نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

افزایش عمر باتری تبلت ایکس ویژن

13 نکته برای افزایش عمر باتری تبلت

چند لایف هک مفید برای افزایش عمر باتری تبلت شما وجود دارد!

خدمات موقعیت مکانی را خاموش کنید

این ویژگی مکان شما را بدون توجه به جایی که می‌روید پیدا می‌کند، اما خاموش کردن آن به شما کمک می‌کند عمر باتری خود را برای موارد مهم‌تر ذخیره کنید. خدمات مکان به رایانه لوحی شما امکان می دهد مکان فعلی شما را ردیابی کند و داده ها را به برنامه هایی که استفاده می کنید ارسال کند. در حالی که اگر بخواهید هنگام بازدید از فروشگاه‌ها یا رستوران‌های موردعلاقه خود را چک کنید، ممکن است مفید باشد، اما منجر به باتری می‌شود که ممکن است فقط چند ساعت دوام بیاورد.

از دماهای بالا اجتناب کنید

یک راه آسان برای افزایش عمر باتری خودداری از استفاده از آن در دمای بالا است. این شامل اجازه دادن به آن در ماشین گرم خود یا قرار دادن آن در یک کیسه داغ در هنگام سفر می شود. شما همچنین می خواهید از شارژ سریع جلوگیری کنید. اگرچه آنها به سرعت کار می کنند، اما گرمای کافی تولید می کنند که می توانند باتری شما را تخلیه یا از بین ببرند.

روشنایی صفحه را تغییر دهید

بسیاری از افراد از تنظیمات پیش‌فرض روشنایی تبلت ایکس ویژن ایکس ویژن خود استفاده می‌کنند بدون اینکه متوجه باشند این تنظیمات چقدر روی باتری آنها تأثیر می‌گذارد. می توانید به تنظیمات خود دسترسی داشته باشید و روشنایی را کم کنید تا باتری شما بیشتر دوام بیاورد. از آنجایی که تبلت ایکس ویژن شما با تغییر این ویژگی به طور خودکار روشنایی صفحه را تنظیم می کند، به راحتی می توانید ببینید که کدام سطح راحت است.

این مطلب توصیه شده برای شما :  برفک زدن لوله های کولر گازی اسپلیت

عمر باتری تبلت

مراقب شارژ خود باشید

آیا قبل از شارژ کردن تبلت ایکس ویژن صبر می کنید تا از بین برود و خاموش شود؟ اگرچه ممکن است متوجه آن نباشید، این می تواند باعث آسیب جدی به باتری و حتی مرگ آن شود. اگر حالت ذخیره را که بسیاری از تبلت ایکس ویژن دارند روشن کنید، قبل از اینکه باتری تمام شود، تبلت ایکس ویژن شما خاموش می شود. همچنین می‌خواهید هنگام شارژ کردن باتری، مراقب سطح باتری باشید. به محض اینکه تبلت ایکس ویژن به شارژ 100% رسید آن را از برق بکشید.

Notifications را خاموش کنید

رایانه لوحی شما اعلان‌هایی را ارسال می‌کند تا درباره چیزهای مختلف به شما هشدار دهد، مانند زمانی که دانلود یک بازی را تمام می‌کنید یا یک برنامه جدید را به‌روزرسانی می‌کنید. مگر اینکه نیاز به دانستن این اطلاعات داشته باشید، می توانید اعلان ها را غیرفعال کنید و عمر بیشتری از باتری خود مصرف کنید.

توقف به روز رسانی خودکار

به روز رسانی خودکار به شما کمک می کند تا به راحتی همه برنامه های خود را به روز کنید. تا زمانی که رایانه لوحی شما به اینترنت متصل باشد، برای یافتن به‌روزرسانی‌ها و دانلود خودکار آن‌ها، به بازار مراجعه می‌کند. این نه تنها می تواند باتری شما را خالی کند، بلکه ممکن است منجر به به روز رسانی هایی شود که نمی خواهید یا نیاز ندارید. اکثر تبلت ایکس ویژن های اندرویدی به شما امکان می دهند تنظیمات خود را برای جلوگیری از به روز رسانی خودکار تنظیم کنید. می‌توانید به رایانه لوحی اجازه دهید به‌روزرسانی‌ها را جستجو کند و قبل از دانلود آن‌ها به شما اطلاع دهد یا بررسی به‌روزرسانی‌ها را متوقف کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  پاک شدن پیام‌های متنی تبلت ایکس ویژن

اتصالات وای فای و بلوتوث را خاموش کنید

اتصالات بلوتوث و وای فای به شما امکان می دهد از تبلت ایکس ویژن خود در سیستم بی سیم خانه خود استفاده کنید و آن را با دستگاه های بلوتوث مختلف همگام سازی کنید. اگر به آن اتصالات نیاز ندارید، می توانید برای صرفه جویی در باتری، آنها را خاموش کنید.

برخی از برنامه ها را ببندید

صرف چند ثانیه برای نگاه کردن به برنامه‌های در حال اجرا می‌تواند به شما نشان دهد که نمی‌خواهید از چه برنامه‌هایی استفاده کنید و کدام یک باتری شما را خالی می‌کنند. می‌توانید از طریق منوی تنظیمات، برنامه‌هایی را که استفاده نمی‌کنید به صورت دستی خاموش کنید.

نمایشگر همیشه روشن را خاموش کنید

این ویژگی همچنین به عنوان AOD شناخته می شود، این ویژگی به شما امکان می دهد تبلت ایکس ویژن خود را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید بررسی کنید. ممکن است متوجه شوید که می‌توانید روی دکمه روشن/خاموش یا نقطه‌ای روی صفحه ضربه بزنید تا زمان فعلی و آب‌وهوا را همراه با اطلاعات دیگر ببینید. اگر به این ویژگی نیاز ندارید، می‌توانید آن را خاموش کنید که عمر باتری شما را افزایش می‌دهد.

Time Out را تغییر دهید

تبلت ایکس ویژن های اندرویدی دارای قابلیت نمایش زمان نمایش هستند. این به شما می گوید که تبلت ایکس ویژن تا زمانی که صفحه نمایش بسته شود چه مدت روشن می ماند. اگر تایم اوت را روی 10 دقیقه یا بیشتر تنظیم کرده اید، آن را به سه تا پنج دقیقه تغییر دهید. می توانید بدون ایجاد تغییرات اساسی در عمر باتری خود صرفه جویی کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تفاوت Android TV vs Smart TV 

برنامه ها را حذف کنید

آیا در حال دانلود برنامه های جدیدی هستید که می خواهید امتحان کنید و سپس آنها را فراموش می کنید؟ توصیه می‌کنم همه برنامه‌های خود را مرور کنید و هر کدام را که دیگر استفاده نمی‌کنید حذف کنید. این نه تنها به شما حافظه داخلی بیشتری می دهد، بلکه از اجرای آن برنامه ها در پس زمینه و تخلیه باتری نیز جلوگیری می کند. برخی از تبلت ایکس ویژن ها دارای برنامه های از پیش بارگذاری شده هستند که نمی توانید آنها را حذف کنید. شما می توانید آن برنامه ها را غیرفعال کنید تا از اجرای آنها جلوگیری کنید.

همگام سازی خودکار را محدود کنید

بسیاری از تبلت ایکس ویژن ایکس ویژنهای اندرویدی دارای همگام‌سازی خودکار هستند که هر بار که از تبلت ایکس ویژن شما استفاده می‌کنید با دستگاه‌های مرتبط دیگر همگام‌سازی می‌شود. اگر نیاز به استفاده از داده های مدرسه یا محل کار در چندین دستگاه دارید یا اگر می خواهید از همان برنامه هایی که در رایانه لوحی خود استفاده می کنید در تلفن خود استفاده کنید، می تواند مفید باشد. با این حال، این ویژگی از قدرت بیشتری نسبت به آنچه انتظار دارید استفاده می کند، به همین دلیل است که خاموش کردن یا محدود کردن آن مفید است.

حالت انرژی را فعال کنید

تبلت ایکس ویژن خود را برای حالت انرژی یا حالت کم انرژی بررسی کنید. این یک ویژگی داخلی است که به تبلت ایکس ویژن اجازه می دهد انرژی کمتری مصرف کند تا باتری شما دوام بیشتری داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 3 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »