‌کنند. تا زمانی که لامپ شروع به سوختن کرد، بدون تلویزیون ایکس ویژن باقی نمانید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیر پرش تصویر تلویزیون

تعویض لامپ

سوختگی لامپ تلویزیون ایکس ویژن: گاهی اوقات گارانتی سازنده شامل تعویض لامپ می شود. به خصوص اگر لامپ در کمتر از دو سال یا در طول مدت گارانتی سوخته شود. در این صورت، جایگزینی از سازنده دریافت خواهید کرد. اگر دیگر تحت گارانتی نیستید، یک فروشگاه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن لامپ های مناسب را خواهد داشت. فقط مارک و مدل تلویزیون ایکس ویژن خود را برای تحویل گرفتن آن به همراه داشته باشید. تا زمانی که گارانتی شما را باطل نکند، می توانید لامپ را به تنهایی تعویض کنید. با جدا کردن تلویزیون ایکس ویژن خود شروع کنید. درب تله کوچک را از پانل پشتی بدنه باز کنید و لامپ سوخته را بیرون بکشید. سپس، جای جایگزین را بلغزانید و در را تعویض کنید. اگر نگران تکمیل تعمیر خود هستید، تعمیرکار می تواند خدمات را در چند دقیقه تکمیل کند.

دفع لامپ به علت سوختگی لامپ تلویزیون ایکس ویژن

فقط لامپ قدیمی خود را در زباله نیندازید. حاوی جیوه است که می تواند در محل های دفن زباله مضر باشد. مواد لامپ را با شرکت در برنامه بازخرید سازنده یا با یافتن یک انبار بازیافت در نزدیکی خانه خود بازیافت کنید. این امن ترین راه برای دور انداختن لامپ قدیمی و سوخته ای است که دیگر به آن نیاز ندارید.

مقالات مرتبط:

مشکلات چراغ نشانگر LED تلویزیون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »