نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تفاوت بین تلویزیون معمولی و هوشمند

تفاوت بین تلویزیون معمولی و هوشمند . فناوری پشت صفحه نمایش تلویزیون ایکس ویژن به سرعت تکامل یافته است، و به همین ترتیب تعریف تلویزیون از چه چیزی می تواند باشد. در واقع، گام بعدی به سوی تکامل تلویزیون بدون شک اینجاست. امروزه یک تلویزیون هوشمند می تواند وظایفی را در حد تلفن های هوشمند و لپ تاپ های ما انجام دهد. اما اگر این امر انتخاب بین تلویزیون هوشمند و تلویزیون معمولی را برای شما چالش برانگیز می کند، ما تفاوت های کلیدی را برای کمک به انتخاب خود بیان کرده ایم.

تفاوت بین تلویزیون معمولی و هوشمند

5 تفاوت بین تلویزیون معمولی و تلویزیون هوشمند

در ادامه راهنمای به شما تفاوت های تلویزیون را خواهیم آموخت.

رابط

یک تلویزیون ایکس ویژن معمولی در درجه اول سیستم عامل ندارد زیرا به آن نیاز ندارد و همچنین به دلیل اینکه هیچ قدرت پردازشی ندارد. یک تلویزیون ایکس ویژن هوشمند دارای یک سیستم عامل اختصاصی با یک رابط کاربری سریع است که به شما امکان می دهد تلویزیون ایکس ویژن خود را با استفاده از ویژگی های “هوشمند” آن کنترل کنید. اتصال به اینترنت

شاید واضح ترین تفاوت بین تلویزیون ایکس ویژن معمولی و تلویزیون ایکس ویژن هوشمند این باشد که یک تلویزیون ایکس ویژن معمولی نمی تواند به اینترنت وصل شود. از سوی دیگر، تلویزیون ایکس ویژن هوشمند به شما امکان اتصال به اینترنت را می دهد و به شما امکان می دهد در سایت ها و رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود گشت و گذار کنید.

پخش ویدئو و برنامه ها

تلویزیون ایکس ویژن هوشمند به شما امکان می‌دهد برنامه‌های متعددی را دانلود کنید و به این ترتیب می‌توانید محتوا را پخش کنید و کارهای بیشتری انجام دهید. بسته به تلویزیون ایکس ویژن هوشمند، می‌توانید در صورت لزوم برنامه‌ها یا بازی‌های بهره‌وری را نیز دانلود کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  راهکارهای رفع آبخوردگی تلویزیون

کیفیت تصویر بهتر در تفاوت بین تلویزیون معمولی و هوشمند

از آنجایی که تلویزیون ایکس ویژن‌های هوشمند می‌توانند ویدیو را به صورت آنلاین پخش کنند، باید بتوانند 4K و UHD را پخش کنند. جدای از همه اینها، امروزه سازندگان تمایل بیشتری به معرفی جدیدترین فناوری ها در تلویزیون ایکس ویژن هوشمند دارند.

عملکرد به دلیل کمبود قدرت پردازش و رابط کاربری، تلویزیون ایکس ویژن معمولی را به یک دستگاه ثابت و بدون امکان به‌روزرسانی ویژگی تبدیل می‌کند. نرم افزار روی تلویزیون ایکس ویژن هوشمند می تواند در صورت نیاز به روز شود و بسته به میزان به روز رسانی، ممکن است ویژگی های موجود خود را نیز گسترش دهد.

کدام یک را باید بخرید

با توجه به اینکه چگونه فناوری در حال پیشرفت است و به همه چیز «هوشمند» روی می‌آورد، جای تعجب نیست که خرید تلویزیون ایکس ویژن هوشمند تصمیم خرید بهتری را اتخاذ کند. با وجود 5G تقریباً اینجا، استفاده از اینترنت، سرعت و سایر ویژگی‌های دسترسی مرتبط تنها می‌توانند عملکرد تلویزیون ایکس ویژن‌های هوشمند دارای ویژگی‌های موجود را گسترش دهند. علاوه بر این، امروزه تلویزیون ایکس ویژن های هوشمند تقریباً در هر محدوده قیمت و اندازه ای بسته به نیاز شما در دسترس هستند.

یک تلویزیون ایکس ویژن معمولی در این زمان‌ها فقط قدیمی و قدیمی به نظر می‌رسد. با این حال، خرید یک تلویزیون ایکس ویژن معمولی تنها زمانی منطقی است که تلویزیون ایکس ویژن اصلی شما نباشد و اگر قصد دارید از آن برای افراد مسن‌تر در خانه استفاده کنید که به ویژگی‌های هوشمند آن نیاز ندارند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل کار نکردن یخچال ایکس ویژن

پیشنهاد مطالعه: بررسی کامل اینورتر LCD تلویزیون ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

نشت مایع از تلویزیون
مقالات سایت
نشت مایع از تلویزیون ایکس ویژن

علت نشت مایع از تلویزیون چیست؟ آیا تلویزیون ایکس ویژن شما مایع نشت می کند؟ افشای اطلاعات می‌تواند بسیار نگران‌کننده و خسته‌کننده باشد، به‌خصوص زمانی

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »