نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت کیفیت پایین دوربین تبلت ایکس ویژن

علت کیفیت پایین دوربین تبلت چیست؟ امروزه یک دوربین خوب یکی از ویژگی های ضروری است که هر کاربر می خواهد در دستگاه خود داشته باشد. یک دوربین خوب به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم های شگفت انگیزی بگیرید تا خاطرات خود را بهتر کنید. اما اگر صاحب یک تبلت ایکس ویژن هستید، پس حتما این سوال در ذهن شما وجود دارد که چرا دوربین های تبلت ایکس ویژن اینقدر بد هستند؟ پاسخ ساده این است که دوربین همیشه در تبلت ایکس ویژن ها دارای اولویت کمتری بوده است. در عوض، سازندگان دوربین‌ها را در تبلت ایکس ویژن‌ها فقط برای تماس ویدیویی و نه برای عکاسی قرار می‌دهند. خوب، اجازه دهید این موضوع را برای شما واضح تر کنم.

علت کیفیت پایین دوربین تبلت
علت کیفیت پایین دوربین تبلت

رفع کیفیت پایین دوربین تبلت ایکس ویژن

اکثر تبلت ایکس ویژن های موجود در بازار دارای دوربین هستند. حداکثر تعداد کاربران با در نظر گرفتن ویژگی هایی از جمله دوربین، فضای ذخیره سازی و پردازنده، تبلت ایکس ویژن خریداری می کنند. اکثر تبلت ایکس ویژن ها دارای دو دوربین مانند دوربین عقب و جلو هستند. اما این واقعیت واقعی شما را شوکه می کند که سازندگان بر کیفیت دوربین ها تأکید نمی کنند. بیایید در مورد برخی از دلایل کیفیت بد دوربین صحبت کنیم

تبلت ایکس ویژن ها برای عکاسی ساخته نشده اند

چیزی که باید درک کنید این است که این یک تبلت ایکس ویژن است، نه یک دوربین. تبلت ایکس ویژن ها هرگز نمی توانند عملکردی با وضوح بالا داشته باشند. بنابراین، اگر فکر می کنید که تبلت ایکس ویژن برای مهارت عکاسی شما مناسب است، کاملا در اشتباه هستید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  علل و رفع روشن نشدن ایکس باکس

اساساً دلیل اصلی قرار دادن دوربین در یک تب، تماس ویدیویی، اسکن فایل‌های ضروری و بارکد است. بنابراین اگر می‌خواهید یک تبلت ایکس ویژن برای عکاسی بخرید، این یک هشدار قرمز است که این کار را نکنید.

چرا دوربین تبلت ایکس ویژن وضوح ضعیفی دارد

کیفیت تصویر به وضوح دوربین تبلت ایکس ویژن بستگی دارد. برای عکاسی شاهکار باید به سراغ دستگاهی بروید که دارای ویژگی وضوح بالا باشد. اما دردناک ترین چیز این است که این تبلت ایکس ویژن های 7 یا 8 اینچی وضوح بالایی ارائه نمی دهند.

دوربین‌های عقب و جلوی تبلت ایکس ویژن‌ها تصاویری مبهم به شما می‌دهند که به سادگی علاقه عکاسی شما را کاهش می‌دهد. اگرچه سازندگان در تلاشند تا وضوح دوربین آن را توسعه دهند.

دوربین در تبلت ایکس ویژن یک ویژگی ثانویه است:

تولیدکنندگان تبلت ایکس ویژن با ارائه نمایشگرهای بزرگ و عمر باتری غول پیکر توجه کاربران خود را به خود جلب کردند. اما دوربین همیشه اولویت کمتری دارد.

یک دوربین با وضوح بالا هزینه زیادی خواهد داشت. برای اینکه یک تبلت ایکس ویژن مقرون به صرفه تر شود، تولیدکنندگان کیفیت دوربین را به خطر می اندازند.

اندازه ناقص تبلت ایکس ویژن برای دوربین

فرض کنید در حال لذت بردن از یک کنسرت بوده اید و ناگهان می خواهید لحظات زیبایی را با دوربین تبلت ایکس ویژن خود ثبت کنید. از این رو، ممکن است به دلیل اندازه ناقص تبلت ایکس ویژن شما، وضعیت شرم آور ایجاد کند.

تبلت ایکس ویژن نمایشگر بزرگ شما به سادگی دید دیگران را مسدود می کند. علاوه بر این نکته، زمانی که می خواهید عکس بگیرید، تبلت ایکس ویژن شما ممکن است از دست شما بیفتد زیرا برخورد با افراد دیگر به سادگی در یک مکان شلوغ اتفاق می افتد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  عیب یابی گیم بوی میکرو (Game Boy Micro) نینتندو

بدیهی است که مردم به شما پیشنهاد می کنند همین کار را با گوشی هوشمند یا دوربین خود انجام دهید. اما کسانی که سن بالایی دارند و بینایی ضعیفی دارند و هیچ تقاضایی برای عملکرد بالاتر دوربین ندارند، می توانند به راحتی تبلت ایکس ویژن انتخاب کنند.

گوشی های هوشمند همیشه برای عملکرد دوربین بهتر هستند

رایج است که اکثر تبلت ایکس ویژن ها دارای دوربین هایی مانند گوشی های هوشمند هستند. بیایید دو دستگاه تولید شده توسط غول فناوری اپل را در نظر بگیریم. دوربین پشتی آی‌پد ایر به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های 5 مگاپیکسلی بگیرید در حالی که آیفون 5s یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این فقط مربوط به اپل نیست، سایر شرکت های گوشی های هوشمند اندرویدی نیز همین کار را ارائه می دهند.  سازندگان همیشه توجه بیشتری به دوربین گوشی هوشمند شما می دهند، بنابراین گوشی هوشمند شما همیشه در نبرد با تبلت ایکس ویژن پیروز خواهد شد.

مسئله قیمت گذاری

باید سپاسگزار باشید که با تبلت ایکس ویژن خود دوربینی با قیمت نسبتاً پایین تهیه می کنید زیرا تبلت ایکس ویژن ها معمولاً برای کاربرانی ساخته نمی شوند که به عکاسی علاقه دارند. بنابراین احمقانه است که با چنین بودجه کم انتظار عملکرد دوربین بیشتری داشته باشیم. افرادی که می گویند آن دوربین های تبلت ایکس ویژن بهتر از گوشی های هوشمند هستند اشتباه می کنند. شما نباید به این نوع اطلاعات غلط اعتقاد داشته باشید. بلکه تصمیم عاقلانه ای است که تبلت ایکس ویژن ها را برای دوربین انتخاب نکنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیرات تخصصی پلی‌استیشن ۴ ایکس‌ویژن

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: وجود باتری لیتیومی در تبلت ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفت =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »