نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اتصال تبلت با استفاده از USB به تلویزیون

اتصال تبلت با استفاده از USB چگونه انجام می شود؟ اتصال تلفن یا تبلت خود به تلویزیون راهی عالی برای لذت بردن از محتوای رسانه مورد علاقه خود در صفحه نمایش بزرگ است. با این حال، برای انجام این کار لزوماً نیازی به داشتن تلویزیون هوشمند یا دستگاه پخش جریانی ندارید. بسیاری از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مدرن می‌توانند مستقیماً با استفاده از کابل USB به تلویزیون شما متصل شوند و به شما امکان دسترسی به تمام فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و بازی‌های ویدیویی مورد علاقه‌تان را می‌دهند. در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه اتصال هر تلفن یا تبلت به تلویزیون با استفاده از USB آورده شده است:

اتصال تبلت با استفاده از USB
اتصال تبلت با استفاده از USB

مرحله 1 اتصال تبلت با استفاده از USB: سازگاری تلفن و تلویزیون خود را بررسی کنید

قبل از شروع، باید مطمئن شوید که تلفن یا رایانه لوحی شما با تلویزیون شما سازگار است. اکثر تلویزیون های مدرن دارای یک پورت USB هستند، اما همه آنها از اتصال USB با هر تلفن یا تبلت پشتیبانی نمی کنند. راهنمای کاربر یا مشخصات تلویزیون خود را بررسی کنید تا ببینید آیا از اتصالات USB با تلفن شما پشتیبانی می کند یا خیر. علاوه بر این، مطمئن شوید که تلفن یا رایانه لوحی شما دارای درگاه USB است و با فناوری USB OTG (On-The-Go) سازگار است.

مرحله 2: کابل USB مناسب را دریافت کنید

هنگامی که سازگاری را تأیید کردید، باید کابل USB مناسب را تهیه کنید. انواع مختلفی از کابل های USB موجود است و در اندازه ها و انواع مختلفی وجود دارد. باید یک کابل USB متناسب با پورت های تلویزیون و تلفن یا تبلت خود تهیه کنید. برخی از تلفن‌های Android از micro USB استفاده می‌کنند در حالی که برخی دیگر از نوع C استفاده می‌کنند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  علت کیفیت پایین دوربین تبلت ایکس ویژن

برخی از آیفون‌ها از Lightning به USB استفاده می‌کنند در حالی که مدل‌های قدیمی‌تر از USB 30-pin استفاده می‌کنند. بنابراین، اگر دستگاه‌های شما پورت‌های مشابهی ندارند، ممکن است نیاز به خرید یک کابل مخصوص داشته باشید.

مرحله 3: دستگاه های خود را به یکدیگر متصل کنید

هنگامی که کابل مناسب را دارید، تلفن یا تبلت خود را با استفاده از کابل USB به تلویزیون خود وصل کنید. یک سر کابل را به درگاه USB تلفن یا تبلت و سر دیگر آن را به درگاه USB تلویزیون خود وصل کنید. اگر کار نکرد، سایر درگاه های USB تلویزیون را امتحان کنید.

اتصال تبلت با استفاده از USB
اتصال تبلت با استفاده از USB

مرحله 4: تلویزیون خود را برای ورودی USB تنظیم کنید

پس از اتصال دستگاه ها، باید تلویزیون را روی حالت ورودی USB قرار دهید. دکمه منبع یا ورودی را روی کنترل تلویزیون خود فشار دهید و حالت ورودی USB را انتخاب کنید. بسته به نوع و مدل تلویزیون شما، نام ورودی ممکن است متفاوت باشد. اگر مطمئن نیستید، به دفترچه راهنمای تلویزیون مراجعه کنید.

مرحله 5: تلفن خود را روی تلویزیون هدایت کنید

پس از انتخاب حالت ورودی USB، تلویزیون شما صفحه گوشی یا تبلت شما را نمایش می دهد. تلویزیون شما ممکن است پیامی را نمایش دهد که از شما دعوت می کند اجازه دسترسی به دستگاه را بدهید. اگر از شما خواسته شد اجازه بدهید. اکنون می‌توانید تلفن خود را روی تلویزیون پیمایش کنید، برنامه‌ها را راه‌اندازی کنید، ویدیوها را پخش کنید و بازی‌ها را روی صفحه نمایش بزرگ انجام دهید.

اگر برای عیب‌یابی و شناسایی مشکلات تبلت خود به مشکل برخورد کرده‌اید، کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات تبلت در تهران آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل هنگی PS5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 12 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »